Příspěvky fanoušků Audi jako umělecká díla aneb Sociální sítě na plátně

Německá automobilka odměnila svého fanouška uměleckým přetvořením jeho příspěvku. Umělec zvěčnil Audi Quattro na plátně.
Příspěvky fanoušků Audi jako umělecká díla aneb Sociální sítě na plátně

Tisícovky pyšných majitelů vozů se čtyřmi kruhy ve znaku ročně posílají fotografie svých miláčků na Facebook či Instagram automobilky. Ve spolupráci s automobilovým designérem a umělcem Camilo Pardem přetvořili u Audi nejlepší příspěvek v obraz.

Zvolená fotka, kterou v přiloženém videu Pardo přetváří, dokonale reprezentuje styl osmdesátých let. Jasně červený lak v kombinaci s bílými koly a světlomety Hella dělá přesně tu atmosféru, pro kterou si Pardo tento příspěvek vybral.

Autor je velkým fanouškem značky. "Je úžasné, jakým způsobem jsou křivky tohoto vozu vyvážené, obdivuji jeho postoj," hodnotí svérázný model Quattro, zatímco pracuje na jeho umělecké podobě. Na té dokonce nechybí ani uživatelské prostředí sociální sítě Instagram.

Audi zavede komunikaci aut s infrastrukturou. Vozy si popovídají se semafory

Audi zavede komunikaci aut s infrastrukturou. Vozy si popovídají se semafory

Samotný model se zrodil na začátku osmdesátých let jako stylová varianta Audi 80. Proslavil se především ve světě rally, kam Audi jako první přišlo s pohonem všech kol. Do doby, než se do mistrovství světa zapojila dvojice Peugeot a Lancia, která Audi k úspěchu již nepustila, stačili Němci získat dva mistrovské tituly.

Zlatá éra rally skončila před 30 lety. Monstra skupiny B zabila moc lidí

Zlatá éra rally skončila před 30 lety. Monstra skupiny B zabila moc lidí

Sériová verze do světa automobilového průmyslu moc nového nepřinesla, avšak stala je jednou z ikon osmdesátých let. Kombinace pětiválce o výkonu 200 koní se stálým pohonem všech kol, technicky nepříliš vzdáleným od vojenských Volkswagenů, bude vždy ve světě sportovních vozů patřit k typickým znakům Audi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 27 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků