Připravujeme: Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Kebek  |  28. 04. 2016 18:45

Opravte si první větu - POHON VŠECH KOL!!!!

Odpovědět  |   | 
Kebek  |  28. 04. 2016 18:48

opravte si první větu - POHON VŠECH KOL

Odpovědět  |   | 
dulak  |  28. 04. 2016 23:52

(Subjektivne pro me) Nejlepsi rozhodně CUPRA, to auto ma dusi a je dokonalym univerzalem. Strasne povedene auto!

Odpovědět  |   | 
Cupra 290  |  29. 04. 2016 06:31

Mám 290, už proto musí vyhrát!

Odpovědět  |   | 
Cupra  |  29. 04. 2016 11:21

Ten, kdo nesouhlasí, to auto dokonale nezná.

Odpovědět  |   | 
Kahnt  |  29. 04. 2016 05:37

Samozřejmě že vyhraje koncern, už ta úvodní fotka..

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  29. 04. 2016 06:48

Vítěz je jednoznačný, FF RS. I kdyby byl s 350 koňmi nejpomalejší, Já jezdím pro radost a ne pro sekundy.
A nejvíc to ví u Fordu, kdysi říkali, že to má dokonalý diferák, teď říkají, že tomu můžeš naložit a vystřelí tě to jak z praku.

Odpovědět  |   | 
Auto  |  29. 04. 2016 07:20
Kankunen  |  29. 04. 2016 10:22

Až na to gumové řazení, z Mazdy jsem zvyklý na krátké a přesné zácvaky. Impeza je rozviklaná, ale aspoň kulisa je krátká

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  29. 04. 2016 11:48

Kdo z mínusařů řídil FF RS. Můžeme vyměnit pocity.

Odpovědět  |   | 
tom  |  29. 04. 2016 15:27

A neni ff rs nahodou 4x4? Takze mimo?

Odpovědět  |   | 
Bimbo  |  29. 04. 2016 09:51

Cupra
Civic
308
To se ani nemusí číst

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  29. 04. 2016 10:07

Tak na tuhle srovnávačku se vážně těším.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  29. 04. 2016 10:30

Hm, no koncern nemusim, dizajn hondy mi pripada vhodny skor do cirkusovej maneze, mne sa /a nebite ma/, z trojice najviac paci prave ten Peugeot, teste ako vitaza tipujem tesne Cupru. Urcite zaujimavy test, len do toho

Odpovědět  |   | 
Jsem zvědav  |  29. 04. 2016 11:14

vyhraje to nakonec OIIIRS nebo Golf GTI?

Odpovědět  |   | 
Tomcar  |  29. 04. 2016 11:18

OIIIRS, dobře přece víš, že když kupuješ hothatch tak tě zajímá jenom kufr

Odpovědět  |   | 
Seilan  |  29. 04. 2016 11:40

Zajíma mě jaký tip benzínu byl pro test použit. Honda jede na N95; Seat na N98 a Peugot netuším. Bylo by zajímavé, jaké budou rozdíly při natankování N100?

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  29. 04. 2016 11:46

za mna HONDA

Odpovědět  |   | 
ACE  |  29. 04. 2016 11:49

Odhaduju, že se vlk nažere a koza zůstane celá. Tzn. jak už je naznačeno Honda nemůže vyhrát, protože má v pr.. teda v háji brzdy a pneu. Tak bude naznačeno že je famozní, ale.... Koncern opět slavně zvítězí i když z drobným otazníkem, ale je holt nejuniverzálnějí a Peugeot sice přes značné pokroky zůstane třetí, ale přeci jen to řízení, podvozek a menší motor bude ve výsledku rozhodovat. Jo a ještě Honda má sice stěhováckej kufr, ale v tomto testu na to nebude brán zřetel (bo to není škodovka, že). Co jsem ještě zapoměl?

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  29. 04. 2016 13:30

ACE: trefné

Odpovědět  |   | 
stan  |  30. 04. 2016 22:52

Kdo v tom zase vidí koncernofíli, tak je trotl. Včetně tebe. Pokdu jsi neměl možnost každé z těchto aut řídit, tak raději mlč, než vyřknež takovou předtuchu. Málokteré auto se v posledních letech povedlo tak jako Cupra a můžu být magor jako ty co po večerech pálí vlajky koncernu, dej kouř Cupře, třeba na Slovakia ringu a pak se projeď hned po tom třeba s Peugeotem, nebo Focusem ST a uvědomíš si ty drobné niance, které ale tvoří celek. Protože po třetím ostrém kole ti ST vypustí brzdy a ty vyletíš do kačírku, kdežto Cupra ti bude dávat klidně 5. 6. 7. kolo a ty brzdy prostě držíí. a kdo sem tam zajede na okruh ví, že hlavně brzdy.... ale co se ja vykecávám, když je to tady samý hater a automotofanda tu raději nechodí...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  01. 05. 2016 01:07

Uklidni se chlapče, prdne Ti žilka a budeš courat nohu . Proč hned urážky, nadávky a obviňování? Seš jak ženská co si domyslí děj podle sebe a na základě toho chlapa obviní. Některé z těchto aut jsem měl možnost řídit, ale na základě toho úsudek nedělám, jen na základě toho co je v článku a co je už předem naznačeno. Honda je odepsaná, takže je mimo hru, no a Seat porazí 308. Od čeho by byla diskuse, když by nikdo nemohl napsat svůj názor?? Jestli jsi v porovnání neměl Hondu, tak je Tvůj výlev stejně o ničem, protože já jsem nezaregistroval, že by v testu byl Ford. A zrovna Hondu při testech na Slovak.r. nedokázali utahat, takže to zas taková vyjmečnost u Cupry nebude.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  04. 05. 2016 17:11

