Připravujeme: Test Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro

Kankunen  |  28. 03. 2012 13:55

Já mám zase dojem, že u Q5 je řízení nedoposilované i na komfort a jde elektricky ztuha. Na dálnici za to musí člověk tahat, aby to změnilo směr a odbočení jednou rukou vůbec nejde. Nějak si chce GAZík hrát na sporťák.

Odpovědět  |   | 
PSE  |  28. 03. 2012 21:35

Mám dvě věci, které se oproti minulé A6 jasně nepovedly:
1/ Teplota sedaček se dá nastavit pouze ve 3 stupních a to pomocí několika kliknutí na tlačítko (to u předchozí A6 bylo stupňů podstatně víc) a nějak mi připadá že ani jeden není ten pravý. Nevím kolik touhle ostudou koncern ušetřil ale jinak se to nazvat nedá u auta v této cenové kategorii.
2/ Pozice ovladače světel > Měřím 193cm a MNOHOKRÁT jsem si kolenem ovladač svícení omylem přepnul (obvykle na to přijdu tak, že mi nefunguje automatické stmívání dálek). Audi, Audi, ovladač je prostě strašně nízko a je vylezlý tak moc ven, že se to omylem dá přepnout.
Kromě tohohle, je tam i klasický nesmysl převzatý z minulé řady (opěrky ruky ve dveřích jsou tak nízko, že musím mít levou ruku opřenou o tapezierung dveří, které jsou alespoň teď podstatně lépe tomuto účelu upraveny).
Ale to jsou jediné nedostatky, skok od předchozí verze je podstatný, 20" kola a vzduchový podvozek jsou fakt supr.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  29. 03. 2012 08:55

Auta jsou stavěná na průměrnou postavu +-nějaký centimetr. 193cm je evidentně mimo toleranci. Pokud to fakt vadí, je zapotřebí nechat si postavit auto na míru.

Odpovědět  |   | 
PSE  |  29. 03. 2012 10:11

Problém je v tom, že je to nízko a že se to dá snadno a omylem přepnout. Stačilo by ten ovladač zapustit tak, aby ho nešlo přepnout tím že o něj zavadím kolenem při vystupování/nastupování.

Odpovědět  |   | 
ortoped  |  29. 03. 2012 09:54

Jestli někdo sedí tak, při jakékoli výšce, že se kolenem dotýká palubní desky v úrovni pod volantem, pak prostě jen sedí blbě. S výškou přes 190 není problém sedět v A6 na dlouhé nohy krátké ruce s ovladačem světel 20cm od kolene.

Odpovědět  |   | 
PSE  |  29. 03. 2012 10:09

Ano sedačku (komfortní) mám úplně dole a mezi kolenem a tlačítkem mám pár cm. Tu vzdálenost rád změřím a to jak nyní tak se sedačkou úplně vzadu. Jinak jsem jen říkal, že ten problém u minulé A6 nebyl.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  29. 03. 2012 10:41

chyba tomu par cm svetlej vysky naviac. Skoda

Odpovědět  |   | 
Audik  |  31. 03. 2012 22:07

Jen kdyby ty české ceníky nebyly tak přehnané...

Viz. http://goo.gl/cmvQl...

Odpovědět  |   | 

Jediný důvod proč nemají USB port je ten, aby se při případném zavadění o něj nezlomil v něm v flash disk. Místo USB tam je vstup na SD karty.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 36 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala