Příští BMW X6 M natočena při testování na Nürburgringu

Příští BMW X6 M natočena při testování na Nürburgringu

BMW X6 se stále ještě prodává ve své první generaci. Mnichovská automobilka ale už testuje nástupce s interním označením F86 – a rovnou ve vrcholné sportovní verzi X6 M. 

Záběry, které uvidíte ve videu, byly pořízeny kde jinde než na Severní smyčce Nürburgringu během jednoho z „industry pool days“. Příští X6 se patrně technicky příliš nevzdálí od současné verze. Podobně jako v případě příbuzného SUV X5 bude nová generace v zásadě rozsáhlejší facelift s modernější nabídkou elektronických systémů a novým interiérem. 

Test BMW X5 xDrive30d: Když to není rozbité…

Test BMW X5 xDrive30d: Když to není rozbité…

Ze záběrů je patrné, že proporce a základní silueta budou velmi podobné dosavadnímu modelu. O technice pod kapotou můžeme pouze spekulovat. Aktuální BMW X6 M je poháněno přeplňovaným osmiválcem 4,4 l o výkonu 555 koní a točivém momentu 680 Nm. 

Přímo tento model jsme na AutoRevue.cz nikdy netestovali, ale vyzkoušeli jsme v zásadě stejné X5 M, stejně jako X5 M50d s „triturbodieselem“: 

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Test: BMW X6 M50d – špatný výborný

Test: BMW X6 M50d – špatný výborný

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků