Připravujeme test Range Roveru Sport SVR. A ještě teď nám zvoní v uších!

Tohle auto si zaslouží zvláštní pozornost, proto vám před klasickým testem nejdříve servírujeme krátké video seznámení. Je úžasně zbytečné a zhmotňuje zdvižený prostředníček všem moralistům, ekologům a hlavně vašim sousedům.

Spousta aut dnes umí dělat hluk. Jenže v dnešní době přeplňované, kdy jsou plyny z motoru brzděny přes turbodmychadla, se tento asociální jev zpravidla omezuje na umělé práskání při přeřazení či deceleraci. Jenže Range Rover SVR s kompresorem přeplňovaným pětilitrovým osmiválcem, který jsme nedávno vyzkoušeli po faceliftu, je docela jiné kafe.

Plagiátům z Číny není konec. Zotye T800 nápadně připomíná Range Rover

Plagiátům z Číny není konec. Zotye T800 nápadně připomíná Range Rover

Poslední den zápůjčky sjíždím z motolského kopce a protože se mi tento modrý nesmysl vracet příliš nechce, jen tak se šourám 25 kilometrů za hodinu. V manuálním režimu mám zařazenou dvojku. pravděpodobně v této situaci nečekáte, co nastane, když jen polechtáte plyn, ale mě to udivuje i po necelém týdnu užívání.

Obrovský Range Rover začne z výfuku už při tak nízkých otáčkách střílet jako z brokovnice, s bez přehánění ohlušující kadencí a intenzitou. A vy zrovna jedete kolem autobusové zastávky plné lidí. Výmluvným pohledem se jim snažíte naznačit, že tohle to auto prostě dělá samo. Ale stejně asi příliš mnoho hezkých pojmenování neschytáte.

Tohle je Range Rover SV Coupé. Největší z rodiny přišel o pár dveří!

Tohle je Range Rover SV Coupé. Největší z rodiny přišel o pár dveří!

Tohle auto ale není jen o zvuku a před tím, než si jej spolu s jeho 575 koni, inovovaným interiérem, modernějším designem exteriéru a dalšími novotami představíme ve velkém testu za týden, podělíme se alespoň o krátké video se základními údaji, které jsme pořídili při focení na zámku Chyše. Na pohled těžká a přitom elegantní anglická novogotika k tomuto autu sedí stejně jako pohotovostní hmotnost a způsob projíždění malých a zatočených okresních silnic...

Video: Filip Kollert

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků