Příplatky u Pagani Huayra: Karbonová karoserie v ceně Mercedesu S 500

Nový model italského malovýrobce nabízí na přání unikátní výbavu za unikátní ceny. Třeba karbonové brzdy má ale už v základu.
Příplatky u Pagani Huayra: Karbonová karoserie v ceně Mercedesu S 500

Včera jsme vás informovali o tom, že (alespoň v Británii) za příplatkovou výbavu utrácejí nejvíc zákaznici Porsche. Ty vůbec nejdražší a nejluxusnější značky ale v přehledu vůbec nefigurovaly. Například firma v Itálii usazeného argentiského konstruktéra Horacia Paganiho by jistě měla naději na pěkné umístění. 

Web TheSuperCarKids.com zveřejnil ceník Pagani Huayra, který na webu samotné automobilky nenajdete. Znáte to: Když se musíte ptát na cenu, nemůžete si ho dovolit... A je to pozoruhodné čtení.

Podívejte se, jak mistr volantu vodí Pagani Huayra dveřmi napřed

Podívejte se, jak mistr volantu vodí Pagani Huayra dveřmi napřed

Huayra v základní výbavě nabízí mimo jiné karbonové brzdy, titanový výfuk nebo prémiové hi-fi včetně navigace a Bluetooth. A samozřejmě přeplňovaný dvanáctiválec AMG o výkonu 700 koní. Za to všechno si Pagani řekne o 1 056 000 eur (27 milionů Kč) bez DPH. Kde jsou ty časy, kdy bylo Bugatti Veyron za milion eur bezprecedentně drahé...

Jen škudlil by si ale pořídil Huayru v základním provedení. Parkování jistě usnadní zadní kamera za 4900 € (125 000 Kč) a vnějšímu vzhledu prospějí kola Zonda R se zakázkově lakovanými brzdovými třmeny. Dohromady to stojí 9400 € (240 000 Kč). 

Prémiový kožený interiér Pagani Signature vyjde na 7900 € (202 000 Kč), sada sedmi speciálních zavazadel na 14 950 € (382 000 Kč). To jsou ale pořád jen drobné na zahřátí šekové knížky. Třeba na dvoubarevné lakování karoserie musíte mít v prasátku nastřádáno 59 500 € (1 520 000 Kč). 

Pagani Huayra oficiálně: nástupce Zondy je tu

Pagani Huayra oficiálně: nástupce Zondy je tu

Vůbec nejdražší položkou z příplatkové výbavy Pagani Huayra je celokarbonová karoserie za 112 500 € (2 874 000 Kč), což shodou okolností téměř přesně odpovídá ceně celého Mercedesu S 500 4Matic (2 843 500 Kč). 

Pro jistotu dodáváme, že všechny zde uvedené ceny jsou bez DPH a místních daní.

Navzdory částkám, ze kterých se možná nejednomu čtenáři tají dech, nebude mít Pagani o odbyt Huayry nouzi. Nízký počet vyráběných kusů a šikovná práce s vybranými světovými médii se postarají o to, že zájemců o pojízdný klenot z jeho dílny bude vždycky dostatek.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků