Příplatkům se u BMW meze nekladou: M3 v plné výbavě pak vypadá takto

BMW, podobně jako celá řada výrobců luxusních a sportovních automobilů, nechce dávat příležitost externím ladičským společnostem. Svůj tovární tuning nabízí sama. Sportovnější nádech lze vozu dodat prvky M Performance, pro luxus a výjimečnost je tu zase program Individual.

Takto si můžete vyšperkovat třeba i model 118d. Jenže u dealera Abu Dhabi Motors je nyní k mání už tak speciální M3 Competition, který si z obou programů vzal nejspíš to nejlepší. Tohle je M3 v "plné náloži".

Speciální už je barva Java green, která je v nabídce pro případy, že vám standardní nabídka odstínů nestačí. Paket Competition ještě dále posunuly prvky M Performance, včetně nárazníků a zadního spoileru. Od M Performance je tu také výfuk.

M3 Competition i s příplatkovým výfukem jsme otestovali, podívejte se na naše dojmy:

Test BMW M3 Competition: Motoristická óda na radost

Test BMW M3 Competition: Motoristická óda na radost

Interiér k barvě laku dokonale ladí díky liště na přístrojové desce o obšití koženého čalounění.

Tohle bude pravděpodobně jedno z nejdražších M3, ale prodejce cenu veřejně neoznámil. Pravděpodobně ještě více však bude možné utratit za model CS, či jiný ekvivalent ostrého kupé, který je na cestě.

Podívejte se na kompletní fotogalerii nabízeného kusu:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

dnes | Jan Mička | 8 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků