Příprava auta na zimu: Přečtěte si, co všechno byste měli zkontrolovat

Neurotic  |  17. 10. 2018 17:58

Jestli bude stejná teplota jak dnes tak hlavně bude potřeba doplnit chladivo do klimy

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 10. 2018 22:20

V klimatizacii nie je chladivo.

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:53

žádná zima už v čr nebude..

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  17. 10. 2018 18:20

Škodovka nepotřebuje nic ani gumy ani stěrače protože táhne pěkně vocpodu a je v metle a hlínách a možná i včipu.

Odpovědět  |   | 
Fif  |  17. 10. 2018 19:30

Ty musíš být strašný dement 😂

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:53

a ty debil...

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  17. 10. 2018 21:37

Prosím vás, Honzík vzkazuje: Hlavně všichni dobře zkontrolujte, zda máte na kapotě ten správný odznáček ve tvaru zelené prostřelené slepice! V opačném případě nedoporučuje ani vyjíždět...

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  17. 10. 2018 22:08

Skrabku ve vicku? Vicko nezamrzne?

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  17. 10. 2018 23:00

No nebudeme delat nic, auto se pekne schova do garaze. Protoze z nejakeho, pro me neznameho duvodu se zamerne soli. Auta po 20-30 letech maji lisku jako prase. Proto treba ojetiny ohlizim jen ze Spanelska popripade z Italie. Zdejsi nemaji vubec smysl. Kdyby se jen odhrnovalo jako ve Skandinavii (posoleny jen tezke nebezpecne useky) to by byla jizda, jeeeje. Lehce rozhozena zad, vzadu zmet krystalku, svetla se odrazeji od bile mlhy. Ale bohuzel, v prirode je mimo repky asi malo soli, takze vsude bude jen sul, sul a zase sul. Takze auto priblizne prosinec az brezen nic.

Odpovědět  |   | 
zmfcz  |  18. 10. 2018 09:43

Víš, že to auto je pořád jen auto? To tě má vozit, jestli se bojíš o sůl, nech si navoskovat podvozek. Jinak z Itálie atp. se ponejvíc vozí sem 2 druhy aut - po povodních nebo z horských oblastí, kde se soli stejně nevyhneš

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 10. 2018 10:48

Ja myslim, ze klucov cast Kennyho prispevku je "auta po 20-30 rokoch" :)

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:55

hovno..

Odpovědět  |   | 
František Máté  |  20. 10. 2018 13:03

Tak vážený....vlastním novou Kis Rio , najeto 6500km, chtel sem dát menit olej - bylo mi oznámeno, že se to nemá delat, až po 15000km, jak je predepsané.A jediný správný olej Vám dodají jen oni!!!Nikde jinde nemáte záruku, že olej není pančovaný. Takže, dejte si delat s autem jen to, co Vám oznámí autorizovaný servis.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  21. 10. 2018 13:45

Pobavilo Taky jsem kdysi servisoval své vozy v servisech a to jak těch značkových, tak i garážkovkách. Pak jsem si veškerý servis při silně přestřelených cenách za nic moc díly a mizerné kvalitě práce servisů v ČR začal vše dělat sám, protože věci, jako stržený závit u olejové vany a prokápávání oleje, co nejlevnější olej a filtry za co nejdražší peníze, výměna motorového oleje odsátím, místo přes vypouštěcí zátku, už bylo spíše tou poslední kapkou, protože fušeřina už při výměně spotřebáku. A to ani nemluvě o kvalitách oprav mechanických části vozu. Spousta autoservisů i těch značkových bude stále tlačit zákazníkům i takové bludy, že olej v manuální převodovce je celoživotní, max. tak dolijí nový, aby byl po spodní hranu vypušťáku. Stejně tak to mají u u posilovače řízení Zrovna před 14 dny jsem měnil olej v manuální převodovce u auta od manželky a převodovka jede zase jako nová, čili zcela hladce. Předtím při řazení zpátečky, bylo cítit mírné zadrhnutí a sem tam se ozvali i synchrony. Servis by zcela nepochybně vyměnil celou převodovku

Odpovědět  |   | 
Marex  |  21. 10. 2018 13:28

Je fakt, že zrovna na tu nemrzku spousta lidí totálně dlabe a pak se diví, že jim odchází těsnění v motoru, nebo dokonce pod hlavou. Přitom měnit náplně chladícího okruhu vozu s antifreeze G11/G48 co 3 roky je nutnost. U jiných typů stačí i co 5 let. Pokud je voda z vodovodu dostatečně měkká, tak je mnohem lepší použít tu, než zrovna demineralizovanou. Olej v motoru měnit co 15tkm už se spousta řidičů naučila, ale měnit pravidelně i nemrzku, olej v převodovce i v té manuální a brzdovou kapalinu, tak to má mnoho z nich stále naivně za celoživotní

Odpovědět  |   | 
Petr Pavel  |  22. 10. 2018 05:53

Nemrznoucí kapalinu kontrolovat hustoměrem? Je hustota stejná u kapalin G 11; G12; G13;G13+ ? Řekl bych že ne a koupit ten správný hustoměr .
Já se pro jistotu orientuji o teplotě zamrznutí jednoduchou praktickou zkouškou. Inijekční stříkačku naplním chladící kapalinou,pro jistotu ji dám do dvou umělohmotných sáčků a dám na 1-2 dny do mražáku. Pokud zmrzne - problém.
Měnili jste někdo chladící kapalinu? U žádného auta ani zdaleka nevyteklo jaký objem udává výrobce. PP

Odpovědět  |   | 
Tom  |  26. 03. 2019 20:51

Mít auto je jedna velká práce. Práce a náklady :D Jo je super, že si můžu zadek dovést kam chci, nemusím jezdit hromadnou a v zimě jsem v teple, ale to je pořád nějaká oprava, kontrola, pojistka nebo pokuta :D Příprava na zimu a teď když je po zimě tak znovu vše zkontrolovat a opět přezout. Pár tipů co vše zkontrolovat pro změnu po zimě http://www.autopujcovna-cb.cz/udrzbu-auta-po-zime-se-ne... ... Jsem zvědav kolik mi v servise zase naúčtují :D

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A