Příští BMW X6 M natočena při testování na Nürburgringu

Příští BMW X6 M natočena při testování na Nürburgringu

BMW X6 se stále ještě prodává ve své první generaci. Mnichovská automobilka ale už testuje nástupce s interním označením F86 – a rovnou ve vrcholné sportovní verzi X6 M. 

Záběry, které uvidíte ve videu, byly pořízeny kde jinde než na Severní smyčce Nürburgringu během jednoho z „industry pool days“. Příští X6 se patrně technicky příliš nevzdálí od současné verze. Podobně jako v případě příbuzného SUV X5 bude nová generace v zásadě rozsáhlejší facelift s modernější nabídkou elektronických systémů a novým interiérem. 

Test BMW X5 xDrive30d: Když to není rozbité…

Test BMW X5 xDrive30d: Když to není rozbité…

Ze záběrů je patrné, že proporce a základní silueta budou velmi podobné dosavadnímu modelu. O technice pod kapotou můžeme pouze spekulovat. Aktuální BMW X6 M je poháněno přeplňovaným osmiválcem 4,4 l o výkonu 555 koní a točivém momentu 680 Nm. 

Přímo tento model jsme na AutoRevue.cz nikdy netestovali, ale vyzkoušeli jsme v zásadě stejné X5 M, stejně jako X5 M50d s „triturbodieselem“: 

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Test: BMW X6 M50d – špatný výborný

Test: BMW X6 M50d – špatný výborný

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků