Teda, řeknu Vám už dva dny listuju ceníkem a tvořím vlastní představy o vozidle, když to sečtu jdu mdlob. Sále mám pocit , že mi někdo nutí koupit ještě něco dalšího co třeba vůbec ani nepotřebuju a přitom chci jen EVOK s dobrým motorem, chromovaným nárazníkem a parádní výfuky ze zadu. Jinak je to auto normální velikosti s průměrnou velikostí vzadu/ lepší posed než v X3 BMW/ s menším kufrem. Ještě jsem diesel neměl a z benzinu mám obavu pri normální dálniční jízdě 150km/hod na dovolenou že si vezme 12l. když jsem naposledy zkoušel diesem vychvalovaný v MB B180 tak jsem z toho drkotání na křižovatce hodně rychle vyztřízlivěl a koupil opět benzín a na dovču do 8l. jinak po městě 9-10l celoročně 8,2. Neslyšel jste někco o tom kdy přijde prodloužená verze , to by vyřešilo míň místa vzadu a větší kufr, větší velikost by autu také myslím slušela. Jste někco spokojen se základní verzí 140k a náhon na dvě kola? Dík Petr Plzeň
Právě ruční řazení.Mám ml od mercedesu a na ruční řazení jsem čekal tři měsíce .Jinak nádhera.
Luxusní auto s manuální převodovkou ? To snad nekdo spadl z višně :-( To jste si jako novináři vyžádali, abyste byli za exoty, nebo Vam to LR takto předal ? Nevídané.
a proč ne. Ne každý chce automat. Není na pořádkou kvedlačku :-)):-D
Zajmalo by mně jak se projevuje odhlučnění kabiny v rychlostech 130 km/h a výšší a zhruba jak rychle si auto poradí s rozmrazením čelního skla, děkuji Mirek.
Odhlučnění je na velmi vysoké úrovni. Auto zůstává maximálně tiché i nad 170 km/h. Rozmrazení čelního skla je otázkou minuty. Navíc na rozdíl třeba od Freelanderu nejsou vlákna v čelním skle tolik vidět.
Dnes jsem ho viděl na vlastní oči a je to působivý kus auta :-)
Dobry den,v pripade ze mate verziu s adaptivnym podvozkom (Magneride) tak by ma zaujimala schopnost tlmenia nerovnosti na beznych slovenskych a ceskych rozbitych cestach (pripadne na "macacich" hlavach a podobne) v komfortnom rezime. Vdaka
Zdravím Vás, tak přesně v tomto ohledu mě Evoque dost překvapil. Podvozek je i v komfortním režimu tuhý, ale do interiéru se žádné výrazné rázy nepřenáší, a to má testovací kousek ještě příplatkové devatenáctky. Čekal jsem, že na D1 ze mě vytřese duši, ale naopak i na té strašné roletě je auto dost pohodlné.
Zajímali by mě jízdní vlastnosti v těžším terénu, jestli můžete v testu vyzkoušet, nafotit, případně udělat nějaké hezké video. A taky jak je na tom Range při ustálené rychlosti kolem 170 km/h? Neztrácí v kopcích dech atd.? Díky
Do terénu se podíváme ještě dnes odpoledne, ale neřekl bych, že to bude něco extra. Auto sice má několik možností nastavení elektroniky, ale to je všechno. Chybí redukce a hlavně přední nárazník je poměrně nízko (mimochodem už je z dřívějších testů poněkud pošramocen)Na dálnici je to samozřejmě úplně o něčem jiném. Tam si Evoque vede výborně. 170 km/h není problém, ale v kopcích při vyšších rychlostech už mu trochu dech přeci jen dochází.
Velmi se mi Evoque líbí. Ale za cenu 1.6 Mil nevím, jestli bych raději nezvolil BMW X6.
Hmmm, nevypadá zle, ale ta cena...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.