Příspěvky fanoušků Audi jako umělecká díla aneb Sociální sítě na plátně

Německá automobilka odměnila svého fanouška uměleckým přetvořením jeho příspěvku. Umělec zvěčnil Audi Quattro na plátně.
Příspěvky fanoušků Audi jako umělecká díla aneb Sociální sítě na plátně

Tisícovky pyšných majitelů vozů se čtyřmi kruhy ve znaku ročně posílají fotografie svých miláčků na Facebook či Instagram automobilky. Ve spolupráci s automobilovým designérem a umělcem Camilo Pardem přetvořili u Audi nejlepší příspěvek v obraz.

Zvolená fotka, kterou v přiloženém videu Pardo přetváří, dokonale reprezentuje styl osmdesátých let. Jasně červený lak v kombinaci s bílými koly a světlomety Hella dělá přesně tu atmosféru, pro kterou si Pardo tento příspěvek vybral.

Autor je velkým fanouškem značky. "Je úžasné, jakým způsobem jsou křivky tohoto vozu vyvážené, obdivuji jeho postoj," hodnotí svérázný model Quattro, zatímco pracuje na jeho umělecké podobě. Na té dokonce nechybí ani uživatelské prostředí sociální sítě Instagram.

Audi zavede komunikaci aut s infrastrukturou. Vozy si popovídají se semafory

Audi zavede komunikaci aut s infrastrukturou. Vozy si popovídají se semafory

Samotný model se zrodil na začátku osmdesátých let jako stylová varianta Audi 80. Proslavil se především ve světě rally, kam Audi jako první přišlo s pohonem všech kol. Do doby, než se do mistrovství světa zapojila dvojice Peugeot a Lancia, která Audi k úspěchu již nepustila, stačili Němci získat dva mistrovské tituly.

Zlatá éra rally skončila před 30 lety. Monstra skupiny B zabila moc lidí

Zlatá éra rally skončila před 30 lety. Monstra skupiny B zabila moc lidí

Sériová verze do světa automobilového průmyslu moc nového nepřinesla, avšak stala je jednou z ikon osmdesátých let. Kombinace pětiválce o výkonu 200 koní se stálým pohonem všech kol, technicky nepříliš vzdáleným od vojenských Volkswagenů, bude vždy ve světě sportovních vozů patřit k typickým znakům Audi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků