Přísně tajné: nový Fiat Punto bude zase pěkně kulatý

V roce 2005 představí Fiat třetí generaci populárního modelu Punto. V současné době bojuje o přízeň zákazníků Punto druhé generace, které prošlo v první polovině roku výrazným faceliftem. Punto patří mezi nejúspěšnější modely italské automobilky, v roce 1995 získalo prestižní ocenění evropský automobil roku. Nový Fiat Punto se veřejnosti představí na jaře roku 2005, projekt s kódovým označením 199 bude sdílet množství dílů s další generací Opelu Corsa, jejíž představení je naplánováno na rok 2006.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Nový Fiat Punto bude zase kulatý - jako první generace

Na vývoji nového Punta pracuje tým inženýrů Fiatu a GM. Nové Punto bude prvním automobilem, jež vznikne v těsné spolupráci Fiatu a Opelu. Design pochází z pera slavného Giugiara, základní ideou pro nový vůz bylo více oblin a méně hran. To je výborná zpráva pro všechny, kteří nepřišli na chuť hranatějším tvarům v podání Stila, Pandy nebo Idey. Podle předběžných zpráv se Punto zařadí mezi první automobily, které vyhoví přísným požadavkům na ochranu chodců, které vejdou v platnost v roce 2005. 

Klepněte pro větší obrázek

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků