Připravovaný Renault Alpine dostane motor 1.8 TCe a až 300 koní

Připravovaný Renault Alpine dostane motor 1.8 TCe a až 300 koní

Chystaný sportovní model Alpine jsme si už mohli prohlédnout jako koncept na oficiálních fotkách, dnes tu máme pár technických zajímavostí týkajících se pohonu. Podle neoficiálních zdrojů by zde měl být použit nový motor 1.8 TCe nabízející až 220 kW (300 koní).

Renault odhalil v Le Mans koncept své sportovní zadokolky Alpine

Renault odhalil v Le Mans koncept své sportovní zadokolky Alpine

Technicky bude tento motor vycházet ze současné šestnáctistovky TCe, ale díky zvýšenému objemu nabídne vyšší výkon. V kontextu s Renaultem Alpine se hovoří o třech výkonových úrovních. Ta základní má 185 kW (250 koní), silnější alternativu pak představuje 205 kW (275 koní). Vrcholná verze dostane na rozdíl od těchto dvou jinou hlavu válců a upravený systém chlazení. Její maximum činí 220 kW (300 koní).

Renault Alpine: Nejen sportovní auta, ale také hybridy a SUV

Renault Alpine: Nejen sportovní auta, ale také hybridy a SUV

Nový francouzský sportovní automobil bude velmi lehký. Mluví se o hmotnosti 1,2 až 1,3 tuny, což dává dohromady celkem zajímavý poměr hmotnosti k výkonu. Motor by měl spolupracovat se šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou.

Kromě Alpine se motor 1.8 TCe objeví také v dalších modelech značky Renault a objevit by se měl taktéž pod kapotou třeba Nissanu Pulsar Nismo. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zdroj: automotivpress.fr

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků