Připravujeme: Test Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro

9 komentářů

Tomáš Pilch
31. března • 23:59

Jediný důvod proč nemají USB port je ten, aby se při případném zavadění o něj nezlomil v něm v flash disk. Místo USB tam je vstup na SD karty.

Audik
31. března • 22:07

Jen kdyby ty české ceníky nebyly tak přehnané...Viz. http://goo.gl/cmvQl...

Antiautomat
29. března • 10:41

chyba tomu par cm svetlej vysky naviac. Skoda :-(

PSE
28. března • 21:35

Mám dvě věci, které se oproti minulé A6 jasně nepovedly:
1/ Teplota sedaček se dá nastavit pouze ve 3 stupních a to pomocí několika kliknutí na tlačítko (to u předchozí A6 bylo stupňů podstatně víc) a nějak mi připadá že ani jeden není ten pravý. Nevím kolik touhle ostudou koncern ušetřil ale jinak se to nazvat nedá u auta v této cenové kategorii.
2/ Pozice ovladače světel > Měřím 193cm a MNOHOKRÁT jsem si kolenem ovladač svícení omylem přepnul (obvykle na to přijdu tak, že mi nefunguje automatické stmívání dálek). Audi, Audi, ovladač je prostě strašně nízko a je vylezlý tak moc ven, že se to omylem dá přepnout.
Kromě tohohle, je tam i klasický nesmysl převzatý z minulé řady (opěrky ruky ve dveřích jsou tak nízko, že musím mít levou ruku opřenou o tapezierung dveří, které jsou alespoň teď podstatně lépe tomuto účelu upraveny).
Ale to jsou jediné nedostatky, skok od předchozí verze je podstatný, 20" kola a vzduchový podvozek jsou fakt supr.

ortoped
29. března • 9:54

Jestli někdo sedí tak, při jakékoli výšce, že se kolenem dotýká palubní desky v úrovni pod volantem, pak prostě jen sedí blbě. S výškou přes 190 není problém sedět v A6 na dlouhé nohy krátké ruce s ovladačem světel 20cm od kolene.

PSE
29. března • 10:09

Ano sedačku (komfortní) mám úplně dole a mezi kolenem a tlačítkem mám pár cm. Tu vzdálenost rád změřím a to jak nyní tak se sedačkou úplně vzadu. Jinak jsem jen říkal, že ten problém u minulé A6 nebyl.

Zelí
29. března • 8:55

Auta jsou stavěná na průměrnou postavu +-nějaký centimetr. 193cm je evidentně mimo toleranci. Pokud to fakt vadí, je zapotřebí nechat si postavit auto na míru.

PSE
29. března • 10:11

Problém je v tom, že je to nízko a že se to dá snadno a omylem přepnout. Stačilo by ten ovladač zapustit tak, aby ho nešlo přepnout tím že o něj zavadím kolenem při vystupování/nastupování.

Kankunen
28. března • 13:55

Já mám zase dojem, že u Q5 je řízení nedoposilované i na komfort a jde elektricky ztuha. Na dálnici za to musí člověk tahat, aby to změnilo směr a odbočení jednou rukou vůbec nejde. Nějak si chce GAZík hrát na sporťák.

Doporučujeme

Články odjinud