Příprava auta na zimu: Přečtěte si, co všechno byste měli zkontrolovat

Neurotic  |  17. 10. 2018 17:58

Jestli bude stejná teplota jak dnes tak hlavně bude potřeba doplnit chladivo do klimy

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 10. 2018 22:20

V klimatizacii nie je chladivo.

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:53

žádná zima už v čr nebude..

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  17. 10. 2018 18:20

Škodovka nepotřebuje nic ani gumy ani stěrače protože táhne pěkně vocpodu a je v metle a hlínách a možná i včipu.

Odpovědět  |   | 
Fif  |  17. 10. 2018 19:30

Ty musíš být strašný dement 😂

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:53

a ty debil...

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  17. 10. 2018 21:37

Prosím vás, Honzík vzkazuje: Hlavně všichni dobře zkontrolujte, zda máte na kapotě ten správný odznáček ve tvaru zelené prostřelené slepice! V opačném případě nedoporučuje ani vyjíždět...

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  17. 10. 2018 22:08

Skrabku ve vicku? Vicko nezamrzne?

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  17. 10. 2018 23:00

No nebudeme delat nic, auto se pekne schova do garaze. Protoze z nejakeho, pro me neznameho duvodu se zamerne soli. Auta po 20-30 letech maji lisku jako prase. Proto treba ojetiny ohlizim jen ze Spanelska popripade z Italie. Zdejsi nemaji vubec smysl. Kdyby se jen odhrnovalo jako ve Skandinavii (posoleny jen tezke nebezpecne useky) to by byla jizda, jeeeje. Lehce rozhozena zad, vzadu zmet krystalku, svetla se odrazeji od bile mlhy. Ale bohuzel, v prirode je mimo repky asi malo soli, takze vsude bude jen sul, sul a zase sul. Takze auto priblizne prosinec az brezen nic.

Odpovědět  |   | 
zmfcz  |  18. 10. 2018 09:43

Víš, že to auto je pořád jen auto? To tě má vozit, jestli se bojíš o sůl, nech si navoskovat podvozek. Jinak z Itálie atp. se ponejvíc vozí sem 2 druhy aut - po povodních nebo z horských oblastí, kde se soli stejně nevyhneš

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 10. 2018 10:48

Ja myslim, ze klucov cast Kennyho prispevku je "auta po 20-30 rokoch" :)

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:55

hovno..

Odpovědět  |   | 
František Máté  |  20. 10. 2018 13:03

Tak vážený....vlastním novou Kis Rio , najeto 6500km, chtel sem dát menit olej - bylo mi oznámeno, že se to nemá delat, až po 15000km, jak je predepsané.A jediný správný olej Vám dodají jen oni!!!Nikde jinde nemáte záruku, že olej není pančovaný. Takže, dejte si delat s autem jen to, co Vám oznámí autorizovaný servis.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  21. 10. 2018 13:45

Pobavilo Taky jsem kdysi servisoval své vozy v servisech a to jak těch značkových, tak i garážkovkách. Pak jsem si veškerý servis při silně přestřelených cenách za nic moc díly a mizerné kvalitě práce servisů v ČR začal vše dělat sám, protože věci, jako stržený závit u olejové vany a prokápávání oleje, co nejlevnější olej a filtry za co nejdražší peníze, výměna motorového oleje odsátím, místo přes vypouštěcí zátku, už bylo spíše tou poslední kapkou, protože fušeřina už při výměně spotřebáku. A to ani nemluvě o kvalitách oprav mechanických části vozu. Spousta autoservisů i těch značkových bude stále tlačit zákazníkům i takové bludy, že olej v manuální převodovce je celoživotní, max. tak dolijí nový, aby byl po spodní hranu vypušťáku. Stejně tak to mají u u posilovače řízení Zrovna před 14 dny jsem měnil olej v manuální převodovce u auta od manželky a převodovka jede zase jako nová, čili zcela hladce. Předtím při řazení zpátečky, bylo cítit mírné zadrhnutí a sem tam se ozvali i synchrony. Servis by zcela nepochybně vyměnil celou převodovku

Odpovědět  |   | 
Marex  |  21. 10. 2018 13:28

Je fakt, že zrovna na tu nemrzku spousta lidí totálně dlabe a pak se diví, že jim odchází těsnění v motoru, nebo dokonce pod hlavou. Přitom měnit náplně chladícího okruhu vozu s antifreeze G11/G48 co 3 roky je nutnost. U jiných typů stačí i co 5 let. Pokud je voda z vodovodu dostatečně měkká, tak je mnohem lepší použít tu, než zrovna demineralizovanou. Olej v motoru měnit co 15tkm už se spousta řidičů naučila, ale měnit pravidelně i nemrzku, olej v převodovce i v té manuální a brzdovou kapalinu, tak to má mnoho z nich stále naivně za celoživotní

Odpovědět  |   | 
Petr Pavel  |  22. 10. 2018 05:53

Nemrznoucí kapalinu kontrolovat hustoměrem? Je hustota stejná u kapalin G 11; G12; G13;G13+ ? Řekl bych že ne a koupit ten správný hustoměr .
Já se pro jistotu orientuji o teplotě zamrznutí jednoduchou praktickou zkouškou. Inijekční stříkačku naplním chladící kapalinou,pro jistotu ji dám do dvou umělohmotných sáčků a dám na 1-2 dny do mražáku. Pokud zmrzne - problém.
Měnili jste někdo chladící kapalinu? U žádného auta ani zdaleka nevyteklo jaký objem udává výrobce. PP

Odpovědět  |   | 
Tom  |  26. 03. 2019 20:51

Mít auto je jedna velká práce. Práce a náklady :D Jo je super, že si můžu zadek dovést kam chci, nemusím jezdit hromadnou a v zimě jsem v teple, ale to je pořád nějaká oprava, kontrola, pojistka nebo pokuta :D Příprava na zimu a teď když je po zimě tak znovu vše zkontrolovat a opět přezout. Pár tipů co vše zkontrolovat pro změnu po zimě http://www.autopujcovna-cb.cz/udrzbu-auta-po-zime-se-ne... ... Jsem zvědav kolik mi v servise zase naúčtují :D

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 47 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A