Příští BMW M5 nabídne přes 620 koní a pohon všech kol

17 komentářů

stealth01
28. srpna • 9:31

Ja bych snad ještě doplnil konkurenci:AUDI A6 budoucí generace v dieslech max 300kW a 750Nm a v benzinech (kromě osmiválce v RS) pak 331kW a 550Nm.MB-E class budoucí generace nabídne v dieslech max 300kW a 750Nm a v benzinech (kromě E63) 320kW a 550Nm.Zdroj: Autotip

runner42
27. srpna • 20:11

To je teda zoufalost. Až je mi BMW líto.

stealth01
28. srpna • 9:19

Musí zapracovat na kvalitě zpracování - technologii výroby a montáže v interiéru především. Chtělo by to více odolné laky na karoserie, jiného dodavatele předních skel a přepracovat detaily a technická řešení v interiéru. Pak můžou konkurovat. Myslím, že o motorech a převodovkách (které sice nejsou jejich, ale snaží se je co nejlépe naprogramovat pro daný motor) jsou na tom hodně dobře. Horší je to s podvozky u běžných verzí pětkové řady. Tam je skutečně lepší AUDI, když jsem řídil Allroada, tak ten pocit jistoty je daleko za hranicí pocitu z BMW.

Zelí
27. srpna • 13:59

Na nástinu nové M5 je přesně demonstrována "zaostalost díky technice", abych parafrázoval slogan Audi. Klopotně se dopracovávají k tomu, co audi vyrábí dvacet až třicet let. Bavorský frgál byl silný hlavně v demagogické propagandě a není divu, když rodina vlastníků je příbuzná s Goebelsem...mistrem propagandy.

stealth01
28. srpna • 9:15

Nesouhlasím s tvrzením, že technika BMW je zaostalá. Vlastně si myslím pravý opak. Litr oleje, který mi dali při převzetí pětky mi v kufru leží netknutý pořád :)
Souhlasím, že BMW jsou mistři propagandy a skvělého marketingu. Zblbli tolik lidí, že je to až hrůza. Většinou - a to je možná ta příbuznost s nacisty - se jedná o totální fanatiky, kteří neuznávají nic kromě své modly. Bohužel tímto mi kazí pocit z této technologicky vyspělé značky.

lukas
27. srpna • 14:44

Zajímalo by ,mě v čem jezdis? Ty chytrej

stealth01
28. srpna • 9:20

Co to má s tím společného? Kdyby "Zelí" jezdil v Continental GT, tak jeho názor bude správný, zatímco když bude kočírovat Ladu, tak jeho názor bude špatný???

Antiautomat
27. srpna • 13:29

4 Turba...len?!
Ako je mozne ze nie aspon 6, ktomu osem kompresorov a idealne 15 kvaltov a 3 valce ?!
Hm, nejak v tom vyvoji zaostavaju....

Tom
27. srpna • 11:41

4 turba :D :D je vidět že ty diesly stojej za ho*no :D

stealth01
27. srpna • 11:02

AutoBild uvádí, že cílem BMW je i přinést úplně nové vysoce kvalitní materiály do interiéru a posunout laťku v oblasti kvality zpracování.
Prosíííím, moc prosím mnichovské, aby skutečně dostáli tomuto slibu. Protože nedostatky v interiéru prostě posunovaly BMW dost daleko za AUDI. Pokud se tak stane, tak bych o nové pětce začal uvažovat. Pokud to bude nadále vrzat a skřípat, odlamovat se a škrábat, pak je můj příští vůz jednoznačně Allroad.

stanley
27. srpna • 17:23

nechcem ta sklamat, ale to, co mi tu skripe a vrzga je moja nova A6. Od BMW F10, ktoru som mal predtym, som nepocul v interieri ani tuk. Tak isto ma nikto nepresvedci, ze Audi ma lepsie materialy a spracovanie ako BMW. Nema.
Mozeme sa bavit o dizajne, ale spracovanim a dotiahnutim detailov do konca ma Ingolstadt este hodne co dobiehat.

