Připravte si miliony! Bugatti se pouští do renovací svých starých modelů

Chyběla vám možnost renovace vašeho Bugatti u odborníků samotné automobilky? Teď už nemusíte smutnit!

Majitelé ikonických vozů Bugatti už se nebudou muset spoléhat na renovační služby externích firem. Automobilka totiž oznamuje vznik oficiální divize La Maison Pur Sang (volně přeloženo „sídlo plnokrevníků“), která se bude starat nejen o profesionální poradenství majitelům starých vozů Bugatti, ale v nejbližší době rozjede také vlastní renovační oddělení.

Závodnice Eliška Junková fascinovala celý svět. Od jejího úmrtí uběhlo 26 let

Závodnice Eliška Junková fascinovala celý svět. Od jejího úmrtí uběhlo 26 let

Lepší podporu a servis svým historickým vozidlům oznámilo Bugatti na proběhlé výstavě klasických vozů Rétromobile v Paříži. Novou divizi povede Luigi Galli, specialista na historii značky a oficiální certifikaci modelů. Bugatti chce tímto způsobem rovněž vylepšit kontakt a spolupráci s existujícími kluby majitelů Bugatti po celém světě.

„Jsme si vědomi naší více jak 110leté tradice a rádi bychom poskytli mnoha starým vozidlům možnost nadále jezdit v perfektním stavu nebo je uchovávat ve sbírkách i po desetiletích existence,“ okomentoval vznik nové divize Stephan Winkelmann, generální ředitel Bugatti. „Je pro nás velice důležité chránit a zachovat tradici a dědictví Bugatti, stejně jako současné povědomí o značce,“ dodal.

Lamborghini renovovalo vzácnou Miuru SVJ. Auto se po letech ukázalo veřejnosti

Lamborghini renovovalo vzácnou Miuru SVJ. Auto se po letech ukázalo veřejnosti

Kromě La Maison Pur Sang spustilo Bugatti i další program, který určitě potěší řadu majitelů starého Veyronu, jehož provozní náklady jsou nechvalně nákladné. Dlouholetým majitelům hyper-GT značka nabídne prodlouženou záruku a rovněž sníží cenu standardní údržby až o polovinu. Letos totiž Veyron slaví 15 let od svého uvedení.  

K oznámení těchto programů přivezlo Bugatti na stánek Rétromobile jak legendární Type 35C, který je nejúspěšnějším závodním autem všech dob s více jak 2000 vítězstvími, tak rovněž uctívané EB110 ve verzi SS z první poloviny 90. let a nechyběl ani zmiňovaný Veyron v otevřené variantě Grand Sport.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

dnes | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 84 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků