Připravujeme test Range Roveru Sport SVR. A ještě teď nám zvoní v uších!

Tohle auto si zaslouží zvláštní pozornost, proto vám před klasickým testem nejdříve servírujeme krátké video seznámení. Je úžasně zbytečné a zhmotňuje zdvižený prostředníček všem moralistům, ekologům a hlavně vašim sousedům.

Spousta aut dnes umí dělat hluk. Jenže v dnešní době přeplňované, kdy jsou plyny z motoru brzděny přes turbodmychadla, se tento asociální jev zpravidla omezuje na umělé práskání při přeřazení či deceleraci. Jenže Range Rover SVR s kompresorem přeplňovaným pětilitrovým osmiválcem, který jsme nedávno vyzkoušeli po faceliftu, je docela jiné kafe.

Plagiátům z Číny není konec. Zotye T800 nápadně připomíná Range Rover

Plagiátům z Číny není konec. Zotye T800 nápadně připomíná Range Rover

Poslední den zápůjčky sjíždím z motolského kopce a protože se mi tento modrý nesmysl vracet příliš nechce, jen tak se šourám 25 kilometrů za hodinu. V manuálním režimu mám zařazenou dvojku. pravděpodobně v této situaci nečekáte, co nastane, když jen polechtáte plyn, ale mě to udivuje i po necelém týdnu užívání.

Obrovský Range Rover začne z výfuku už při tak nízkých otáčkách střílet jako z brokovnice, s bez přehánění ohlušující kadencí a intenzitou. A vy zrovna jedete kolem autobusové zastávky plné lidí. Výmluvným pohledem se jim snažíte naznačit, že tohle to auto prostě dělá samo. Ale stejně asi příliš mnoho hezkých pojmenování neschytáte.

Tohle je Range Rover SV Coupé. Největší z rodiny přišel o pár dveří!

Tohle je Range Rover SV Coupé. Největší z rodiny přišel o pár dveří!

Tohle auto ale není jen o zvuku a před tím, než si jej spolu s jeho 575 koni, inovovaným interiérem, modernějším designem exteriéru a dalšími novotami představíme ve velkém testu za týden, podělíme se alespoň o krátké video se základními údaji, které jsme pořídili při focení na zámku Chyše. Na pohled těžká a přitom elegantní anglická novogotika k tomuto autu sedí stejně jako pohotovostní hmotnost a způsob projíždění malých a zatočených okresních silnic...

Video: Filip Kollert

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků