Příští Chevrolet Corvette: Motor DOHC uprostřed a vpředu elektromotory

26 komentářů

Sir CHerokee
16. května • 13:04

Takže kupovat, dokud je to ještě pořádné auto! B-]

bzzz
16. května • 13:15

Jaky je rozdil mezi timhle a napr. Panamerou nebo XC90, ktere vetsinu km najedou po Praze nebo D1 (prosim bez rychlostnich vlozek na okrskach nebo polo/prazdne dalnici u nas)? Ale tak hlavne ze mate narozdil od ostatnich auto ;-)

sokar
16. května • 17:52

bzzz - Rozdíl je v tom že vette je srdcová záležitost a kupuješ si ju na 10+ let.
Já vette nepotřebuju, je nepraktická, nesmyslná atd, ale prostě ji chci.
Ani s ní nebudu moc jezdit, jen za odměnu jednou za čas tak 5k za rok.
Zadlužím se na dost dlouho a manželka bude nasraná, ale o čem pak je život?
Chci umřít s vědomím, že jsem si splnil sen. Auto pro mě není jen popelnice se
čtyřmi koly na přesun.Tak tohle je ten rozdíl.

bzzz
17. května • 7:12

Tohle chapu... ja sam bych si treba pral navrat stareho poctiveho SAABa... ale treba na 4kolce s motorem uprostred s pomocnymi elektromotory nevidim teoreticky nic tragickeho...

mpolan
17. května • 10:18

Jde o to, že to už prostě nebude Corvette. To auto si vybudovalo pověst tím, jaké bylo. Brutální, svým způsobem neotesané, divoké. To, co popisují nahoře, bude další sterilní a tuctový sporťák pro nagelované cucáčky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
brk77
21. května • 13:47

Byly doby, kde správný drsný Američan jezdil na koni s koltem proklatě nízko. Pak tu bylo období, kdy Corvette bylo Corvette, tak jak ho zatím známe. Od uvedení první Corvette uběhlo 63 let a tomu, kdo to měl v 16, bude za rok 80. Co když to je prostě jen racionální krok Chevroletu, kdy stará garda je už na auto obecně moc stará. Další generace se už vyblbla a chce pohodlný kultivovaný sedan a mladí už mají od auta jiné očekávání? Pokud je jich dost, tak se automobilka přizpůsobí.

bzzz
17. května • 11:30

Evoluce... jedny druhy mizi resp se radikalne prizpusobuji a uplne jine se objevuji... to auto si vybudovalo povest v konkretni dobe mezi konkretni generaci... spousta zajimavych/zajimavejsich modelu/znacek uz zmizela resp se treba nikdy neprosadila. Muscle kary patri do urciteho prostredi a svet se holt meni...

mpolan
17. května • 13:07

Změna koncepce není evoluce, to je vražda modelu. Asi něco jako kdyby BMW předělalo M3 na předokolku. S touhle změnou se promění celý design auta, chování...
Lidi kupují Corvette proto, že je to Corvette. Má určitý styl, chování, charakter. Udělej z ní tohle a nebude to Corvette, i kdyby se tak stokrát jmenovala. To si zájemci o Corvette nekoupí.
Svět se nemění, důkazem toho je třeba Mustang. Nejprodávanější sportovní auto roku, poráží i zavedené evropské kousky...

bzzz
17. května • 15:36

Nejdrive spousta atmo klasiku/ikon presla na naftu... pak pridali SUV... pak elektro stihacky... no a pak prejdem masivne na alternativni pohon a na nejake M ci Mustanga uz si nikdo ani nevzpomene...

mpolan
18. května • 20:47

A která klasika přešla na naftu? Porsche 911? Ferrari? Lamborghini? Rolls Royce?
Nic z toho, to jsou klasiky. Ne značka, model. To je to, co ti mozeček zatím nepobírá.

sokar
17. května • 19:16

Nestraš.:-/

bzzz
18. května • 9:17

Na druhou stranu next gen virtualni realita (helmicka, elektrody, oblecek, kresilko, volant a pedaly) by mela umet zprostredkovat cokoli, tzn i to na co v realu nemame a nikdy nebudeme mit ;-)

Sokar
17. května • 14:10

Nejak me nenapada rozumna alternativa pro vette. Az na viper, ktery to zabali uz letos. :-(

mpolan
17. května • 14:18

Ani mě ne. Aston Martin je už moc civilizovaný.

sokar
17. května • 12:40

Ne každá evoluce a nástupce je lepší než předchůdce. Viz m3 s V8 a teď s R6 .
Co na tom, že je s R6 ve všem lepší, když by většina brala spíš tu V8.Pokud při konci výroby už budu mět jednu v garáži tak ať ji klidně zruší a udělají novou koncepci s motorem uprostřed. Mě už to bude jedno.:-D

bzzz
17. května • 12:58

Jasne ale ty to vnimas z pohledu +/- jedne generace resp sebe a par nadsencu... a jiste ze i evoluce prinasi slepe vetve a 'zmetky'. Pokrok - at uz si o nem myslime sve - nezastavime... snad nam alespon nesahnou na motokary, to bych se fakt nas#ral ;-)

Petr
16. května • 19:45

Amen!

Sir CHerokee
16. května • 16:15

Pokud nevidíte, neslyšíte a necítíte rozdíl v řízení takto odlišných vozů, tak Vette ani jiný muscle car není pro vás. Stejně jako tento web.

bzzz
16. května • 16:52

Vidim, slysim, citim a jako strojar a technik se i obcas zajimam... ale ve meste nebo na D1 tak nejak neresim jestli elektromotor, ekobuuust nebo 5ilitrovy V8 (kvality podobnych aut se asi prece jen spise projevi jinde)... nemam problemy s egem a ani potrebu jezdit proti predpisum. Ze tohle neni web pro mne resp normalni lidi je mi z vetsiny diskuzi jasne, ale tak nastesti s tim nic nenadelate ;-)

Antiautomat
16. května • 15:42

@bzzz...presne si to vystihol. Na rozdiel od ostatnych ma majitel AUTO. A nie xbox.

Toshinou Kyouko!
16. května • 14:32

Minimálně v tom, že na Corvette se dá narozdíl od panamery a xc90 koukat, navíc ani jedno z nich nejde koupit jako kabriolet nebo targa.

Antiautomat
16. května • 12:40

...Ultima GTR to isti. Brat kym je cas.

Márty
16. května • 11:46

Na jednu stranu proč ne...posune jí to trošku dál. Ale je škoda opuštět tuto léty ověřenou koncepci, zvlášť když se v americe celkem prodává (už do 55 000$). Raději bych viděl uplně nový model, který by se řadil nad ní a prodávali by se současně.

sokar
16. května • 17:41

Já nevím kam jí to posune. Vette je specifická. Nechápu co je furt pálí měnit to co funguje.
Kdyby si tak vzali příklad z porsche a pouze decentně ladili vzhled a ubírali na hmotnosti.
Taky bych byl za nový model pro toho kdo chce.Něco jako ford gt.Chci vette s motorem vepředu, pohonem vzadu a chuligánský neposedný projev.Nechci dokonalý jízdní stroj a nechci být na kolo nejlepší. Chci si užívat tu nestabilitu a hrubost. Nechci skalpel , ale kladivo.Jak tam daj elektromotor,4x4, nedej bože menší motor tak z toho udělají jiný auto.
Co je blbýho na OHV že tam musí dát DOHC ? Chci blbuvzdornej motor s minimem součástek.3-[

Míra
16. května • 11:45

A moderní snižování počtu válců nic? Konkurence už má čtyřválce, tak aby nezaspali :-))

sokar
16. května • 11:22

No to je fakt super. Elektromotor a motor uprostřed.
Takže mám poslední cca 2 roky došetřit a koupit Z06. To mám co dělat. No úvěr to jistí.B-]

Doporučujeme

Články odjinud