Příští BMW řady 2 ve verzi kupé a kabriolet zůstane u pohonu zadních kol

Odklon od klasické koncepce pohonu se u BMW sice zaměří na menší vozy, avšak zůstane u karosářských verzí SUV, MPV a hatchback.

Varianty kupé a kabrio řady 2 budou údajně postaveny s pohonem zadních kol. Dle deníku Auto Bild se dočkáme také vůbec prvního Gran Coupé v historii této třídy u BMW. Čtyřdveřová verze bude mít však údajně pohon předních kol a připojitelnou verzi xDrive. Podobně jako příští hatchback řady 1.

BMW nabízí exkluzivní sérii své vlajkové lodi - řady 7

BMW nabízí exkluzivní sérii své vlajkové lodi - řady 7

Hlavním aspektem, kterým se má Gran Coupé stejně jako příští řada 1 od dvoudveřových verzí lišit je platforma. Využívat má typ UKL, kterou už nyní používá model řady 2 Active Tourer a Gran Tourer. Dále například i X1. 

Nástupce dvoudveřové řady 2 se očekává v roce 2020. Otevřená varianta pak má přijít o rok později.

Prohlédněte si fotogalerii zmodernizovaného kupé řady 2:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků