Příští BMW řady 2 ve verzi kupé a kabriolet zůstane u pohonu zadních kol

Odklon od klasické koncepce pohonu se u BMW sice zaměří na menší vozy, avšak zůstane u karosářských verzí SUV, MPV a hatchback.

Varianty kupé a kabrio řady 2 budou údajně postaveny s pohonem zadních kol. Dle deníku Auto Bild se dočkáme také vůbec prvního Gran Coupé v historii této třídy u BMW. Čtyřdveřová verze bude mít však údajně pohon předních kol a připojitelnou verzi xDrive. Podobně jako příští hatchback řady 1.

BMW nabízí exkluzivní sérii své vlajkové lodi - řady 7

BMW nabízí exkluzivní sérii své vlajkové lodi - řady 7

Hlavním aspektem, kterým se má Gran Coupé stejně jako příští řada 1 od dvoudveřových verzí lišit je platforma. Využívat má typ UKL, kterou už nyní používá model řady 2 Active Tourer a Gran Tourer. Dále například i X1. 

Nástupce dvoudveřové řady 2 se očekává v roce 2020. Otevřená varianta pak má přijít o rok později.

Prohlédněte si fotogalerii zmodernizovaného kupé řady 2:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků