Připravujeme: Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

34 komentářů

eada
29. dubna • 22:57

Moc se těším !:-D

Driver
29. dubna • 22:13

Tragédie jsou všechny tyhle auta včetně MéganeRS. Kolega má jednu novou Cupru na prodej, prodal k vůli ní své luxusní 3er protože Cupra vypadá na krátkých trasách že jezdí hodně dobře. Tedy luxusně dobře. Po 3000km ho to přestalo bavit. Hlukčný žebříňák to je. Hluk jde od vzduchu okolo kabiny, od zrcátek, od kol, od motoru, hrůza pro mladé ucha. Ale kdo má pod 30let, tak se mu to kodrcání může líbit, a možná si tam dá ještě nějaký hlučnější výfuk :-D

Safky6100
30. dubna • 20:25

Má doma Leon ST Cupru 280, v provozu od 1/2016, dnes najeto 5500 km. Pokud jde o hluk a pohodlí na zimních pneu 225/45 R 17 vše OK, po přezutí na originál letní pneu 235/35 R 19 se hluk znatelně zvýšil i pohodlí se zhoršilo. Po kontrole tlaku v pneu, kdy pneuservis foukal až na max. tlak v pneu (3,4 bar) a ufouknutí na doporučený tlak dle výrobce (2,7 bar a 2,6 bar vzadu) se hluk snížil i pohodlí zlepšilo, ale 225/45 R 17 jsou na to pořád lépe. Na letních pneu se znatelně zlepšila trakce (na dobrém asfaltu, to už na 2-jku skoro nehrabe) a taky přilnavost při průjezdu zatáčkou je o dost lepší. Vzhledově (mám taky modrou barvu a černé kola) ta Cupra v kombajnu vypadá fakt bomba.
U dealera Hondy jsem byl podívat na Civic Type-R, a musím uznat, že to fakt vypadá jako závodní auto z okruhu, z kterého se demontovala ochranná klec a 5-ti bodové pásy ... Ještě se málo kde píše, že Civic je jenom 4-místný! Každopádně si myslím, že Cupra je opravdu univerzální auto, s kterým se dá jezdit pro děti do školy, na nákupy a dá se i pořádně prohnat po okruhu nebo okresce a na dálkovou je taky OK. U Civica si to nedovedu představit.
Peugeot jsem neviděl, takže nehodnotím.

Quebe
30. dubna • 16:05

To je tak, když někdo nechápe zaměření vozu. Aneb divit se, že je hothatch hlučný žebřiňák... To je jako nadávat, že Toyota LandCruiser má na silnici naprd jízdní vlastnosti, že to vzhledem k výkonu nejede a na dálnici moc žere.

Pantani
29. dubna • 21:22

Který z těch aut je na běžný český polnačce nejpohodlnější? Díky

STAN
29. dubna • 20:32

308 je v interiéru hnus. Kdo v tom seděl, tak si položil otázku co to kuwa je??? Jede jak z praku a motor má skvělý zvuk na tak malý obsah, ale nedá se v tom sedět. Možná jen jako slepec. Snad pánové zkusí zajet i pár ostrých kol na nějakém tankodromu nebo letišti. Myslím, že na okruhu by zajel nejlepší čas Seat.

pacho
1. května • 21:54

no to by ma fakt zaujímalo, v čom je 308 interier hnus, skús trocha konkrétne. Chystám sa ju kúpiť, a práve interier ma zaujal. Ja ho hodnotím, ako vysoko elegantný.

bubu
3. května • 6:11

Pokusím se upřesnit můj subjektivní pohled. Mám pocit, že Peugeot se nemůže trefit do průměru volantu, aby byl, tak akorát, nejdříve nadprůměrný a pak podprůměrný, nelíbí se mi to. A sedačky v 308 GTI, no mám pocit, že jsou moc malé a kulisu řadící páky ani nehodnotím. Také jsem nepochopil, že brzdové třmeny u 308 GTI jsou na přední nápravě červené a na zadní bez laku, obyčejná klasika.

bubu
29. dubna • 20:51

S tím interiérem naprosto souhlasím. :-(

Kolemjdoucí
29. dubna • 14:11

Pěkný článek, a hlavně povedené fotky. Ne jak na Autowebu, kde jim člověk napíše svůj názor a oni ho pošlou do p.d.le.

ACE
29. dubna • 11:49

Odhaduju, že se vlk nažere a koza zůstane celá. Tzn. jak už je naznačeno Honda nemůže vyhrát, protože má v pr.. teda v háji brzdy a pneu. Tak bude naznačeno že je famozní, ale.... Koncern opět slavně zvítězí i když z drobným otazníkem, ale je holt nejuniverzálnějí a Peugeot sice přes značné pokroky zůstane třetí, ale přeci jen to řízení, podvozek a menší motor bude ve výsledku rozhodovat. Jo a ještě Honda má sice stěhováckej kufr, ale v tomto testu na to nebude brán zřetel (bo to není škodovka, že). ;-) Co jsem ještě zapoměl? :-D

stan
30. dubna • 22:52

Kdo v tom zase vidí koncernofíli, tak je trotl. Včetně tebe. Pokdu jsi neměl možnost každé z těchto aut řídit, tak raději mlč, než vyřknež takovou předtuchu. Málokteré auto se v posledních letech povedlo tak jako Cupra a můžu být magor jako ty co po večerech pálí vlajky koncernu, dej kouř Cupře, třeba na Slovakia ringu a pak se projeď hned po tom třeba s Peugeotem, nebo Focusem ST a uvědomíš si ty drobné niance, které ale tvoří celek. Protože po třetím ostrém kole ti ST vypustí brzdy a ty vyletíš do kačírku, kdežto Cupra ti bude dávat klidně 5. 6. 7. kolo a ty brzdy prostě držíí. a kdo sem tam zajede na okruh ví, že hlavně brzdy.... ale co se ja vykecávám, když je to tady samý hater a automotofanda tu raději nechodí...

ACE
1. května • 1:07

Uklidni se chlapče, prdne Ti žilka a budeš courat nohu . Proč hned urážky, nadávky a obviňování? Seš jak ženská co si domyslí děj podle sebe a na základě toho chlapa obviní. Některé z těchto aut jsem měl možnost řídit, ale na základě toho úsudek nedělám, jen na základě toho co je v článku a co je už předem naznačeno. Honda je odepsaná, takže je mimo hru, no a Seat porazí 308. Od čeho by byla diskuse, když by nikdo nemohl napsat svůj názor?? Jestli jsi v porovnání neměl Hondu, tak je Tvůj výlev stejně o ničem, protože já jsem nezaregistroval, že by v testu byl Ford. A zrovna Hondu při testech na Slovak.r. nedokázali utahat, takže to zas taková vyjmečnost u Cupry nebude.

Tom
4. května • 17:11

Proc hned narazky a predvidani udalosti, takhle jsou to jen tvoje konspiracni teorie.
On jen napsal jinymi slovy to, co jsi napsal ty...

ACE
5. května • 14:31

Proč bych to nevyzkoušel, většinou to vyjde. Nepotřebuju někoho urážet nebo shazovat. A je rozdíl mezi konspirační teorií a pravdou, pročti si ještě jednou celej článek (či články minulé) řekni mi jedinou věc která nemá reálný základ. Mám snad psát jako oponent, že má nějaký auto interiér "hnus" a podobně. Napíšu co preferuju, ale néé že je to druhé hnus, to je záležitost vkusu.

JA-NE
29. dubna • 13:30

ACE: trefné;-)

JA-NE
29. dubna • 11:46

za mna HONDAB-]

Seilan
29. dubna • 11:40

Zajíma mě jaký tip benzínu byl pro test použit. Honda jede na N95; Seat na N98 a Peugot netuším. Bylo by zajímavé, jaké budou rozdíly při natankování N100?

Jsem zvědav
29. dubna • 11:14

vyhraje to nakonec OIIIRS nebo Golf GTI?

Tomcar
29. dubna • 11:18

OIIIRS, dobře přece víš, že když kupuješ hothatch tak tě zajímá jenom kufr :-D:-D

Antiautomat
29. dubna • 10:30

Hm, no koncern nemusim, dizajn hondy mi pripada vhodny skor do cirkusovej maneze, mne sa /a nebite ma/, z trojice najviac paci prave ten Peugeot, teste ako vitaza tipujem tesne Cupru. Urcite zaujimavy test, len do toho :-)

Lukáš
29. dubna • 10:07

Tak na tuhle srovnávačku se vážně těším.

Bimbo
29. dubna • 9:51

Cupra
Civic
308
To se ani nemusí číst :-D

Kankunen
29. dubna • 6:48

Vítěz je jednoznačný, FF RS. I kdyby byl s 350 koňmi nejpomalejší, Já jezdím pro radost a ne pro sekundy.
A nejvíc to ví u Fordu, kdysi říkali, že to má dokonalý diferák, teď říkají, že tomu můžeš naložit a vystřelí tě to jak z praku.

Kankunen
29. dubna • 11:48

Kdo z mínusařů řídil FF RS. Můžeme vyměnit pocity.

tom
29. dubna • 15:27

A neni ff rs nahodou 4x4? Takze mimo?

Auto
29. dubna • 7:20
Kankunen
29. dubna • 10:22

Až na to gumové řazení, z Mazdy jsem zvyklý na krátké a přesné zácvaky. Impeza je rozviklaná, ale aspoň kulisa je krátká

Kahnt
29. dubna • 5:37

Samozřejmě že vyhraje koncern, už ta úvodní fotka..

dulak
28. dubna • 23:52

(Subjektivne pro me) Nejlepsi rozhodně CUPRA, to auto ma dusi a je dokonalym univerzalem. Strasne povedene auto!

Cupra
29. dubna • 11:21

Ten, kdo nesouhlasí, to auto dokonale nezná.

Cupra 290
29. dubna • 6:31

Mám 290, už proto musí vyhrát!

Kebek
28. dubna • 18:48

opravte si první větu - POHON VŠECH KOL :-O

Kebek
28. dubna • 18:45

Opravte si první větu - POHON VŠECH KOL!!!!:-O

Doporučujeme

Články odjinud