Připravujeme test Renaultu Talisman 1.6 dCi EDC

qwertz  |  01. 04. 2016 14:42

Vrcholna motorizace jen 1.6 a ovladaci prvky na dotykove obrazovce, to se zase kosoctverec vyznamenal

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  01. 04. 2016 14:51

A to má ještě dva jízdní režimy, jednou šmajdá jako Š1203 a někdy to má režim Ikarus .. Nikdy ale nevíš, který režim použije.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  01. 04. 2016 15:28

Jinak ten "skvělý" motor dle recenzí žere 6,5 na dálnici a 9 ve městě, vše kořeněno pěknou turbodírou - holt vyhoněný downsizing. Mimochodem tolik žere třeba O3 Scout 1.8TSI 4x4

Dokonce nová A4 se 150k TSI bude levnější, a motor bude nejen živější ale i úspornější.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  01. 04. 2016 20:24

Jasně, 1,8 TSI 4x4 za 6 a půl. Dobrej joke. A teď zpátky na strom.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  01. 04. 2016 21:01

Jistě. Záleží na stylu jízdy. Bez problémů se dá jezdit za 8 po městě (což je méně), 6,5 mimo město (stejně), při dálničních 130 to bude bude okolo 8,5 (více)
http://www.usporne.info/428-skoda-octavia-scout-1... ...

Předokolka 1.8 je o půl litru až litr níže. Jízdní komfort nesrovnatelný. Nemluvě o 1.4.

Odpovědět  |   | 
Vaclav Jirman  |  01. 04. 2016 22:19

Kdybych neměl dvě 1,8 TSI (Octavia II v předokolce) ve firmě, snad bych i uvěřil. Ale zkušenosti říkají, že pod osm litrů nejdeme, spotřeba oleje je litr na 5000 km, o nespolehlivosti nemluvě. Věčne svítící diagnostika motoru, výměna rozvodů, praskající obložení dveří u oken, prasklý plast u středového panelu, nesvítící žárovky. Raději jezdit na kole...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  01. 04. 2016 22:29

Takže jezdíte s úplně jiným autem a motorem ale víte všechno úplně nejlépe.

Jediná rozumná rada, natankujte a změřte si o sám.

Odpovědět  |   | 
Vaclav Jirman  |  01. 04. 2016 22:41

Nevím jak ty, ale já už Talismanem jezdil. Ohledně komfortu jízdy s naftou se TDIčku může jen zdát. Co ty, máš už srovnání, nebo jen doma pindíš hoňoura u testů na netu? A kdo myslíš, že mi tankuje? Ohledně spotřeby si myslím, že za těch 180 tisíc km na každym z těch aut už něco vyčíst jde. Tak tady neházej rozumy z časopisů a zkus někdy ta auta sám. Já vím všechno nejlíp, a co tady předvádíš ty? Ty komiku.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  02. 04. 2016 10:13

O příspěvek výše tvrdíte, že jezdíte s O2, což je úplně jiný motor EA888 gen. 2, ale máte potřebu poučovat ostatní, kteří s EA888 gen. 3 jezdí. Směšné.

Proč sem taháte TDI? Do většiny aut si nafu pořídí jen dobytek. Nemohu s vámi diskutovat na téma TDI vs. dCi neboť jsem ani s jedním nejel, nicméně porovnání se 190k dieselem z BMW 5 (který je nepochybně lépe hodnocen než TDI + dCi) za mě jednoznačně pro 1.8TSI.

Odpovědět  |   | 
Pavel13  |  06. 04. 2016 17:45

Levnější? To stěží -- bez ohledu na to že srovnáváte nesrovnatelné (1.4 TFSI s 1.6 DCI) tak k A4 dejte nějakou srovnatelnou výbavu (NAVI, ALU, Head up displej , sedačky kůže, nastavitelné tlumiče atd..) a v ceně s DPH bez firemních slev jste s A4 stovky tisíc nad Talismanem.

Odpovědět  |   | 
francuz  |  01. 04. 2016 14:56

No tej EDC (co je mimochodom PowerShift od Forda) by som sa este tak 1-2 roky vyhybal, kym sa to vychyta a vyladi. Inac dizajnovo celkom podarene

Odpovědět  |   | 
Jejdin  |  01. 04. 2016 21:50

To není převodová skříň od Forda ale od Getrag. Ford a Rendlik to nakupují.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  01. 04. 2016 15:09

Už mě nebaví ty Francouzské, let probíhající hlášení: teď už jsme lepší než němci. A nikdy to nebyla pravda. Třeba namátkou ty tempomaty umístěné pod pravým loktem nebo levým kolenem, nebo kdo ví kde všude se to snaží v jednotlivých modelech Renó schovávat. Tady aby se člověk bál, že na dálnici místo tempomatu aktivuje ruční brzdu No ten, kdo to kupuje bez výbavy tak volant najde, dá mi mínus a bude snad i spokojen Akorát si zjistěte, jestli ty Valeo altíky nejsou náhodou dražší, než tři týdny v Chorvatsku Jinak v pohodě auto, akorát je mi líto, že mají takový potenciál, umí vyrobit cokoliv a promrhají to tabletem nastojáka, kde film bude mít menší uhlopříčku, než na mobilu, pokud tam je tedy vůbec možnost jej spustit, v autě za milion...

Odpovědět  |   | 
fela  |  01. 04. 2016 18:19

Na druhej strane - nemecké auta zaostávajú v dizajne... keď sa trochu polepšia, tak zase konkurencia odskočí... A že som tých škatúl niekoľko mal...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  01. 04. 2016 18:28

Skutečně? A proto se francouzi poslední dobou snazi, aby jejich auta designove pripominaly ty nemecke? Viz Citroen C5, kde je to uplne zjevne, dokonce na tom udajne meli postavenou reklamu.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  03. 04. 2016 10:20

Hlavní šéf divize DS v rozhovoru minulý týden otevřeně řekl .. pro řadu DS je pro nás vzorem Audi.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 04. 2016 10:45

Ti frantici nejsou pekni/zajimavi natolik, aby se o ostatnich (tim spise nemecke tridni konkurenci) dalo rict, ze zaostavaji. Navic pak se clovek posadi dovnit, zacne si vsimat detailu a nestaci se divit

Odpovědět  |   | 
wendy  |  04. 04. 2016 12:55

Teda, takhle brutálně ukázat, že nevíš vůbec nic, to se jen tak nevidí. Ten přepínač Tempomat/Omezovač totiž během jízdy k ovládání tempomatu vůbec neslouží. V reálném životě si v autosalonu do auta sedneš při přebrání, cvakneš tempomat, a po dobu životnosti toho auta na to nesaháš. Samotné funkce tempomatu (zapnutí, vypnutí, pauza, krokové nastavení rychlosti) se ovládají normálně na volantu. Sorry.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  06. 04. 2016 16:48

To ovládanie tempomatu u Renó je perfektne,neviem čo na tom každý nieco kritizuje.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  01. 04. 2016 16:13

Mega za podměrečnou 1.6 v autě, které si hraje na střední třídu? Díky, ale existují lepší nabídky.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  01. 04. 2016 17:12

Ta spotřeba co svítí na palubáku 8/100 je celkem přijatelná, jestli to má ten motor pro každé kolo

Odpovědět  |   | 
kluc  |  01. 04. 2016 20:47

Testy pro české pepíky. Škoda to číst, včetně diskuse. Zdejší redaktoři vědí pro koho píšou.

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  01. 04. 2016 21:45

Renault bude dávat do talismana a kadjaru i 2.0 dci Stačí si chvíli počkat. Nejdřív ale musíme přežít recenzi, ze které vzdejde jako vítěz i fábka s díslovým tříválcem, protože to je das šáde a 1.6 dci s automatem je moc drahý a moc žere.

Odpovědět  |   | 
eer  |  01. 04. 2016 23:53

Možná byste mohli dát testy renaltů někomu jinýmu než tomuhle autorovi, už ten Mégane se mi zdál dost zaujatej, ale až tady u Talismanu mi to naplno došlo. Hledání chyb za každou cenu, a když už najde něco dobrýho, hned se k tomu musí najít nějak to ", ale..." aby se neřeklo. Třeba hned ta první věta, že vzhled je "SKORO reprezentativní", to by mě vážně zajímalo, proč jen skoro?

Odpovědět  |   | 
honzik  |  02. 04. 2016 08:01

Kdepa. Pochválit francouzskou značku nejde...to by asi sousedé z Ml. Boleslavi, Wolfsburgu a dále nepřežili. Navíc vychvalovanéTDI 1.9 mi nadelalo více paseky než dCi od Rendlů (Scenic a Traffic), kde žádné trable nebyly. Teďka jezdím s Meganem 1.5 dCi za 5,3l/100km, proč by větší Talisman se silnějším motorem nemohl mit kombi spotřebu do 7l jako nafťák? Věřím, ze Talisman bude více než obstojným konkurentem ve střední třídě a třeba se si český národ sundá růžové brýle se značkou koncern.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 04. 2016 10:47

Tohle bude mnohem zajimavejsi az v bazaru s cenovkou citelne nizsi nez tridni nemecka konkurence se stejnym najezdem...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 04. 2016 21:05

Jednasestka za melon?

Odpovědět  |   | 
a  |  04. 04. 2016 00:29

Kde to má otáčkoměr, vy komici???
Komici proto, že největší motor je 1.6, že elektrické otvírání kufru je jen jako, že tablet je nastojato...
Sedadla vypadají slušně a design taky, ale to nestačí. Nějaké větší prodeje budou zase jenom ve Francii, ale plnohodnotná konkurence Němců to není. Těm může konkurovat snad jenom něco z Ameriky, třeba Cadillac, i když lidi v Evropě si ho taky kupovat nebudou. No a Frikulíni, které tolik nezajímá technika pod kapotou, si koupí ještě tak Volvo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 04. 2016 08:33

Ta diskuse, to je zase přehlídka čecháčkovských škodováckých mindráků...

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  04. 04. 2016 17:05

Ako, podla mna je napr. bezdotykove otvaranie kufra dost nepodstatna blbinka. Kolkokrat idete k autu s plne nalozenymi rukami? Napokon, je to dalsia serepeticka, co sa moze pokazit. a asi je to pomerne novinka, ked sa im dvakrat iba kufor odomkol, ale neotvoril. zrejme to este ma nevychytane muchy. Dost ma rozculuje v sucasnych autach ta kopa elektroniky, ktora casom prestane korektne fungovat. A ten cas nemusi byt dlhy. Auto je inak velmi pekne, z profilu mi pripada ako AUDI, snad A4. Ale keby som si mal vybrat, tak v tej cene zrejme Superb.

Odpovědět  |   | 
vlk  |  09. 04. 2016 14:52

Zdravím všechny rádoby odborníky a mám malou připomínku. Mohli by diskutující ke svým příspěvkům dávat i stručný popis svých řidičských zkušeností? Velmi mně to připomíná kolegu v práci, který přesně ví co je na každém Renaultu špatné, ale sám jezdí v otřískaném Favoritu a Renaulta by si určitě nikdy nekoupil, protože to a to ....
Já používám Renaulty více jak 20 let a nenašel jsem v poruchovosti žádný větší rozdíl oproti Škodovkám. Spíše naopak u Škodovky od začátku větší spotřeba oleje, po 20 tis. náboj předního kola apod.
Čau

,

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A