Připravujeme: test Hyundai Genesis Coupe 2.0T

4 komentáře

Franc
6. prosince • 14:38

Jo tak mě by zajímalo, o kolik to žere méně než V6 RS při ostrém tempu. Nebude to náhodou žrát více?

Skyline
6. prosince • 15:23

Predpokladam, ze pri opravdu ostrem okreskovem tempu bude zrat V6 cca 30, turbo pojede urcite za min, cca 25. Na okruhu V6 pocitam 40, turbo neco pres 30. Rozhodne bude V6 min usporna, je taky o pulku silnejsi a skoro 2x vetsi. Vychazim ze zkusenosti s auty jako MPS, 370Z, TT RS, FRS a MRS a V6 Genesisem.

Lukáš  Dittrich
7. prosince • 6:49 • redaktor AutoRevue.cz

Přesně tak. Včera jsem byl auto projet na okresky. Bohužel začal padat sníh s deštěm, takže nešlo jet úplně na maximum. Spotřeba skončila na 15,2 l/100 km. Šestiválec si vzal v podobném tempu osmnáct. Průměrně jsem s ním jezdil za necelých třináct, u 2.0T to zatím vypadá, že průměrná spotřeba v testu skončí mezi 10 - 11 l/100 km.

xxxx
8. února • 8:11

Ty testy jsou dost nepřesné pokud chci výkon jdu do turbomotoru kde jen zvýšením plnícího tlaku zvyším výkon. Neprosazoval bych zbytečně AT motor protože ten 2,0T má daleko větší potencial v kombinaci s osazením kovaných komponent a vyšího plnícího tlaku..

Doporučujeme

Články odjinud