Příští BMW řady 5 dostane tříválec

40 komentářů

Jim
29. října • 20:47

Pomalu se začnu po dvaceti letech poohlížet po jiné značce. Otázka zní jaké, když preferuji pouze zadokolku.

stealth
31. října • 9:07

Mercedes, Jaguar, US brands?

Tom Cruise
29. října • 21:25

Nove Twingo bude zadokolka :->

Bart
29. října • 20:05

Jak znam BMW, urcite zavede priplatkovou polozku - zdvojeni motoru. To pak z toho bude kvalitni sestivalec a svet zase bude v poradku :-P
Jinak dle me je to celkem magorina. Uz ted spousta zakazniku brbla nad "jednoduchym" zvukem ctyrvalcu, takze je otazka, jestli zakaznici v tydle cenovy kategorii takovyhle "moturek" budou akceptovat a kupovat...???

dave_007
29. října • 16:50

Jsem opravdu zvedavy kam az tohle dojde. Je jasne, ze fyzikalni minimum je 1 valec ...Ale docela bych se nedivil, kdyby nekde existoval manager snici o negativnim poctu valcu a negativnim objemu. :-) Panecku, to by byla inovace!

Jirka
29. října • 21:44

Tak tak, -12 válců, výroba paliva 15 litrů na sto kilometrů a v rámci opačného fyzikálního děje to bude spotřebovávat práci, ne vykonávat a tedy jezdit těch 250 km/h pozadu.

dave_007
30. října • 0:00

Jo, a po koupi by clovekovi leasingovka mesicne vyplacela gazi po dobu par let. A az by se to auto uplne obnovilo, poslali bychom ho zpet do BMW na rozlozeni. :-D

Gouda
29. října • 18:24

Fyzikální minimum je pochopitelně 0 válců, neboť ne všechny motory mají písty.

Vana666
29. října • 17:06

fyzikální minimum je sice jednoválec, ale i ten se pak dá ještě zmenšovat :-)

dave_007
29. října • 23:57

Ale tak proc ne. :-) A asi nebudu sam.Me osobne by spalovaci (ci jste mel na mysli parni?) turbina ve voze zrejme nevadila. Ale nebavilo by mne za sebou porad tahat tu cisternu s palivem. :-D

dave_007
29. října • 16:45

Panove, me osobne je zhola jedno, ze tam ten trivalec budou davat. Jen se modlim, aby je snad nenapadlo uplne zrusit ty radove sestivalce.

Jouza
29. října • 23:18

me by zas zajimalo, kolik zdejsich chytrolinu si ten 6valec koupi ... nikdo.
A to je duvod proc delaji 3valce ... kafrat si tu muzem co chcem, ale pokud nejsou ciny, mame <4válce ...

dave_007
30. října • 0:04

Lide se sestivalci se najdou i zde :-D i kdyz tomu neveris.

Ron.Jeremy
30. října • 23:44

Ba i s osmiválci... ;-)

Zelí
29. října • 13:52

V tomto článku není nic překvapivého. Tříválec bmw v pětkové řadě je již delší dobu tutovka. Jiná věc by byla. kdyby v článečku zaznělo, že v pětkové řadě bude dvouválec. To by bylo něco překvapivého, ale tříválec to je stará věc.

Vana666
29. října • 15:01

Však počkej jeden rok ...

Zelí
30. října • 10:48

Já samozřejmě vím, že oni mají dvouválec k dispozici, proto jsem to napsal.

Antiautomat
29. října • 12:49

Ja navrhujem poldecovy jednovalec a styri turba...no dajme tomu ze 110kW a 350Nm moze aj na taketo auto v podstate stacit, lenze na to aby to najazdilo 2oo.ooo km+ a viac a aby sa to nerozletelo tesne po skonceni zaruky, musia byt tie male suciastky aj nalezite kvalitne (z coho mam v dobe katovania kostov na vsetkom moznom dost velke pochybnosti). Potom uz len staci vhodnu empetrojku do reprakov a nagelovany debilek v zrkadlovkach aby bol trapny celok dokonaly :-)

Roman
29. října • 16:14

Zalezi na tom ci je to 6 valec alebo 3 valec? Ked to ma pozadovane parametre (vykon, spotreba, zivotnost, ...) tak je to podla mna uplne jedno.

Jirka
29. října • 21:42

Není to jedno ... alespoň ne v tomto případě. Tříválec a šestiválec je velký rozdíl především v zátahu, hlučnosti a vibracích. A taky už jenom proto, že při výběru BMW se člověk neřídí podle "potřebuju", ale podle "chci".

fogel
29. října • 17:45

Jako třeba chopper, 125ccm.Nezaleží na tom,jaký má objem válců,hlavně ,že je to chopper B-]

dave_007
29. října • 16:40

I tt vtipalku! :-D

Brouk
29. října • 12:09

Idealni kombinace pro fanousky BMW, jinak pozery, co chteji hlavne znacku a ostatni je jim uplne fuk.
Dostali to, co si zaslouzi. Poslednich 20 let poradne motory nekupovali (ok, firma je firma a dehet je "uspora", ale ani druhomajitele po nicem jinem, nez po dehtu pod kapotou netouzi ). Za par let bude Hyundai BMW a naopak...:-D

jogurt
31. října • 13:51

Máš pouze půl pravdy. Hyundai nikdy prémie nebude, ale BMW už není dnes. Prémii neuděláš za pár let a navíc potřebuješ kooperující ochotu klientely něco za prémii považovat a platit patřičné peníze. Což jaksi H eliminuje mimo hru. Tam nadšení začíná a končí s cenovkou a další parametry nehrají zásadní roli. A že dehet chce klientela ojetin? No aby ne, dojet na 70 litrovou nádrž 500 nebo 800km je docela rozdíl, tak se nediv. Tím spíš, že rozdíl v pořizovací ceně zaplatil první majitel a ne ten druhý.

