Příslušenství pro nový Swift: Některé prvky připomínají laciný tuning

Nové Suzuki Swift se již na svém domácím trhu v Japonsku prodává. Zájemci si nyní mohou listovat v katalogu příslušenství. Na výběr jsou dva pakety.

Snad každý se někdy zajímal o to, co výrobce jeho vozu nabízí v rámci originálního příslušenství. Někdy se jedná o předraženou elektroniku, jindy o čistě praktické záležitosti. Pokud jde o vizuální vylepšení, ne vždy ale může mít samotný výrobce úplně vytříbený vkus. Platí to i o některých prvcích, které Suzuki začalo nabízet pro novou verzi vozu Swift.

V rámci paketu Elegant Style Suzuki se například nabízí nepříliš elegantní víčko hrdla nádrže. Dalšími prvky jsou výraznější přední spoiler, či chromové kryty mlhových světlometů. V lesklém chromu je u elegantně zaměřeného paketu také hrana zavazadlového prostoru, případně zpětná zrcátka.

Klepněte pro větší obrázek

Stejně jako u paketu Elegant Style, také u druhé linie nazvané Sporty Style můžete dostat takzvaná "mračítka". Těmi jsou často "vyzdobeny" postarší vozy v rukou ladičů, kteří chtějí svému autu dodat agresivnější výraz. Zdá se však, že jim ještě neodzvonilo. Na křivkách nového swiftu působí zvláštně, ale nechť si každý udělá obrázek sám. 

Klepněte pro větší obrázek

"Sportovní" paket nabízí dále nástavec pod zadní nárazník, dokonce i imitaci zadního difuzoru. Nástavce lze namontovat i na prahy a na přední nárazník. O něco méně nápadnými prvky jsou například černá zrcátka a červený pruh v masce, připomínající Swift Sport, na jehož uvedení se však zatím čeká. 

O dostupnosti zmíněných prvků příslušenství na českém trhu zatím lze jen spekulovat. I když se Swift na Japonském trhu prodává od 4. ledna, k evropské premiéře dojde až na březnovém autosalonu v Ženevě.

Suzuki Swift 2017 oficiálně. Je ještě kratší než ten současný

Suzuki Swift 2017 oficiálně. Je ještě kratší než ten současný

Nové japonské supermini měří 3 840 mm. Řadí se tedy do segmentu B, do něhož na evropském trhu přicházejí další tři silní hráči v nových kabátech - Citroën C3, Ford Fiesta a Nissan Micra.

Sháníte malý hatchback? Příští rok se nabídka zásadně obmění

Sháníte malý hatchback? Příští rok se nabídka zásadně obmění

V Japonsku je Swift nabízen v sedmi výbavách. Volit lze mezi třemi motorizacemi, s nimiž jde párovat pětistupňový manuál, šestistupňový "měničový" automat či CVT. Jako v předešlých generacích si lze připlatit i za pohon 4x4.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků