Příslušenství pro nový Swift: Některé prvky připomínají laciný tuning

Nové Suzuki Swift se již na svém domácím trhu v Japonsku prodává. Zájemci si nyní mohou listovat v katalogu příslušenství. Na výběr jsou dva pakety.

Snad každý se někdy zajímal o to, co výrobce jeho vozu nabízí v rámci originálního příslušenství. Někdy se jedná o předraženou elektroniku, jindy o čistě praktické záležitosti. Pokud jde o vizuální vylepšení, ne vždy ale může mít samotný výrobce úplně vytříbený vkus. Platí to i o některých prvcích, které Suzuki začalo nabízet pro novou verzi vozu Swift.

V rámci paketu Elegant Style Suzuki se například nabízí nepříliš elegantní víčko hrdla nádrže. Dalšími prvky jsou výraznější přední spoiler, či chromové kryty mlhových světlometů. V lesklém chromu je u elegantně zaměřeného paketu také hrana zavazadlového prostoru, případně zpětná zrcátka.

Klepněte pro větší obrázek

Stejně jako u paketu Elegant Style, také u druhé linie nazvané Sporty Style můžete dostat takzvaná "mračítka". Těmi jsou často "vyzdobeny" postarší vozy v rukou ladičů, kteří chtějí svému autu dodat agresivnější výraz. Zdá se však, že jim ještě neodzvonilo. Na křivkách nového swiftu působí zvláštně, ale nechť si každý udělá obrázek sám. 

Klepněte pro větší obrázek

"Sportovní" paket nabízí dále nástavec pod zadní nárazník, dokonce i imitaci zadního difuzoru. Nástavce lze namontovat i na prahy a na přední nárazník. O něco méně nápadnými prvky jsou například černá zrcátka a červený pruh v masce, připomínající Swift Sport, na jehož uvedení se však zatím čeká. 

O dostupnosti zmíněných prvků příslušenství na českém trhu zatím lze jen spekulovat. I když se Swift na Japonském trhu prodává od 4. ledna, k evropské premiéře dojde až na březnovém autosalonu v Ženevě.

Suzuki Swift 2017 oficiálně. Je ještě kratší než ten současný

Suzuki Swift 2017 oficiálně. Je ještě kratší než ten současný

Nové japonské supermini měří 3 840 mm. Řadí se tedy do segmentu B, do něhož na evropském trhu přicházejí další tři silní hráči v nových kabátech - Citroën C3, Ford Fiesta a Nissan Micra.

Sháníte malý hatchback? Příští rok se nabídka zásadně obmění

Sháníte malý hatchback? Příští rok se nabídka zásadně obmění

V Japonsku je Swift nabízen v sedmi výbavách. Volit lze mezi třemi motorizacemi, s nimiž jde párovat pětistupňový manuál, šestistupňový "měničový" automat či CVT. Jako v předešlých generacích si lze připlatit i za pohon 4x4.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků