Připravujeme: Srovnávací test Audi S1 vs. Volkswagen Beetle GSR

16 komentářů

Ivan
6. června • 8:21

naco porovnávate volkswageny??? zase jen reklama!

dtsmaniac
4. června • 20:06

Super! na test S1 se tesim!!! ackoliv na tu velikost mi prijde precijen moc tezke (coz se neni cemu divit, kdyz je to narvane vsim moznym az po haldex), tezsi nez Leon Cupra...

Rewan
4. června • 23:21

S1 je lehčí než Leon Cupra
S1 DSG, 4x4 EU hmotnost 1390 kg
S1 Sportback DSG, 4x4 EU hmotnost 1415 kg
Cupra DSG EU hmotnost 1441 kg

penzionalenka
4. června • 13:59

Hezká barva vybavení;-)
P.

Dominik
4. června • 10:42

Zkuste změřit (nebo aspoň pocitově zmínit) jak je které vozidlo hlučné (či tiché) za různých okolností - na neutrál pod plynem, za pomalé jízdy, za ostré jízdy, za pohodové jízdy na dalánici...

Tito
4. června • 11:01

Měřit?? Autorevue???? Hohohó!

Jenyk
3. června • 21:19

S1 vers. brouk - ten test někoho zajímá? Umí si v redakci někdo představit, že může existovat člověk, který bude mezi těmito dvěma vozy volit? Já tedy dost těžko. Nepřijdete si že je trochu přefolksvágnováno? Mně už ta auta i testy na ně lezou krkem.

Strčprstskrzkrk
3. června • 23:12

No vidíš a mě zas absolutně nezajímá ten rencek. Ne že bych si hodlal pořídit kanárkového turbobítla nebo navztekanou minimotokáru od audi ale imho jde o něco zajímavější auta než staniolový frantík s fólií místo zadního skla.
Pokud máš z něčeho fóbii, například z nějakého výrobku, pak je čas na medikaci. Později už to může vyžadovat ústavní léčbu.

Jenyk
4. června • 17:49

Fóbie je bezdůvodný strach, mně je z VW and Sons na blití speciálně když člověk vidí, jak je to dnes šizené.

Tito
5. června • 10:52

Jsi asi neshlédl provedení veleděl francouzských, italských a korejských soudruhů, povídáš-li cosi o šizení.

ObiWanKenobi
3. června • 19:00

pridal by som do testu este zlty Megane RS, aby bolo farebne trio kompletne :-) a kapitola Zabava za volantom by mala uplne ineho vitaza. Uprimne, sam RS-ko vlastnim, nedavno som sa previezol na novom Golfe R a vobec ma nenadchol, koncernovym autam chyba iskra a akasi zivocisnost. Vykon naozaj nie je vsetko, zacinam to chapat ... najdolezitejsi je cas na Nurburgringu :-D

Gregor  Lukáč (GregorZV_VW)
7. června • 19:31

Obi :) nemožeš porovnávať jablka z hruškami... Beetle GSR je o štýle, výnimočnosti a tých 210 koní je super, ale nemá žiadne športové systémy ako má Golf R, že si nastavíš tlmiče na Race a ideš, vypneš úplne stabilizáciu... dokonca v Beetlovi nevypneš ani tú stabilizáciu :) Beetla GSR sme skúšali na DoD s pištom Ruffinim aj Jurčim a ešte s Marekom Vargom z Roadlife (roadlife.sk), iba Pištovi sa podaril drift s Beetlom. V oboch prípadoch S1 a Beetle ide o dizajn a výkon je na druhom mieste :)
S Marekom Vargom sme dokonca boli na Ostrej Lúke ho prevetrať :D

Antiautomat
4. června • 11:59

... aspon u mna je vitazom discipliny ''zabava za volantom'' stale Civic Type R a asi pri tom ostane. A pritom je recept na zabavu tak jednoduchy: dva litre s tym spravnym naladenim, otacky, dobre iduci manual a kvalitny podvozok. Cim jednoduchejsie a 'mechanickejsie', typ lepsie a na tom nikto nic (a uz vobec nie marketingove lzi) nezmenia. Skusil som golfR32 a zhodou okolnosti onedlho na to (celkom nahodne a s uplne nadsenym vysledkom) uplne praobycajny Nissan Sunny GTi. Ono bolo to dat si nejaky riedeny sirup a potom pravu kofolu s rumom.

Strčprstskrzkrk
3. června • 23:13

Pokud hodláš jezdit i po silnicích a ne výhradně po Nürburgringu, pak ten čas nejdůležitější není.

ernie
4. června • 8:47

Neries ho, len chcel provokovat ;-)

ObiWanKenobi
4. června • 14:02

aspon niekto ma chape :-)

Doporučujeme

Články odjinud