Příplatky u Pagani Huayra: Karbonová karoserie v ceně Mercedesu S 500

Nový model italského malovýrobce nabízí na přání unikátní výbavu za unikátní ceny. Třeba karbonové brzdy má ale už v základu.
Příplatky u Pagani Huayra: Karbonová karoserie v ceně Mercedesu S 500

Včera jsme vás informovali o tom, že (alespoň v Británii) za příplatkovou výbavu utrácejí nejvíc zákaznici Porsche. Ty vůbec nejdražší a nejluxusnější značky ale v přehledu vůbec nefigurovaly. Například firma v Itálii usazeného argentiského konstruktéra Horacia Paganiho by jistě měla naději na pěkné umístění. 

Web TheSuperCarKids.com zveřejnil ceník Pagani Huayra, který na webu samotné automobilky nenajdete. Znáte to: Když se musíte ptát na cenu, nemůžete si ho dovolit... A je to pozoruhodné čtení.

Video | Sportovní auta | Fascinace

Podívejte se, jak mistr volantu vodí Pagani Huayra dveřmi napřed

Huayra v základní výbavě nabízí mimo jiné karbonové brzdy, titanový výfuk nebo prémiové hi-fi včetně navigace a Bluetooth. A samozřejmě přeplňovaný dvanáctiválec AMG o výkonu 700 koní. Za to všechno si Pagani řekne o 1 056 000 eur (27 milionů Kč) bez DPH. Kde jsou ty časy, kdy bylo Bugatti Veyron za milion eur bezprecedentně drahé...

Jen škudlil by si ale pořídil Huayru v základním provedení. Parkování jistě usnadní zadní kamera za 4900 € (125 000 Kč) a vnějšímu vzhledu prospějí kola Zonda R se zakázkově lakovanými brzdovými třmeny. Dohromady to stojí 9400 € (240 000 Kč). 

Prémiový kožený interiér Pagani Signature vyjde na 7900 € (202 000 Kč), sada sedmi speciálních zavazadel na 14 950 € (382 000 Kč). To jsou ale pořád jen drobné na zahřátí šekové knížky. Třeba na dvoubarevné lakování karoserie musíte mít v prasátku nastřádáno 59 500 € (1 520 000 Kč). 

Ostatní značky

Pagani Huayra oficiálně: nástupce Zondy je tu

Vůbec nejdražší položkou z příplatkové výbavy Pagani Huayra je celokarbonová karoserie za 112 500 € (2 874 000 Kč), což shodou okolností téměř přesně odpovídá ceně celého Mercedesu S 500 4Matic (2 843 500 Kč). 

Pro jistotu dodáváme, že všechny zde uvedené ceny jsou bez DPH a místních daní.

Navzdory částkám, ze kterých se možná nejednomu čtenáři tají dech, nebude mít Pagani o odbyt Huayry nouzi. Nízký počet vyráběných kusů a šikovná práce s vybranými světovými médii se postarají o to, že zájemců o pojízdný klenot z jeho dílny bude vždycky dostatek.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků