Připravujeme: Test Toyota Hilux 2.5 D-4D 2012

8 komentářů

k.ik
17. listopadu • 10:41

Vydrží nová verze to samé, co starý model z Top gearu?

simson
18. listopadu • 8:21

Jednoduchá odpověď - nevydrží. V testu Top Gearu byl totiž model Hiluxu o dvě generace starší, který měl tuhou přední nápravu, pancéřové přední klouby, jednoduchý diesel s rotačním čerpadlem... tak by se dalo pokračovat, každopádně stávající Hilux má s tímhle autem společné bohužel jen jméno.

k.ik
18. listopadu • 8:33

ale zkusit by to autorevue mohlo

Karel
16. listopadu • 17:48

Docela zajímavé mě by, ale spíš zajímalo jakou to má světlo výšku, brodivost, jaká je tažná síla na kouli, kolik uvezu na korbě jak objemově tak hmotnostně, dojezd, spotřeba,:-(

Barby
16. listopadu • 21:43

Většina věcí se dá vyčíst z prospektů. Světlá výška mám dojem 22cm s 15" koly, brodivost 70cm, na kouli maximálně (povoleno) 2500kg brzděných, užitečná hmotnost 730kg, dojezd na nádrž podle počítače přes 600km, spotřeba zatím 10,6l kombinace (okresky/město/polní cesty - krátké vzdálenosti).
Uvedené platí pro Double Cab 3,0 126kw. Na autě už mám skoro tisíc km, ale některé věci se mě zatím nechce zkoušet...

Karel
16. listopadu • 22:48

Dík. Chci si totiž pořídit auto s nímž budu jezdit Ukrajinu aby zvládalo terén a uvezlo náklad přitom bych ho mohl použít jako ,,osobák" zkrátka univerzální

adam
16. listopadu • 17:42

můžete přidat fotky jak by vypadal korba když by měla střechu a koberec jako normalní kombi?a jak se liší pohon (konstrukce) 4x4 od lc150?

Barby
16. listopadu • 21:37

Doporučujeme

Články odjinud