Připravujeme: Test Škoda Citigo 1.0 MPI

19 komentářů

Petr Hanek (sparco624)
16. března • 17:36

Jsem majitelem modelu Citigo a tenhle vuz hodnotím pozitvne predvsím co se týče dizajnu a spotřeby. Jezdím každodenne do práce a spotřeba je ideálni havne pro moji penezenku...cena je podle meho nazoru primerena

Kenny
10. března • 18:31

až to spadne na 150 -170 tis, tak o tom jako druhé auto do rodiny na poskakování do supermarketu budu možná taky uvažovat:-)

romčo
2. března • 8:01

....možno by to chcelo poriadny 4 valcový motor... trebárs 1,2 cm3 4 valec ako majú opel, hyundai a ostatní. V prípade 4 valcov nie je o nič väčšia spotreba (cca. 5, 2 - 5, 6, tak ako u trojvalcoch), možno výrobné náklady boli vyššie, no prispelo by to lepšej kultúry chodu motora a jeho životnosti.

Antiautomat
29. února • 8:49

ono nema velky vyznam testovat auto z prvych dvoch rokov vyroby pretoze u VW je vseobecne zname ze taketo auta su plne nedorobkov a chyb, ktore sa v tichosti budu odstranovat pocas vyroby (to vsetko sa skryva za tou nalekou ''nove, neu, new''), mozno novinarske auta su kontrolovane prisnejsie ale to na veci nic nemeni.
Nema to teraz vyznam kupovat, o dva roky to bude uz 'vychytane' a lacnejsie. Inak tomu auticku celkom fandim, zadna cast sa samozrejme musi prerobit, tam mal dizajner zjavne problemy. No a samozrejme poriadnejsi motor.

k22
29. února • 12:19

Kouzelné slůvko: DSA=dílenská svolávací akce :-D

ZdendaP
29. února • 8:28

Vážně nechápu toho, kdo dá dobrovolně z atakovou šlupku 240 000. Je vidět, že ať škoda vyrobí cokoli, tak se to vždy prodá...

davef
28. února • 22:55

Ty odhalený plechy dveří v interiéru mi připomínají Peugeot 205, jinak na danou třídu slušné rozměry, ale za mě po decentním kotrmelci přes střechu by to možná vypadalo lépe.

mex
29. února • 6:02

Me zase evokuji Wartburga, je to zkratka echt nemecka kvalita

Nick
28. února • 17:57

Raději bych uvítal dlouhodobej test motoru na 150000 km! Jakou bude mít výdrž a co se potentočkuje provozem! Sám mám Boleslaváckej 1,2 htp a už mě potkala třetí vážná závada na motoru po ujetí 18000km a to se mi zdá docela dost na nové auto! 3-[

Michal
1. března • 20:42

Jezdím ve firemní fabii v provedení "junior" s 1,2htp s najetými 160tis Km (střídá se mezi 5-10-ti lidmi i po stavbách) a zatím byl na motoru problémy pouze s cívkami zapalování. Odcházely jedna po druhé nicméně ač servis dokonce upozornil na zákonitost tohoto drobného problému těchto motorů, tak měnil vždy po 1 ks - bůhvíproč nemohli vyměnit všechny hned najednou (samozřejmě jako "naschvál" odcházeli v rozpětí cca 5.000km). Jinak nic v ní nevrže a zásadně vadí/sere jen poměr cena a vybavení. U auta za více než 200tis nemít ani posilovač řízení je pro mne na doživotní dištnac ....

Antiautomat
2. března • 7:38

to auto ho ani nepotrebuje (hmotnost) , okrem toho riadit lahke auto bez tej vymozenosti ma tiez svoje kuzlo :-) Dievcence s tym samozrejme problem mozu mat (pri parkovani), aspon si trosku vyformuju ramena :-). Co sa tyka htp, nie je to ziadny zazrak, ale treba si uvedomit ze je to zaklad.
Nevidim problem aby v pohode nenabehal 250.000+, hlavne ta slabsia verzia.

k22
29. února • 12:18

H onem T o P rodej ;-)

eman
28. února • 19:08

Mam 1,2 htp 47 kW Roomster najeto 98900 km a jediná závada, cas 3 válců teprv přichází viz. Ford ...

feflo
28. února • 20:19

...ze prichazi cas š-valcu si nemyslim...to uz spise maloobjemove 4, nebo 2-valce......jinak "snecku, snecku vystrc ruzky"......ale ted vazne - jakou mate spotrebu ve meste a na dalnici? Dekuji.

Marty
28. února • 23:33

Radši se neptej, ve 150ti to plně obsazené + bágly žere jak V6ka.....hlavně at žije downsizing, von totiž papír snese všechno. Realita je jinde ovšem

jiri
29. února • 14:23

A pro HTP je dalnice ve 150 po vrch nalozena bagly naprosto typicke vyuziti na rozdil poskakovani po meste a po okreskach :-D :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
zdenék
29. února • 16:34

Přesně tak, to naprosto odpovídá myšlení jedné "inteligentní dámy" na podobné diskuzi k Citigo, která psala, že "na co se vyrábí takoví malí sráči, my jezdíme celá rodina v zimě lyžovat do Alp, a do toho krámu se nevejdou ani lyže, auto úplně k hovnu"...
Na to nemělo naprosto smysl jakkoliv reagovat.

feflo
28. února • 20:20

OPRAVA : ...ze prichazi cas 3-valcu...

WISAStar
28. února • 19:07

Tak proc si kupujes takovou jebku?

Doporučujeme

Články odjinud