Připravujeme test Range Roveru Sport SVR. A ještě teď nám zvoní v uších!

Tohle auto si zaslouží zvláštní pozornost, proto vám před klasickým testem nejdříve servírujeme krátké video seznámení. Je úžasně zbytečné a zhmotňuje zdvižený prostředníček všem moralistům, ekologům a hlavně vašim sousedům.

Spousta aut dnes umí dělat hluk. Jenže v dnešní době přeplňované, kdy jsou plyny z motoru brzděny přes turbodmychadla, se tento asociální jev zpravidla omezuje na umělé práskání při přeřazení či deceleraci. Jenže Range Rover SVR s kompresorem přeplňovaným pětilitrovým osmiválcem, který jsme nedávno vyzkoušeli po faceliftu, je docela jiné kafe.

Plagiátům z Číny není konec. Zotye T800 nápadně připomíná Range Rover

Plagiátům z Číny není konec. Zotye T800 nápadně připomíná Range Rover

Poslední den zápůjčky sjíždím z motolského kopce a protože se mi tento modrý nesmysl vracet příliš nechce, jen tak se šourám 25 kilometrů za hodinu. V manuálním režimu mám zařazenou dvojku. pravděpodobně v této situaci nečekáte, co nastane, když jen polechtáte plyn, ale mě to udivuje i po necelém týdnu užívání.

Obrovský Range Rover začne z výfuku už při tak nízkých otáčkách střílet jako z brokovnice, s bez přehánění ohlušující kadencí a intenzitou. A vy zrovna jedete kolem autobusové zastávky plné lidí. Výmluvným pohledem se jim snažíte naznačit, že tohle to auto prostě dělá samo. Ale stejně asi příliš mnoho hezkých pojmenování neschytáte.

Tohle je Range Rover SV Coupé. Největší z rodiny přišel o pár dveří!

Tohle je Range Rover SV Coupé. Největší z rodiny přišel o pár dveří!

Tohle auto ale není jen o zvuku a před tím, než si jej spolu s jeho 575 koni, inovovaným interiérem, modernějším designem exteriéru a dalšími novotami představíme ve velkém testu za týden, podělíme se alespoň o krátké video se základními údaji, které jsme pořídili při focení na zámku Chyše. Na pohled těžká a přitom elegantní anglická novogotika k tomuto autu sedí stejně jako pohotovostní hmotnost a způsob projíždění malých a zatočených okresních silnic...

Video: Filip Kollert

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 22 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků