V článku jsem zapomněl zmínit ještě jednu zajímavou informaci. Ten kabriolet má dokonce i asistenta pro sjíždění svahů...
Tak to je pro kabriolet zcela zásadní pomocník. Možná, že to něco vypovídá o schopnostech zákazníků, kteří si bavorské vdolečky kupují. Docela výrobce lituji, pracovat s takovou zákaznickou elitou není žádný med.
No tak to je ale už bez pardónu úchylné
Mám možnost jezdit s šestiválcovou naftou, takže naprosto chápu tu naftovou převahu v prémii, ale zrovna plátěný kabrouš je vyjímka. Do coupé klidně naftu 4x4 a můžež klidně lítat za 9, dokud nepodráždíš Passatovce 3,6 FSI
Navíc 40d je opravdu geniální motor. Tím myslím starší gen s 2 "turbínami", jak asi jezdí ta nová se třemi.
Nejvic zvatlaj ty, co maj auto co uz stoji za prd a tak zavidi, ruzne komentuji a resi, navic naprosto zbytecne, protoze ten co si to koupi neresi jejich zabomysi valky na diskuzich.
Ja nesouhlasim. "Zvatlaji" ti co se zajimaji o auta a neni jim lhostejne co se dnes vyrabi. Nejde vubec o to jestli tady vsichni v diskuzi jezdi vyhradne benzinovymi bavoraky nebo fabiemi htp. To, jestli se clovek zajima o auta nijak nesouvisi s jeho kontem. Nekomu se libi mit prakticky vuz, nekomu se libi silenosti typu mansory. Nekomu se libi jake auta delalo BMW driv a znacku si oblibil. Dnes se ovsem diva na veci typu 640d xdrive a rekne si ze uz to neni ten pravy bavorak, tak si zanadava v diskuzi. Motivem neni to co mu stoji v garazi, motivem je spis to co mel jako kluk na plakate na zdi
Naprostý souhlas.
Tak tohle je uz naprosta zvrhlost. Chtel bych znat myslenkove pochody nekoho, kdo si koupi "BMW" (v uvozovkach psano z ucty k minulosti) bez strechy, v nafte a ctyrkolce..Nicmene vzhledem k tomu, kolik potkavam X6, tak predpokladam, ze se to bude prodavat velice slusne..
Základní otázkou, kterou by si měli obdivovatelé bavorských vdolečků položit je to, proč do kabrioletu dali pravověrní obhajovatelé zadohrabů pohon 4x4. To je totiž kardiální otázka tohoto vehiklu a celé pochybné existence bmw. Vždyť podle tvrzení bmw je jejich zadohrab naprosto dostačující a poskytuje nevšední zážitky z řízení, což je pro kabriolet naprosto zásadní. Navíc se u kabrioletu nepředpokládá zimní provoz, tak nač tam cpou 4x4.
Pro odpoved si staci precist clanek ;).
To bylo jen rypnuti do zadohrabu. Pry nemaji smerovou stabilitu nebo co. Ono u dalnicnich krizniku jako je toto je asi celkem jedno jestli je to predo, zado nebo vsechnohrab. Vyhody ci nevyhody zadniho nahonu se poznaji ve vyhrocenych situacich, at uz zpusobenych schvalne ci ne. U me vede zadohrab + nizka hmotnost. Pokud to clovek zna a vi co cekat a co delat, ma obratnejsi a zabavnejsi auto nez jakykoliv predo ci vsechnonahon
ten predohrab u takoveho krizniku brat prosim s nadhledem, prece jen nesnese o moc vic nez 200 koni
Nemůžu si pomoct, nafťáky prostě ošklivě smrdí a tak předpokládám, že když naftový kabriolet se staženou střechou někde zastaví s běžícím motorem, že v kabině bude smrad.
Bohužel jsi moderní diesel neviděl ani z rychlíku. Je to jen tvůj problém. :-)
To jako že moderní diesel nesmrdí? :-D:-D:-D Nebo co jsi tím chtěl naznačit?
Na pořádnou naftu nikdy neušetřil, tak si musí rýpnout a pochválit si jeho super benzínovou jednotku 1.2 HTP :-P. Každopádně nevím, jestli bych si do auta tohoto typu koupil naftu, zajímalo by mě jak je motor hlasitý, když auto stojí na křižovatce se staženou střechou, ale vlastně vono je to jednou, protože vedle vás se postaví chrochtavý PD TDI a chod tohoto naftovýho šestiválce spolehlivě přehluší... :-D
Zajímá mě velikost kufru, jak dobře se tam nakládá, jestli tam vejde 19" CRT monitor včetně krabice, jaká je maximální hmotnost bržděného / nebržděného přívěsu a kolik stojí tažné zařízení. Když už všechno, tak všechno. :-)
Jestli to má být provokace, tak je to docela slabé. :-) Měl bys přidat.
diesel kabrio nejt-nejt-nejt-nejt-nejt-nejt-nejt-nejt B-]
Za to, že máš uřízlou střechu u svého Golfa II já nemůžu. :-D
Evidentně nemůžeš ani za to, že jsi potrat B-] Jediná výhoda dieselu je, že otočí služební cestu na jedno natankování. S kabriem nikdo 600 km v kuse nedává. Je to píčovina. Jiný důvod není, v TCO je u tohoto auta palivo zanedbatelné. nejt-nejt-nejt-nejt-nejt-nejt-nejt-nejt
Úsměvný ovšem je, že ta 640d benzínové variantě (225kW) v běžném provozu zkrátka ujíždí. :-D Troufám si tvrdit, že i tvé plečce, která ti hnije v garáži. ;-)
Usmevny je predevsim ten, kdo si koupi kabriolet s chrochtakem v teto cenove kategorii a jeste si za nej priplati 75k kc. :-DPS: co za plecku mas v garazi ty, ze se vozis po jinych? ;-)
Osobně mám 335i. A stojím si za tím, že 640d je vynikající volba, která benzínové variantě v provozu ujíždí (je s ní více dynamická a pohodová jízda). Měl jsem jak diesel, tak benzín (obojí ve 3 litru) a z mého osobního pohledu je ježdění s naftovou variantou s ohromným kroutícím momentem zkrátka pohodlnější.
Je to kokot B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.