Jediný důvod proč nemají USB port je ten, aby se při případném zavadění o něj nezlomil v něm v flash disk. Místo USB tam je vstup na SD karty.
Jen kdyby ty české ceníky nebyly tak přehnané...Viz. http://goo.gl/cmvQl...
chyba tomu par cm svetlej vysky naviac. Skoda :-(
Mám dvě věci, které se oproti minulé A6 jasně nepovedly: 1/ Teplota sedaček se dá nastavit pouze ve 3 stupních a to pomocí několika kliknutí na tlačítko (to u předchozí A6 bylo stupňů podstatně víc) a nějak mi připadá že ani jeden není ten pravý. Nevím kolik touhle ostudou koncern ušetřil ale jinak se to nazvat nedá u auta v této cenové kategorii.2/ Pozice ovladače světel > Měřím 193cm a MNOHOKRÁT jsem si kolenem ovladač svícení omylem přepnul (obvykle na to přijdu tak, že mi nefunguje automatické stmívání dálek). Audi, Audi, ovladač je prostě strašně nízko a je vylezlý tak moc ven, že se to omylem dá přepnout.Kromě tohohle, je tam i klasický nesmysl převzatý z minulé řady (opěrky ruky ve dveřích jsou tak nízko, že musím mít levou ruku opřenou o tapezierung dveří, které jsou alespoň teď podstatně lépe tomuto účelu upraveny). Ale to jsou jediné nedostatky, skok od předchozí verze je podstatný, 20" kola a vzduchový podvozek jsou fakt supr.
Jestli někdo sedí tak, při jakékoli výšce, že se kolenem dotýká palubní desky v úrovni pod volantem, pak prostě jen sedí blbě. S výškou přes 190 není problém sedět v A6 na dlouhé nohy krátké ruce s ovladačem světel 20cm od kolene.
Ano sedačku (komfortní) mám úplně dole a mezi kolenem a tlačítkem mám pár cm. Tu vzdálenost rád změřím a to jak nyní tak se sedačkou úplně vzadu. Jinak jsem jen říkal, že ten problém u minulé A6 nebyl.
Auta jsou stavěná na průměrnou postavu +-nějaký centimetr. 193cm je evidentně mimo toleranci. Pokud to fakt vadí, je zapotřebí nechat si postavit auto na míru.
Problém je v tom, že je to nízko a že se to dá snadno a omylem přepnout. Stačilo by ten ovladač zapustit tak, aby ho nešlo přepnout tím že o něj zavadím kolenem při vystupování/nastupování.
Já mám zase dojem, že u Q5 je řízení nedoposilované i na komfort a jde elektricky ztuha. Na dálnici za to musí člověk tahat, aby to změnilo směr a odbočení jednou rukou vůbec nejde. Nějak si chce GAZík hrát na sporťák.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.