Příští BMW řady 5 dostane tříválec

Příští BMW řady 5 dostane tříválec

V pokračující honbě za snižováním tabulkových emisí CO2 (a tedy spotřeby) plánuje mnichovská automobilka další radikální krok: do nabídky motorizací pro další generaci BMW řady 5 zařadí vznětový tříválec.

Jsou za německým odmítnutím nových limitů CO2 peníze od BMW?

Jsou za německým odmítnutím nových limitů CO2 peníze od BMW?

Podle AutiBildu, který s touto informací přišel, bude nové BMW 5 s tříválcovým turbodieselem dosahovat výkonu 110 kW (150 koní) při kombinované spotřebě 3,9 l/100 km.  

Nová generace pětkové řady se začne prodávat v červenci 2016. V listopadu téhož roku má následovat kombi s tradičním označením Touring, na jaře 2017 dorazí verze GT.

Vedle úsporného tříválce má být příští BMW 5 nadále k dispozici s přeplňovanými čtyřválci a zejména šestiválci, které budou ještě výkonnější než dnes. AutoBild slibuje 333 koní pro BMW 535d a 375 koní pro BMW 335i. Tr-turbo motorizace M 550d přesáhne hranici 400 koňských sil.

Test BMW 320i Efficient Dynamics Edition: Výsměch tradici?

Test BMW 320i Efficient Dynamics Edition: Výsměch tradici?

Jak německý list upozorňuje, řada 5 je pro značku velmi důležitý model. Její výrobní náklady jsou jen o málo vyšší než v případě řady 3, ale prodává se za výrazně vyšší ceny a přináší tak automobilce výraznou ziskovou marži.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků