Příplatek za Maybach? Jenom lehce přes šest set tisíc korun

Mercedes-Maybach má rozvor prodloužený o dalších 200 mm. Výbava je sice bohatá, ale za spoustu položek se musí připlácet.
Příplatek za Maybach? Jenom lehce přes šest set tisíc korun

Merdcedes-Benz zveřejnil ceník luxusního provedení limuzíny třídy S, které nese jméno Mercedes-Maybach. Zatímco v minulosti si Maybach hrál na konkurenci Rolls-Royce (a moc to nefungovalo), dnes je to spíše stupeň výbavy. Výsostné postavení tak zůstane jen dlouhé limuzíně Maybach-Pullman.

Zajímavosti | Život řidiče | Volkswagen | Škoda | BMW | Byznys | Renault | Honda | Peugeot | Suzuki | Seat | Nissan | Maybach

TOP 10 novodobých automobilových propadáků

Ceník ukazuje, že se za provedení Mercedes-Maybach připlácí nad rámec prodloužené třídy S něco málo přes šest set tisíc korun. První model Mercedes-Maybach S 500 totiž vyjde „jen“ na 3 569 500 korun včetně daně. Oproti základnímu Mercedesu S 500 L s rozvorem 3165 mm to představuje příplatek 648 560 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Maybach přidává k rozvoru prodloužené třídy S dalších 200 mm a na místě vzadu je to znát. Přesto se za luxusní položky výbavy, jako jsou ventilovaná sedadla, zábavní systém či podvozek Magic Body Control, draze připlácí

Mercedes-Maybach má rozvor prodloužený o dalších 200 mm. Verze S 500 4Matic stojí 3 690 500 korun a vrcholný dvanáctiválec stále rozumných 5 021 500 korun. To je proti cenám minulého Maybachu, které se pohybovaly od 9 do 13 milionů, skutečná láce. Dvanáctiválcový Maybach je dokonce o 1 200 000 levnější než model Mercedes-AMG S 65 L.

Testy | Luxusní auta | Mercedes-Benz | Sedany

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Výbava Maybachů je sice bohatá, ale za spoustu položek se musí připlácet. Například za 20" kola zaplatíte klidně i 122 930 korun (standardně má Maybach devatenáctky) a automobilka bude chtít u osmiválců i příplatek za komfortní ortopedická sedadla s masáží. Připlácí se i za komfortní sedadla vzadu nebo zábavní systém pro zadní cestující.

U osmiválcového Maybachu si připlatíte i za ventilované sedačky. Podvozek Magic Body Control, který čte vozovku před autem a umí se připravit na díry nebo příčné prahy, je u osmiválcového Maybachu s pohonem zadních kol rovněž za příplatek (133 962 korun) a čtyřkolka ho nedostane vůbec.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků