Příprava auta na zimu: Přečtěte si, co všechno byste měli zkontrolovat

Neurotic  |  17. 10. 2018 17:58

Jestli bude stejná teplota jak dnes tak hlavně bude potřeba doplnit chladivo do klimy

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 10. 2018 22:20

V klimatizacii nie je chladivo.

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:53

žádná zima už v čr nebude..

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  17. 10. 2018 18:20

Škodovka nepotřebuje nic ani gumy ani stěrače protože táhne pěkně vocpodu a je v metle a hlínách a možná i včipu.

Odpovědět  |   | 
Fif  |  17. 10. 2018 19:30

Ty musíš být strašný dement 😂

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:53

a ty debil...

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  17. 10. 2018 21:37

Prosím vás, Honzík vzkazuje: Hlavně všichni dobře zkontrolujte, zda máte na kapotě ten správný odznáček ve tvaru zelené prostřelené slepice! V opačném případě nedoporučuje ani vyjíždět...

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  17. 10. 2018 22:08

Skrabku ve vicku? Vicko nezamrzne?

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  17. 10. 2018 23:00

No nebudeme delat nic, auto se pekne schova do garaze. Protoze z nejakeho, pro me neznameho duvodu se zamerne soli. Auta po 20-30 letech maji lisku jako prase. Proto treba ojetiny ohlizim jen ze Spanelska popripade z Italie. Zdejsi nemaji vubec smysl. Kdyby se jen odhrnovalo jako ve Skandinavii (posoleny jen tezke nebezpecne useky) to by byla jizda, jeeeje. Lehce rozhozena zad, vzadu zmet krystalku, svetla se odrazeji od bile mlhy. Ale bohuzel, v prirode je mimo repky asi malo soli, takze vsude bude jen sul, sul a zase sul. Takze auto priblizne prosinec az brezen nic.

Odpovědět  |   | 
zmfcz  |  18. 10. 2018 09:43

Víš, že to auto je pořád jen auto? To tě má vozit, jestli se bojíš o sůl, nech si navoskovat podvozek. Jinak z Itálie atp. se ponejvíc vozí sem 2 druhy aut - po povodních nebo z horských oblastí, kde se soli stejně nevyhneš

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 10. 2018 10:48

Ja myslim, ze klucov cast Kennyho prispevku je "auta po 20-30 rokoch" :)

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:55

hovno..

Odpovědět  |   | 
František Máté  |  20. 10. 2018 13:03

Tak vážený....vlastním novou Kis Rio , najeto 6500km, chtel sem dát menit olej - bylo mi oznámeno, že se to nemá delat, až po 15000km, jak je predepsané.A jediný správný olej Vám dodají jen oni!!!Nikde jinde nemáte záruku, že olej není pančovaný. Takže, dejte si delat s autem jen to, co Vám oznámí autorizovaný servis.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  21. 10. 2018 13:45

Pobavilo Taky jsem kdysi servisoval své vozy v servisech a to jak těch značkových, tak i garážkovkách. Pak jsem si veškerý servis při silně přestřelených cenách za nic moc díly a mizerné kvalitě práce servisů v ČR začal vše dělat sám, protože věci, jako stržený závit u olejové vany a prokápávání oleje, co nejlevnější olej a filtry za co nejdražší peníze, výměna motorového oleje odsátím, místo přes vypouštěcí zátku, už bylo spíše tou poslední kapkou, protože fušeřina už při výměně spotřebáku. A to ani nemluvě o kvalitách oprav mechanických části vozu. Spousta autoservisů i těch značkových bude stále tlačit zákazníkům i takové bludy, že olej v manuální převodovce je celoživotní, max. tak dolijí nový, aby byl po spodní hranu vypušťáku. Stejně tak to mají u u posilovače řízení Zrovna před 14 dny jsem měnil olej v manuální převodovce u auta od manželky a převodovka jede zase jako nová, čili zcela hladce. Předtím při řazení zpátečky, bylo cítit mírné zadrhnutí a sem tam se ozvali i synchrony. Servis by zcela nepochybně vyměnil celou převodovku

Odpovědět  |   | 
Marex  |  21. 10. 2018 13:28

Je fakt, že zrovna na tu nemrzku spousta lidí totálně dlabe a pak se diví, že jim odchází těsnění v motoru, nebo dokonce pod hlavou. Přitom měnit náplně chladícího okruhu vozu s antifreeze G11/G48 co 3 roky je nutnost. U jiných typů stačí i co 5 let. Pokud je voda z vodovodu dostatečně měkká, tak je mnohem lepší použít tu, než zrovna demineralizovanou. Olej v motoru měnit co 15tkm už se spousta řidičů naučila, ale měnit pravidelně i nemrzku, olej v převodovce i v té manuální a brzdovou kapalinu, tak to má mnoho z nich stále naivně za celoživotní

Odpovědět  |   | 
Petr Pavel  |  22. 10. 2018 05:53

Nemrznoucí kapalinu kontrolovat hustoměrem? Je hustota stejná u kapalin G 11; G12; G13;G13+ ? Řekl bych že ne a koupit ten správný hustoměr .
Já se pro jistotu orientuji o teplotě zamrznutí jednoduchou praktickou zkouškou. Inijekční stříkačku naplním chladící kapalinou,pro jistotu ji dám do dvou umělohmotných sáčků a dám na 1-2 dny do mražáku. Pokud zmrzne - problém.
Měnili jste někdo chladící kapalinu? U žádného auta ani zdaleka nevyteklo jaký objem udává výrobce. PP

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 30 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A