Proc hned narazky a predvidani udalosti, takhle jsou to jen tvoje konspiracni teorie.
On jen napsal jinymi slovy to, co jsi napsal ty...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  05. 05. 2016 14:31

Proč bych to nevyzkoušel, většinou to vyjde. Nepotřebuju někoho urážet nebo shazovat. A je rozdíl mezi konspirační teorií a pravdou, pročti si ještě jednou celej článek (či články minulé) řekni mi jedinou věc která nemá reálný základ. Mám snad psát jako oponent, že má nějaký auto interiér "hnus" a podobně. Napíšu co preferuju, ale néé že je to druhé hnus, to je záležitost vkusu.

Odpovědět  |   | 
Kolemjdoucí  |  29. 04. 2016 14:11

Pěkný článek, a hlavně povedené fotky. Ne jak na Autowebu, kde jim člověk napíše svůj názor a oni ho pošlou do p.d.le.

Odpovědět  |   | 
STAN  |  29. 04. 2016 20:32

308 je v interiéru hnus. Kdo v tom seděl, tak si položil otázku co to kuwa je??? Jede jak z praku a motor má skvělý zvuk na tak malý obsah, ale nedá se v tom sedět. Možná jen jako slepec. Snad pánové zkusí zajet i pár ostrých kol na nějakém tankodromu nebo letišti. Myslím, že na okruhu by zajel nejlepší čas Seat.

Odpovědět  |   | 
bubu  |  29. 04. 2016 20:51

S tím interiérem naprosto souhlasím.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 05. 2016 21:54

no to by ma fakt zaujímalo, v čom je 308 interier hnus, skús trocha konkrétne. Chystám sa ju kúpiť, a práve interier ma zaujal. Ja ho hodnotím, ako vysoko elegantný.

Odpovědět  |   | 
bubu  |  03. 05. 2016 06:11

Pokusím se upřesnit můj subjektivní pohled. Mám pocit, že Peugeot se nemůže trefit do průměru volantu, aby byl, tak akorát, nejdříve nadprůměrný a pak podprůměrný, nelíbí se mi to. A sedačky v 308 GTI, no mám pocit, že jsou moc malé a kulisu řadící páky ani nehodnotím. Také jsem nepochopil, že brzdové třmeny u 308 GTI jsou na přední nápravě červené a na zadní bez laku, obyčejná klasika.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  29. 04. 2016 21:22

Který z těch aut je na běžný český polnačce nejpohodlnější? Díky

Odpovědět  |   | 
Driver  |  29. 04. 2016 22:13

Tragédie jsou všechny tyhle auta včetně MéganeRS. Kolega má jednu novou Cupru na prodej, prodal k vůli ní své luxusní 3er protože Cupra vypadá na krátkých trasách že jezdí hodně dobře. Tedy luxusně dobře. Po 3000km ho to přestalo bavit. Hlukčný žebříňák to je. Hluk jde od vzduchu okolo kabiny, od zrcátek, od kol, od motoru, hrůza pro mladé ucha. Ale kdo má pod 30let, tak se mu to kodrcání může líbit, a možná si tam dá ještě nějaký hlučnější výfuk

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  30. 04. 2016 16:05

To je tak, když někdo nechápe zaměření vozu. Aneb divit se, že je hothatch hlučný žebřiňák... To je jako nadávat, že Toyota LandCruiser má na silnici naprd jízdní vlastnosti, že to vzhledem k výkonu nejede a na dálnici moc žere.

Odpovědět  |   | 
Safky6100  |  30. 04. 2016 20:25

Má doma Leon ST Cupru 280, v provozu od 1/2016, dnes najeto 5500 km. Pokud jde o hluk a pohodlí na zimních pneu 225/45 R 17 vše OK, po přezutí na originál letní pneu 235/35 R 19 se hluk znatelně zvýšil i pohodlí se zhoršilo. Po kontrole tlaku v pneu, kdy pneuservis foukal až na max. tlak v pneu (3,4 bar) a ufouknutí na doporučený tlak dle výrobce (2,7 bar a 2,6 bar vzadu) se hluk snížil i pohodlí zlepšilo, ale 225/45 R 17 jsou na to pořád lépe. Na letních pneu se znatelně zlepšila trakce (na dobrém asfaltu, to už na 2-jku skoro nehrabe) a taky přilnavost při průjezdu zatáčkou je o dost lepší. Vzhledově (mám taky modrou barvu a černé kola) ta Cupra v kombajnu vypadá fakt bomba.
U dealera Hondy jsem byl podívat na Civic Type-R, a musím uznat, že to fakt vypadá jako závodní auto z okruhu, z kterého se demontovala ochranná klec a 5-ti bodové pásy ... Ještě se málo kde píše, že Civic je jenom 4-místný! Každopádně si myslím, že Cupra je opravdu univerzální auto, s kterým se dá jezdit pro děti do školy, na nákupy a dá se i pořádně prohnat po okruhu nebo okresce a na dálkovou je taky OK. U Civica si to nedovedu představit.
Peugeot jsem neviděl, takže nehodnotím.

Odpovědět  |   | 
eada  |  29. 04. 2016 22:57

Moc se těším !

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 26 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 171 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A