Petr
29. října • 11:51

Kam ten svět spěje?? Zde fandím lexusu a mazdě...

Ing. Pollak
29. října • 12:48

Ja fandim tebe, aby si sa v zivote presadil, nieco dokazal a mohol si take auto kupit.

stealth
29. října • 15:56

Já jsem se v zivotě prosadil, něco dokázal a takové auto si koupil a kdybych mohl, tak ho zase vrátím a zavřu za BMW a jeho "kvalitou" velká ocelová vrata.

Arnie J
29. října • 19:33

Copak copak? V čem je chyba? (nebo spíš v čem není? ;-) )

stealth
30. října • 8:35

Především musím říct, že se k autům chovám s maximální pečlivostí. I služební auta jsem umýval vždy ručně, zajížděl je podle pravidel, dochlazoval motor apod.
No a k mému soukromému BMW 5 Touring. Dost hodně problémů. Za 68000 kilometrů působí auto jako tři roky staré někde z albánské tržnice. Rozvrzané, karoserie se kroutí a způsobuje další skřípání. Dvakrát mi praskly xenony, čepy přední nápravy byly totálně vybité, únik oleje, únik chladící kapaliny, slabá ochrana laku před poškrábáním, podvozek plave na podélných nerovnostech, příčné nerovnosti jsou doprovázeny dost velkou ránou a další a další problémy. Je toho dost na auto, které stojí stejně jako tři dobře vybavené Octavie. Celkově interiér na první pohled vypadá dobře, na druhý a další pohled je vidět lacinost, odfláknuté detaily, nepřesné dílenské zpracování. Pokud BMW někdy řekne: "jsme sportovní značka a na luxus kašlem" (jako to říká Subaru), tak je to OK. Ale oni bojují třeba s Audi, které je o vesmír jinde z hlediska kvality zpracování.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Arnie J
30. října • 16:57

Tak to je mrzuté. Pokud je to norma a nikoliv smůla na kus, tak se jim to za pár let vymstí.

jogurt
31. října • 12:37

Nevím, jestli je to norma. Ale jako totálně naštvaný majitel GT 535d X drive r.v. 2012, model 2013 se přidávám a ne poprvé s konstatováním, že BMW už nikdy. Mohl bych popsat listy papíru popisem idiotských bavorských konstrukčních nesmyslů, které řidiče otravují, v některých případech jsou dokonce nebezpečné. U mě se technicky projevila pouze závada otevírání přední kapoty, vypadl bowden ze zámku, oprava trvala půl dne a představovala demontáž značné části předku auta zespodu na zvedáku. Což by se stát nemělo, ale jsou to všechno jen stroje, takže z mého pohledu prkotina. Zato v desítkách výskytů realizované dementní nápady konstruktérů nebo například kvalita perforované kúže na sedadlech, to je zcela tristní realita "prémiového" vozu v ceníkové ceně přes 2,5M. Příště se pokorně a s úctou vrátím zpět k Audi. I kdyby nedejbože mělo tříválec. Alespoň mě nebude otravovat šílené ovládání BC, znovupotvrzování profilu řidiče a navigačního cíle po každém nastartování, nesmyslné ovládání blinkrů a stěračů, absence radiového nastavování hodin, absence paměti dopravního vysílání, absence paměti automatické recirkulace vzduchu, popletený adaptivní tempomat, který neumí napřed ubrat plyn a rovnou brzdí, takže po dálnici jedu přískoky a ještě si plete můj a vedlejší jízdní pruh, takže dupe na brzdu, když ve vedlejším jede kamion. Nebo navigace po nesmyslných trasách, o stovky km delších, než optimální. A desítky dalších zoufalostí. BMW není prémiové auto ale paskvil.

Petr
29. října • 10:31

a samozřejmě od Renaultu nebo od PSA a proč ne když motor bude kvalitní, PSA motory jsou ve spolehlivosti a životnosti momentálně na špičce

Kankunen
29. října • 12:54

Motory benzínové pod PSA, to je fak t výhra. Zajdi si do Peugeotu a zeptej se co raději koupit.

fogel
29. října • 15:54

Příteli,bavíme se o vznětovém tříválci,ne o zážehových motorech od PSA.Tak příště k tématu,dík.

Kankunen
29. října • 18:30

Slušný člověk nečte články, kde se spojuje prémie a tříválec. ;-)

fogel
29. října • 20:55

Promiň,ale má zvědavost byla silnější než já.Jen jsem chtěl vědět,zda ho dostane Touring nebo GT.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
31. října • 12:20

5GT není zázrak dynamiky ani s víc než dvakrát výkonnějším 535d. Jezdit s tím s tříválcem by bylo z trest. Ani kdyby to místo 2200kg naprázdno vážilo úsporných 2050kg. Jen pro srovnání: stejnou hmotnost jako 5GT má pojízdná stodola Q7.

Jan
29. října • 10:45

Nejlepší diesly má Renault,byl by to dobrý krok od BMW:-)

Jirka
29. října • 12:48

Můžete trochu rozvést kvalitu dieselů Renault?

jogurt
31. října • 12:16

To pochopitelně nemůže, ale tenhle blud šíří vždy, když je řeč o renaultech. Bylo by ale zajímavé, kdyby nám sem, jako jistě vrcholný odborník na renaulty, poslal snímky vačkových hřídelů, ojničních a hlavních ložisek motorů Renault po pouhých 150 tisících km. Což samozřejmě neudělá.

Doporučujeme

Články odjinud