Příprava auta na zimu: Přečtěte si, co všechno byste měli zkontrolovat

Neurotic  |  17. 10. 2018 17:58

Jestli bude stejná teplota jak dnes tak hlavně bude potřeba doplnit chladivo do klimy

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 10. 2018 22:20

V klimatizacii nie je chladivo.

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:53

žádná zima už v čr nebude..

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  17. 10. 2018 18:20

Škodovka nepotřebuje nic ani gumy ani stěrače protože táhne pěkně vocpodu a je v metle a hlínách a možná i včipu.

Odpovědět  |   | 
Fif  |  17. 10. 2018 19:30

Ty musíš být strašný dement 😂

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:53

a ty debil...

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  17. 10. 2018 21:37

Prosím vás, Honzík vzkazuje: Hlavně všichni dobře zkontrolujte, zda máte na kapotě ten správný odznáček ve tvaru zelené prostřelené slepice! V opačném případě nedoporučuje ani vyjíždět...

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  17. 10. 2018 22:08

Skrabku ve vicku? Vicko nezamrzne?

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  17. 10. 2018 23:00

No nebudeme delat nic, auto se pekne schova do garaze. Protoze z nejakeho, pro me neznameho duvodu se zamerne soli. Auta po 20-30 letech maji lisku jako prase. Proto treba ojetiny ohlizim jen ze Spanelska popripade z Italie. Zdejsi nemaji vubec smysl. Kdyby se jen odhrnovalo jako ve Skandinavii (posoleny jen tezke nebezpecne useky) to by byla jizda, jeeeje. Lehce rozhozena zad, vzadu zmet krystalku, svetla se odrazeji od bile mlhy. Ale bohuzel, v prirode je mimo repky asi malo soli, takze vsude bude jen sul, sul a zase sul. Takze auto priblizne prosinec az brezen nic.

Odpovědět  |   | 
zmfcz  |  18. 10. 2018 09:43

Víš, že to auto je pořád jen auto? To tě má vozit, jestli se bojíš o sůl, nech si navoskovat podvozek. Jinak z Itálie atp. se ponejvíc vozí sem 2 druhy aut - po povodních nebo z horských oblastí, kde se soli stejně nevyhneš

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 10. 2018 10:48

Ja myslim, ze klucov cast Kennyho prispevku je "auta po 20-30 rokoch" :)

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:55

hovno..

Odpovědět  |   | 
František Máté  |  20. 10. 2018 13:03

Tak vážený....vlastním novou Kis Rio , najeto 6500km, chtel sem dát menit olej - bylo mi oznámeno, že se to nemá delat, až po 15000km, jak je predepsané.A jediný správný olej Vám dodají jen oni!!!Nikde jinde nemáte záruku, že olej není pančovaný. Takže, dejte si delat s autem jen to, co Vám oznámí autorizovaný servis.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  21. 10. 2018 13:45

Pobavilo Taky jsem kdysi servisoval své vozy v servisech a to jak těch značkových, tak i garážkovkách. Pak jsem si veškerý servis při silně přestřelených cenách za nic moc díly a mizerné kvalitě práce servisů v ČR začal vše dělat sám, protože věci, jako stržený závit u olejové vany a prokápávání oleje, co nejlevnější olej a filtry za co nejdražší peníze, výměna motorového oleje odsátím, místo přes vypouštěcí zátku, už bylo spíše tou poslední kapkou, protože fušeřina už při výměně spotřebáku. A to ani nemluvě o kvalitách oprav mechanických části vozu. Spousta autoservisů i těch značkových bude stále tlačit zákazníkům i takové bludy, že olej v manuální převodovce je celoživotní, max. tak dolijí nový, aby byl po spodní hranu vypušťáku. Stejně tak to mají u u posilovače řízení Zrovna před 14 dny jsem měnil olej v manuální převodovce u auta od manželky a převodovka jede zase jako nová, čili zcela hladce. Předtím při řazení zpátečky, bylo cítit mírné zadrhnutí a sem tam se ozvali i synchrony. Servis by zcela nepochybně vyměnil celou převodovku

Odpovědět  |   | 
Marex  |  21. 10. 2018 13:28

Je fakt, že zrovna na tu nemrzku spousta lidí totálně dlabe a pak se diví, že jim odchází těsnění v motoru, nebo dokonce pod hlavou. Přitom měnit náplně chladícího okruhu vozu s antifreeze G11/G48 co 3 roky je nutnost. U jiných typů stačí i co 5 let. Pokud je voda z vodovodu dostatečně měkká, tak je mnohem lepší použít tu, než zrovna demineralizovanou. Olej v motoru měnit co 15tkm už se spousta řidičů naučila, ale měnit pravidelně i nemrzku, olej v převodovce i v té manuální a brzdovou kapalinu, tak to má mnoho z nich stále naivně za celoživotní

Odpovědět  |   | 
Petr Pavel  |  22. 10. 2018 05:53

Nemrznoucí kapalinu kontrolovat hustoměrem? Je hustota stejná u kapalin G 11; G12; G13;G13+ ? Řekl bych že ne a koupit ten správný hustoměr .
Já se pro jistotu orientuji o teplotě zamrznutí jednoduchou praktickou zkouškou. Inijekční stříkačku naplním chladící kapalinou,pro jistotu ji dám do dvou umělohmotných sáčků a dám na 1-2 dny do mražáku. Pokud zmrzne - problém.
Měnili jste někdo chladící kapalinu? U žádného auta ani zdaleka nevyteklo jaký objem udává výrobce. PP

Odpovědět  |   | 
Tom  |  26. 03. 2019 20:51

Mít auto je jedna velká práce. Práce a náklady :D Jo je super, že si můžu zadek dovést kam chci, nemusím jezdit hromadnou a v zimě jsem v teple, ale to je pořád nějaká oprava, kontrola, pojistka nebo pokuta :D Příprava na zimu a teď když je po zimě tak znovu vše zkontrolovat a opět přezout. Pár tipů co vše zkontrolovat pro změnu po zimě http://www.autopujcovna-cb.cz/udrzbu-auta-po-zime-se-ne... ... Jsem zvědav kolik mi v servise zase naúčtují :D

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW X3 M40d: Opravdu těžká volba!

BMW X3 M40d (minitest)

M40d sice není nejvýkonnější, ale zato nejdražší verzí modelu X3. Srdce by sáhlo po benzinovém šestiválci M40i, dříve nebo později se vám však do rozhodování začne plést mozek.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 102 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A