Příspěvky fanoušků Audi jako umělecká díla aneb Sociální sítě na plátně

Německá automobilka odměnila svého fanouška uměleckým přetvořením jeho příspěvku. Umělec zvěčnil Audi Quattro na plátně.
Příspěvky fanoušků Audi jako umělecká díla aneb Sociální sítě na plátně

Tisícovky pyšných majitelů vozů se čtyřmi kruhy ve znaku ročně posílají fotografie svých miláčků na Facebook či Instagram automobilky. Ve spolupráci s automobilovým designérem a umělcem Camilo Pardem přetvořili u Audi nejlepší příspěvek v obraz.

Zvolená fotka, kterou v přiloženém videu Pardo přetváří, dokonale reprezentuje styl osmdesátých let. Jasně červený lak v kombinaci s bílými koly a světlomety Hella dělá přesně tu atmosféru, pro kterou si Pardo tento příspěvek vybral.

Autor je velkým fanouškem značky. "Je úžasné, jakým způsobem jsou křivky tohoto vozu vyvážené, obdivuji jeho postoj," hodnotí svérázný model Quattro, zatímco pracuje na jeho umělecké podobě. Na té dokonce nechybí ani uživatelské prostředí sociální sítě Instagram.

Audi zavede komunikaci aut s infrastrukturou. Vozy si popovídají se semafory

Audi zavede komunikaci aut s infrastrukturou. Vozy si popovídají se semafory

Samotný model se zrodil na začátku osmdesátých let jako stylová varianta Audi 80. Proslavil se především ve světě rally, kam Audi jako první přišlo s pohonem všech kol. Do doby, než se do mistrovství světa zapojila dvojice Peugeot a Lancia, která Audi k úspěchu již nepustila, stačili Němci získat dva mistrovské tituly.

Zlatá éra rally skončila před 30 lety. Monstra skupiny B zabila moc lidí

Zlatá éra rally skončila před 30 lety. Monstra skupiny B zabila moc lidí

Sériová verze do světa automobilového průmyslu moc nového nepřinesla, avšak stala je jednou z ikon osmdesátých let. Kombinace pětiválce o výkonu 200 koní se stálým pohonem všech kol, technicky nepříliš vzdáleným od vojenských Volkswagenů, bude vždy ve světě sportovních vozů patřit k typickým znakům Audi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 9 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků