Připravujeme: Srovnávací test Nissan X-Trail vs. Subaru Forester

21 komentářů

Pejko
6. října • 20:19

Kedy zverejnite vysledky testu?

Zelí
12. září • 17:04

Forester měl vždycky jenom připojitelnou zadní nápravu. Což je koneckonců nejtradičnější a nejobvyklejší řešení od subaru. Stálý pohon 4x4 je jenom báchorka pro hejly.

17. září • 12:38

Kuwa, te´d jsi tomu teda dal:-D:-D:-DNepleteš si to s das Auto a jejich haldexem?

martin_MPS
14. září • 13:16

Ale no tak :-) ... Znát typy pohonu u Subaru patří docela k základům. A nafta ve Forestru vzhledem k použité převodovce je permanentní čtyřkolka vždy, pokud nemá fatální poruchu :-)

jejda
13. září • 17:15

Fakt? Vždy jen pripojitelnou? A o kterém z těch pohonů u subaru se bavíme?

Řidič
13. září • 21:23

Asi ten co mám na horskském kole :-D.. tam je sice 9x3 rychlosti, ale když jedu z hospy, nepomáhá nic... a kamarádi se chlamou, že mám kolo Subaru tak hrabu.. tlamou ve škarpě .:-/:-(:-(

Řidič
12. září • 19:12

Vy jste ale mačo!:-/ Subaru jste asi ještě nikdy neviděl, že?

Antiautomat
12. září • 8:45

pre mna jasne Subaru, poriadny benzinak, manual, svetla vyska, robustna masina.

Tom
12. září • 23:21

Pred 10 lety ano. Dnes je to stejne jako ostatni automobilky a zbyl jen duch minulosti...

Řidič
12. září • 12:27

X trail byl se světlou výškou také v pohodě.....

Řidič
11. září • 13:56

Tak kromě cest by mne zajímalo jak se obě auta chovají mimo silnici... obě byly v terénu v předchozích generacích dobré, co jim v genech zůstalo?

homer
12. září • 2:51

který auto s pohonem na víc než jedno kolo není v terénu dobrý? otázka je jestli považuješ za terén orosený trávník nebo lesní cestu po těžbě

Řidič
12. září • 12:27

No, tak lesní cestu, minimálně, když jsem z kopců... a také jak v hlubším sněhu, ono občas zapomenou prohrnout... s Oubackem to šlo, s Octou jsem zůstal na břichu a čekal na traktor....:-/

Tom
12. září • 23:20

Ale to je o svetle vysce, nikoliv o schopnosti v terenu...

Řidič
13. září • 4:33

Ano, ale pokud jsem si vyzkoušel, světlá výška a pohon opravdu všech kol je základ, o výkonu to zdaleka tak neplatí. Spíše o pomalé jedničce.. na Outbacku byla redukce, Octavia v naftě, tak to takto šlo. s nájezdovými úhly ..no, urval jsem to černé pod nárazníkem u Octy...a plasty pod motorem jsem už neřešil..spíše mne s.ral haldex... když to klouzalo, hrabalo jen jedno přední a jedno zadní, houbelec čtyřkolka..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vana666
14. září • 18:30

Pokud hrabe jedno přední a jedno zadní tak haldex funguje správně a ani žádná fulltime by to bez uzávěrky nápravového diferenciálu nedokázala líp. Divím se že to řidič neví

Vana666
14. září • 18:30

Pokud hrabe jedno přední a jedno zadní tak haldex funguje správně a ani žádná fulltime by to bez uzávěrky nápravového diferenciálu nedokázala líp. Divím se že to řidič neví

honza
11. září • 11:46

A vitezem bude opet Skoda Scout :-))

Nornik
12. září • 10:27

Kufr, skrabka a misto na 1.5l lahev nema konkurenci napric vsemi tridami!

slava
11. září • 9:41

Nekde jsem cetl, ze je Nissan Trail nastupce Nissan Quasqai+2, tak tomu odpovida i vzhled

Venouch
11. září • 9:51

Možná v první větě tohoto článku?:-D

Doporučujeme

Články odjinud