Připravujeme: Test Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC

10 komentářů

alfons
23. září • 11:05

23.9.2012 že Vám ten test od dubna ale trvá. Nejde nastartovat? Mimo jiné už je model 2013. Radši se na to vykašlete.

Honziiik
9. dubna • 12:13

Mám pár otázek:
Jak je na tom auto s hlučností v porovnání s BMW X5, protože to mi přijde dost hlučné.
Jak je to při nastupování a vystupování s prahy, u X5 se vždycky při normálním vystupování otřu o prah, pokud teda s auta nevyskakuju :-D

M. Dostál
6. dubna • 14:25

Dobrý den jen něco málo kritiky: 1. Nikde jsem se nedočetl názoru na odstranění vnitřních madel na dveřích a středovém panelu, které u Cayenne zůstaly. 2. Naprosté znehodnocení čelního dojmu při použití halogenových světel v porovnání s bixenony, nemluvě o rozdílu v kvalitě osvětlení. 3. Přetrvávají zmatky recenzentů ve výkladu nového umístění tempomatu a blinkrů (8 - 10). 4. Malý výběr barev exteriéru. 3. Při objednání auta v ceně 2mega,nebo plné výbavy, nebo jen příplatkového kódu P31 Sada AMG Sport-Exteriér, termín dodání 8 měsíců??? (skoro bazarový jahreswagen). 4. A co nástupní (potažmo výstupní) prahy? Prosím o zhodnocení opěradel zadních sedaček viz. absolutně negativní recenze na TV Prima autoslaon. To se měl rovnou na to auto vyčůrat. Děkuji za váši připravovanou recenzi. MD

Tomáš Konečný
6. dubna • 5:58

Měl jsem nedávno možnost vyzkoušet si tento vůz a mé dojmy jsou veskrze pozitivní, hlavní výtku bych směřoval k velikosti sedadel, především zadní sedadla jsou malá, a to jak v poměru k velikosti vozu, tak i ve srovnání se předchozím modelem (W 164). Převodovka řadí plynuleji, než u modelu W 164, u kterého někdy docházelo v malých rychlostech k cukání. Určité výhrady mám rovněž k Airmaticu, komfort není pořád na takové úrovni, jaké bych od Mercedesu čekal, ale i v této oblasti je vidět pozitivní mezigenerační posun.

Rajzík
5. dubna • 17:28

Dobrý den Autorevue,chtěl bych se dotázat na nějaké srovnání s předchozí verzí MB ML. Zejména pak na jeho vrcholný naftový agregát ML 420 (s přibývajícím časem ML450). Jelikož při jízdě v režimu S jsem s tímto agregátem jezdil za 13 -15 l/100 km, zajímala by mne spotřeba současného modelu. Také bych se rád dozvěděl, jak je na tom s plynulostí řazení nový automat. Předem díky za odpověd.S pozdravem
Rajzík

Petr Kmoch
5. dubna • 12:28

Prosím o názor na tachometr a jeho schopnost dodat informace o aktuální rychlosti.Dle mého názoru zcela propadající.... Tubus vlevo, nečitelné z pozice řidiče, 100 km někde na pozici 10.00 hod.
Jinak moc pěkné, již mám dva dny testování za sebou.

Antiautomat
5. dubna • 17:04

podobne degenerativne zalezitosti sa objavuju na autach pravidelne, trebars uplne podivne premenlivo ocajchovane tachometre a podobne s...cky, kde proste team designerov si musi za kazdu cenu dokazat ze tam dali nieco nove svetoborne, uzasne a hlavne INE (to ze je to prakticky na p..u uz je druha vec a nikoho zjavne nezaujima). To iste ako trebars smerovky umiestnene na vnutornych stranach svetiel, pripadne zasite v svetlomete tak uzasne ze z niektorych (a dost dolezitych) uhlov to nevidiet vobec. Niektore auta by som na cestu nepustil vobec. Inak kara sa mi celkom pozdava, aku verziu ste mali tu cest vyskusat?

CyberVic
5. dubna • 0:23

...nechapu tu hysterii ohledne mocoviny. U VW to signalizuje asi 1500km predem, dolit se da u nakladakovejch pump levneji, nez voda do ostrikovace...

Tis
5. dubna • 11:43

U VW to signalizuje 3000km předem, nedává se to do Passatu, ale do Sharanu a z tohodle serveru se mi chce zvracet....

eLzyx
5. dubna • 2:04

by mě zajímalo, jaká je spotřeba a cena té močoviny.

Doporučujeme

Články odjinud