Připravujeme: test Range Rover Evoque SD4

13 komentářů

Petr
19. prosince • 23:10

Teda, řeknu Vám už dva dny listuju ceníkem a tvořím vlastní představy o vozidle, když to sečtu jdu mdlob. Sále mám pocit , že mi někdo nutí koupit ještě něco dalšího co třeba vůbec ani nepotřebuju a přitom chci jen EVOK s dobrým motorem, chromovaným nárazníkem a parádní výfuky ze zadu. Jinak je to auto normální velikosti s průměrnou velikostí vzadu/ lepší posed než v X3 BMW/ s menším kufrem. Ještě jsem diesel neměl a z benzinu mám obavu pri normální dálniční jízdě 150km/hod na dovolenou že si vezme 12l. když jsem naposledy zkoušel diesem vychvalovaný v MB B180 tak jsem z toho drkotání na křižovatce hodně rychle vyztřízlivěl a koupil opět benzín a na dovču do 8l. jinak po městě 9-10l celoročně 8,2. Neslyšel jste někco o tom kdy přijde prodloužená verze , to by vyřešilo míň místa vzadu a větší kufr, větší velikost by autu také myslím slušela. Jste někco spokojen se základní verzí 140k a náhon na dvě kola? Dík Petr Plzeň

františek
12. listopadu • 9:41

Právě ruční řazení.Mám ml od mercedesu a na ruční řazení jsem čekal tři měsíce .Jinak nádhera.

Kgr
10. listopadu • 17:09

Luxusní auto s manuální převodovkou ? To snad nekdo spadl z višně :-( To jste si jako novináři vyžádali, abyste byli za exoty, nebo Vam to LR takto předal ? Nevídané.

st
11. listopadu • 10:54

a proč ne. Ne každý chce automat. Není na pořádkou kvedlačku :-)):-D

Mirek
10. listopadu • 6:40

Zajmalo by mně jak se projevuje odhlučnění kabiny v rychlostech 130 km/h a výšší a zhruba jak rychle si auto poradí s rozmrazením čelního skla, děkuji Mirek.

Lukáš  Dittrich
13. listopadu • 13:45 • redaktor AutoRevue.cz

Odhlučnění je na velmi vysoké úrovni. Auto zůstává maximálně tiché i nad 170 km/h. Rozmrazení čelního skla je otázkou minuty. Navíc na rozdíl třeba od Freelanderu nejsou vlákna v čelním skle tolik vidět.

Honza
9. listopadu • 18:39

Dnes jsem ho viděl na vlastní oči a je to působivý kus auta :-)

aragorn
9. listopadu • 16:36

Dobry den,v pripade ze mate verziu s adaptivnym podvozkom (Magneride) tak by ma zaujimala schopnost tlmenia nerovnosti na beznych slovenskych a ceskych rozbitych cestach (pripadne na "macacich" hlavach a podobne) v komfortnom rezime. Vdaka

Lukáš  Dittrich
13. listopadu • 13:21 • redaktor AutoRevue.cz

Zdravím Vás, tak přesně v tomto ohledu mě Evoque dost překvapil. Podvozek je i v komfortním režimu tuhý, ale do interiéru se žádné výrazné rázy nepřenáší, a to má testovací kousek ještě příplatkové devatenáctky. Čekal jsem, že na D1 ze mě vytřese duši, ale naopak i na té strašné roletě je auto dost pohodlné.

Tomáš W.
9. listopadu • 15:07

Zajímali by mě jízdní vlastnosti v těžším terénu, jestli můžete v testu vyzkoušet, nafotit, případně udělat nějaké hezké video. A taky jak je na tom Range při ustálené rychlosti kolem 170 km/h? Neztrácí v kopcích dech atd.? Díky

Lukáš  Dittrich
13. listopadu • 13:17 • redaktor AutoRevue.cz

Do terénu se podíváme ještě dnes odpoledne, ale neřekl bych, že to bude něco extra. Auto sice má několik možností nastavení elektroniky, ale to je všechno. Chybí redukce a hlavně přední nárazník je poměrně nízko (mimochodem už je z dřívějších testů poněkud pošramocen)Na dálnici je to samozřejmě úplně o něčem jiném. Tam si Evoque vede výborně. 170 km/h není problém, ale v kopcích při vyšších rychlostech už mu trochu dech přeci jen dochází.

Toper
9. listopadu • 14:56

Velmi se mi Evoque líbí. Ale za cenu 1.6 Mil nevím, jestli bych raději nezvolil BMW X6.

prase
9. listopadu • 11:38

Hmmm, nevypadá zle, ale ta cena...

Doporučujeme

Články odjinud