Příští BMW M5 nabídne přes 620 koní a pohon všech kol

Příští BMW M5 nabídne přes 620 koní a pohon všech kol

Nové BMW řady 5 by se mělo představit až za rok na autosalonu ve Frankfurtu. Už teď se ale dostávají ven informace o použitých pohonných jednotkách a dokonce i o příští generaci BMW M5, která by se mohla ukázat v roce 2017.

Nové BMW M3 a M4 jsou přesvědčiví arcikacíři jízdní dojmy

Nové BMW M3 a M4 jsou přesvědčiví arcikacíři jízdní dojmy

Německý magazín AutoBild uvádí, že příští generace BMW M5 nabídne výkon 460 kW, tedy 626 koní a že bude k dispozici i s pohonem všech kol xDrive. Zajímavá čísla chystá i model M550d xDrive.

Tento „superdiesel“ by měl zůstat u řadové šestiválcové koncepce a objemu tři litry, ovšem má mít dokonce čtyři turbodmychadla, výkon minimálně 300 kW (408 koní) a točivý moment minimálně 750 Nm. To jsou prý cílové hodnoty pro vývoj.

Test: BMW M550d – třikrát a dost  

Test: BMW M550d – třikrát a dost  

V nabídce se konečně objeví i plug-in hybrid, benzínové a naftové šestiválce nabídnou až 350 koní a díky použití kompozitů a odlehčených materiálů by nová řada 5 měla zhubnout zhruba 100 kg.

Novinkou v BMW řady 5 má být zásadně přepracovaný systém iDrive a také schopnost autonomní jízdy. AutoBild uvádí, že cílem BMW je i přinést úplně nové vysoce kvalitní materiály do interiéru a posunout laťku v oblasti kvality zpracování.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 59 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků