Připravujeme: Test Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI 130 k

17 komentářů

roman
3. ledna • 13:43

dnes ráno jsem jel do práce a najednou se mi začalo kouřit z výfuku a u motoru když jsem koukal na motor tak u turba mi teče olej můžu mít v čudu turbo poradtě předem děkuji3-[

renko75
12. dubna • 18:43

Ja som mal kedisy vectru 2,2dti a bol som spokojný, prešiel so na passat a teraz potrebujem rodinné auto. Premýšľal som nad touranom, ale keď sa objavila zafira stačil mi jeden týždeň na rozhodnutie. Samozrejme zafira. Veľké svetlá, oblé tvary či skosený zadok sú vecou názoru každého z nás. U mňa to vyhrala kvôli dizajnu a aj vnútornému priestoru. Taktiež ma teší že použili motor, ktorý je aj v insignii.

LOL
11. dubna • 15:58

Mně by zajímalo, zda je nová zafira vevnitř ve přední řadě stejně tak uzoučká jako předchozí model? Protože v tom cestovat někam dál, to je "zážitek" :-(

Riwal
11. dubna • 19:07

Nová Zafira Tourer je výrazně větší než ta původní- rozměry atakuje střední MPV typu Sharan nebo Galaxy.
Šířka interiéru nové generace je zcela dostačující, pocitově je lepší než v Insignii. Navíc díky tenčím předním sloupkům je z auta podstatně lepší výhled.

LOL
11. dubna • 20:45

no že by zrovna Insignia byla etalon prostornosti.. ;-)
Ale je fakt, že jsem několikrát seděl v Astře, a to byla teprve tortura :D

Riwal
12. dubna • 0:46

Pokud se bavíme o šířce interiéru, tak s tou určitě Insignia velký problém nemá. Aktuální Superb je uvnitř o dost užší. Ostatně Superb II. není jediný model Škody, který má problém s podprůměrnou šířku interiéru...
Všechny Opely mají mohutnou přístrojovou desku a dost masivní obložení dveří, takže díky tomu můžou na někoho působit uvnitř trochu stísněně. ;-)

3z5
11. dubna • 15:02

Ač jsem nikdy nebyl fanoušek této značky, vypadá to, že toto auto letos budu muset pořídit. Potřebuji středně velké auto na CNG a jelikož je na výběr v podstatě pouze Zafira a Touran, mám jasno. Za stejnou cenu podstatně víc muziky a připočtu-li k tomu poruchovost koncernového TSI, tak bohužel není o čem..Bohužel píšu záměrně, protože srdcem je mi blíž VW. Bohužel nepíšete, jestli máte k dispozici verzi s aktivním podvozkem- což je věc, která mě právě zajímá. Takže máte-li takto vybavenou verzi, nešetřete klávesnici a nebojte se o něm hezky rozepsat:-) . Ten nosič kol mě rovněž zajímá..Jak se s ním manipuluje atd..Díky

Štegy
21. dubna • 19:27

Konečně někdo kdo registruje existenci CNG 1,6 turbo. I v Opelu mi ale nejsou o této verzi zatím schopni říci více než co vyčtu (někdy mám pocit že vím více než oni). I když jsem do nynějška měl vždy japonská auta a neřešil žádné závady, jsem na tom podobně jako kolega co píše o WW. Japonské atmosferické motory díky emisním normám bez turba už téměř netáhnou a větší MPV si u nich tedy nevyberu. 90% v roce rozváží manželka děti po městě a pak dovolená. Diesela bych na ty krátký studený trasy odrovnal a studený je spotřebou horší než benzín. S tím co se děje s cenama benzínu a pouze 1,4 turbo na výběr (na kterou když budu šlapat tak mě sežere) tedy řeším CNG. Plničku máme kousek od baráku. Opel má nyní kompozitové nádrže CNG a letitou zkušenost z předchozí verze-nejlepší dojezd. Jediné v co můžu zatím jen doufat, je zlepšená kvalita Opelu jako takového. Od Insignie dále se to snad zlepšilo. Máte o této verzi nějaké nové info? Zkoušel jsem i na německých stránkách ale moc se mi nedařilo. Všude testují jen nejsilnější diesel- kdy je předem při daných parametrech a objemu jasné že jede... Otestujte 1,4 benzín, nebo to 1,6 CNG.

coolio
11. dubna • 22:28

Na ten aktivní podvozek bacha, nikdo prý u nás na to neumí udělat geometrii kol, a cokoli opravovat okolo toho znamená platit částku se čtyřmi až pěti nulami na konci.
Pohledej kolem toho na fórech.
Teda jestli to máš jako služební, tak je to asi jedno.

3z5
12. dubna • 9:47

něco málo jsem našel, ale o poruchovosti moc ne..A ano, auto budu kupovat na firmu, ale bude sloužit zároveň i jako rodinný povoz..

coolio
12. dubna • 14:37

To není jen o poruchovosti. Když chytneš kolem díru na silnici, a rozhodí se ti geometrie kol, potom to bude velmi drahé dát dopořádku.

asdf
15. dubna • 20:12

To není pravda, buďto se použije určená servisní poloha aktivního podvozku, pokud to auto nemá tak se prostě a jednoduše při geometrii nechá zaplá spínačka. Fertig. B-]

3z5
12. dubna • 16:54

to jistě..myslel jsem to tak, že jsem nenašel žádnou diskuzi na toto téma. Pokud víš , kde se o tomto diskutuje, budu rád za odkaz;-)

PH
11. dubna • 14:30

Zajímalo by mě srovnání se 103kW turbobenzínem obsahu 1,4 z nabídky motorizací nové Zafiry. Velice příjemný a tichý motor, ale otázkou je reálná spotřeba a spolehlivost v tomto MPV. Turbodiesly od Fiatu, které má Opel mě zrovna nenadchly. Děkuji za názory

Dudak
11. dubna • 13:56

ako je na tom testovany motor v porovnani s 1.7 CDTI, na ktory som moc pochval zatial nepocul. Hluk, zaciatok zatahu, koniec zatahu.
Auto s blbym motorom urobi aj s dobreho auta zle :)

Riwal
11. dubna • 18:42

1.7 CDTI je výběhový agregát - na podzim ho nahradí nová generace motorů 1.6 CDTI.
Motor bude představen v rámci faceliftu Astry J.

asdf
11. dubna • 10:37

Koukám že světla do půlky blatníku už nejsou moderní, tak se to protáhne i na druhou stranu, dospod nárazníku. Kdo tohleto vymejšlí? Předpokládám že nějakej pseudovzdělanec z designu, kterej sice neumí ani zaparkovat, hlavně aby bylo okolo řidiče místo na osm petflašek :-|

Doporučujeme

Články odjinud