stealth01
28. srpna • 9:09

To jako myslíš vážně??? Tak se podívej do F10 jen na materiály okolo kapličky přístrojů... Obyčejný tvrdý plast. A6 tam má leštěný hliník. Takto lze pokračovat u dalších stovek detailů. BMW absolutně nestíhá ve zpracování, ve výběru materiálů a v detailech. Za tím si 100% stojím.
Já moc dobře vím, jak je zpracované AUDI a jak BMW. Obě auta (MY2012 u BMW a MY2013 u AUDI) mi odpočívají v garáži.
Když nebudu porovnávat tuto třídu, ale základní, tak se zkus prosím podívat na rozdíl ve zpracování 1er a A3. AUDI je o vesmír jinde. Ve všem, čeho se dotkneš.
A poslední kapitolou je možnost individualizace. Program BMW Individual znám a nabízí (snad kromě skvostné keramiky) daleko méně možností (materiálů a zpracování), než AUDI Exclusive.
V A6 můžeš mít rozšířenou NAPPA kůži třeba i na krytu Airbagu u volantu. Několik možností Alcantary na stropě, dekory, které jsou extrémně technologicky náročné (mluvím třeba o černém dřevě, které se lisuje spolu s hliníkovými jemnými pásky do sebe), můžeš volit barvy nití na obšití kožených částí, máš nepřeberné množství barev kůží, alcantary apod.
Nejlépe ten rozdíl jde vidět na trojici BMW 7, AUDI A8, a MB-S. Tam BMW totálně propadá. Stačí vzít jen ambientní osvětlení. A nejen to. Zkoušel jsi masážní sedadla od BMW a od AUDI. Tam, kde BMW používá dva trapné polštáře, tam AUDI i MB nabízí nepřeberné množství vyhřívaných i nevyhřívaných masáží přes celé sedadlo.
Jak můžeš něco takového vůbec napsat, to nechápu.

George
29. srpna • 16:45

Ted jsem sedel v A5 a BMW 4 series. Koupil jsem BMW 4, protoze Audi A5 na to auto nema jizdne, ani co se tyce vzhledu. BMW 4 vypada uvnitr mnohem lepe a sportovneji. Sedacky spolehlive lepsi nez v Audi. Radici paka v Audi (automat) je 100 let stary koncept. BMW iDrive bez konkurence. Volant ma BMW mnohem lepsi. O technologiich, ktere nabizi BMW 4 oproti Audi A5 ani nemluvim.Ja osobne (i muj kamos) mame totalne opacny naror. Audi na nas pusobi jak kdyz si sedneme do WV, Skodovka, atd. Vsechno stejny concept, stejne materialy, stejne mrizky okolo vetraku, atd. BMW jde vlastni cestou a dela dobre.Mozna to zalezi na lidech. U me BMW vyhrava ve vsech smerech.

stealth
29. srpna • 20:53

BMW jde vlastní cestou a dělá dobře.No, nevím, jestli je nejlepší koncept, kde interiér sedmičky je stejný jako v pětce. Na jednu stranu je to logické (řidič sedmičky má vše jako v pětce a naopak - v případě, že mění vozy), ale pro mě je to dost velké odrbání v luxusním segmentu. Každá automobilka zde nabízí ojedinělý a výjimečný interiér (S-Class a A8 je opravdu špička) a jedině BMW má téměř shodné interiéry. To je nefér vůči zákazníkům.Nepřijde mi taky úplně ideální hodnotit v absolutním měřítku vysloužilou A5 a zcela novou čtyřku..Volant a iDrive - souhlasím.Já mám bohužel se zcela novým BMW jen samé problémy hlavně v interiéru. Jedna přihrádka se nechtěla zavřít, druhá pak nešla vůbec otevřít. Měnil se strop, protože vrzal, měnily se z výroby poškrábané dekorační lišty, upravovali mi v servisu vrzající madla dveří, středový panel, skřípal kryt za volantem, odlupoval se plast u zrcátka. Páčky blinkrů jsou tak nešťastně spojeny dvěma díly plastů, že řežou do prstu. Celkově to na mě působí dost lajdácky a nedodělaně. Ve světle toho co jsem napsal ale musím napsat, že interiér po 101 tisících kilometrech působí naprosto jako nový.U mě vyhrává BMW iDrivem, infotainmentem, skvělým volantem, joystickem řazení a hlavně tichem v kabině.
Prohrává to na celé čáře zpracováním některých detailů, dost žalostným audiem, použitím RF pneumatik a relativně měkkých tlumičů (to auto pak má úplně divné jízdní vlastnosti), nemožností zadávat do navigace souřadnice a lakem, který je extrémně náchylný na poškrábání.

BMW
27. srpna • 9:00

Aktuální M5 F10 je největší pecka, v manuálu jsem si to moc moc užil, auto na denní zábavu ! Budoucí M5 to nebude mít lehké.

Antiautomat
27. srpna • 13:32

Hm no ja som mal zatial najviac zabavy s BMW M39 M5.
''M39'' pisem zamerne aby si na tom mohlo par nemenovanych aspon 10x za sebou vy....

stealth01
27. srpna • 11:04

Ano, taky jsem měl na chvíli tu čest. Je to super auto. Já ho řídil v automatu. Ještě doporučuji projet se v aktuální verzi AUDI RS6. Je to bestie s výbornými jízdními vlastnostmi. Aspoň to říkají. Já jsem jezdil jen v upravené RS7, co měli v Čestlicích s výkonem přes 700 koní. Větší charisma jsem však cítil z motoru 4.4 BiTurbo v M5

Doporučujeme

Články odjinud