Příspěvky fanoušků Audi jako umělecká díla aneb Sociální sítě na plátně

Německá automobilka odměnila svého fanouška uměleckým přetvořením jeho příspěvku. Umělec zvěčnil Audi Quattro na plátně.
Příspěvky fanoušků Audi jako umělecká díla aneb Sociální sítě na plátně

Tisícovky pyšných majitelů vozů se čtyřmi kruhy ve znaku ročně posílají fotografie svých miláčků na Facebook či Instagram automobilky. Ve spolupráci s automobilovým designérem a umělcem Camilo Pardem přetvořili u Audi nejlepší příspěvek v obraz.

Zvolená fotka, kterou v přiloženém videu Pardo přetváří, dokonale reprezentuje styl osmdesátých let. Jasně červený lak v kombinaci s bílými koly a světlomety Hella dělá přesně tu atmosféru, pro kterou si Pardo tento příspěvek vybral.

Autor je velkým fanouškem značky. "Je úžasné, jakým způsobem jsou křivky tohoto vozu vyvážené, obdivuji jeho postoj," hodnotí svérázný model Quattro, zatímco pracuje na jeho umělecké podobě. Na té dokonce nechybí ani uživatelské prostředí sociální sítě Instagram.

Audi zavede komunikaci aut s infrastrukturou. Vozy si popovídají se semafory

Audi zavede komunikaci aut s infrastrukturou. Vozy si popovídají se semafory

Samotný model se zrodil na začátku osmdesátých let jako stylová varianta Audi 80. Proslavil se především ve světě rally, kam Audi jako první přišlo s pohonem všech kol. Do doby, než se do mistrovství světa zapojila dvojice Peugeot a Lancia, která Audi k úspěchu již nepustila, stačili Němci získat dva mistrovské tituly.

Zlatá éra rally skončila před 30 lety. Monstra skupiny B zabila moc lidí

Zlatá éra rally skončila před 30 lety. Monstra skupiny B zabila moc lidí

Sériová verze do světa automobilového průmyslu moc nového nepřinesla, avšak stala je jednou z ikon osmdesátých let. Kombinace pětiválce o výkonu 200 koní se stálým pohonem všech kol, technicky nepříliš vzdáleným od vojenských Volkswagenů, bude vždy ve světě sportovních vozů patřit k typickým znakům Audi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků