Příspěvky fanoušků Audi jako umělecká díla aneb Sociální sítě na plátně

Německá automobilka odměnila svého fanouška uměleckým přetvořením jeho příspěvku. Umělec zvěčnil Audi Quattro na plátně.
Příspěvky fanoušků Audi jako umělecká díla aneb Sociální sítě na plátně

Tisícovky pyšných majitelů vozů se čtyřmi kruhy ve znaku ročně posílají fotografie svých miláčků na Facebook či Instagram automobilky. Ve spolupráci s automobilovým designérem a umělcem Camilo Pardem přetvořili u Audi nejlepší příspěvek v obraz.

Zvolená fotka, kterou v přiloženém videu Pardo přetváří, dokonale reprezentuje styl osmdesátých let. Jasně červený lak v kombinaci s bílými koly a světlomety Hella dělá přesně tu atmosféru, pro kterou si Pardo tento příspěvek vybral.

Autor je velkým fanouškem značky. "Je úžasné, jakým způsobem jsou křivky tohoto vozu vyvážené, obdivuji jeho postoj," hodnotí svérázný model Quattro, zatímco pracuje na jeho umělecké podobě. Na té dokonce nechybí ani uživatelské prostředí sociální sítě Instagram.

Audi zavede komunikaci aut s infrastrukturou. Vozy si popovídají se semafory

Audi zavede komunikaci aut s infrastrukturou. Vozy si popovídají se semafory

Samotný model se zrodil na začátku osmdesátých let jako stylová varianta Audi 80. Proslavil se především ve světě rally, kam Audi jako první přišlo s pohonem všech kol. Do doby, než se do mistrovství světa zapojila dvojice Peugeot a Lancia, která Audi k úspěchu již nepustila, stačili Němci získat dva mistrovské tituly.

Zlatá éra rally skončila před 30 lety. Monstra skupiny B zabila moc lidí

Zlatá éra rally skončila před 30 lety. Monstra skupiny B zabila moc lidí

Sériová verze do světa automobilového průmyslu moc nového nepřinesla, avšak stala je jednou z ikon osmdesátých let. Kombinace pětiválce o výkonu 200 koní se stálým pohonem všech kol, technicky nepříliš vzdáleným od vojenských Volkswagenů, bude vždy ve světě sportovních vozů patřit k typickým znakům Audi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků