Příplatek za Maybach? Jenom lehce přes šest set tisíc korun

Mercedes-Maybach má rozvor prodloužený o dalších 200 mm. Výbava je sice bohatá, ale za spoustu položek se musí připlácet.
Příplatek za Maybach? Jenom lehce přes šest set tisíc korun

Merdcedes-Benz zveřejnil ceník luxusního provedení limuzíny třídy S, které nese jméno Mercedes-Maybach. Zatímco v minulosti si Maybach hrál na konkurenci Rolls-Royce (a moc to nefungovalo), dnes je to spíše stupeň výbavy. Výsostné postavení tak zůstane jen dlouhé limuzíně Maybach-Pullman.

TOP 10 novodobých automobilových propadáků

TOP 10 novodobých automobilových propadáků

Ceník ukazuje, že se za provedení Mercedes-Maybach připlácí nad rámec prodloužené třídy S něco málo přes šest set tisíc korun. První model Mercedes-Maybach S 500 totiž vyjde „jen“ na 3 569 500 korun včetně daně. Oproti základnímu Mercedesu S 500 L s rozvorem 3165 mm to představuje příplatek 648 560 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Maybach přidává k rozvoru prodloužené třídy S dalších 200 mm a na místě vzadu je to znát. Přesto se za luxusní položky výbavy, jako jsou ventilovaná sedadla, zábavní systém či podvozek Magic Body Control, draze připlácí

Mercedes-Maybach má rozvor prodloužený o dalších 200 mm. Verze S 500 4Matic stojí 3 690 500 korun a vrcholný dvanáctiválec stále rozumných 5 021 500 korun. To je proti cenám minulého Maybachu, které se pohybovaly od 9 do 13 milionů, skutečná láce. Dvanáctiválcový Maybach je dokonce o 1 200 000 levnější než model Mercedes-AMG S 65 L.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Výbava Maybachů je sice bohatá, ale za spoustu položek se musí připlácet. Například za 20" kola zaplatíte klidně i 122 930 korun (standardně má Maybach devatenáctky) a automobilka bude chtít u osmiválců i příplatek za komfortní ortopedická sedadla s masáží. Připlácí se i za komfortní sedadla vzadu nebo zábavní systém pro zadní cestující.

U osmiválcového Maybachu si připlatíte i za ventilované sedačky. Podvozek Magic Body Control, který čte vozovku před autem a umí se připravit na díry nebo příčné prahy, je u osmiválcového Maybachu s pohonem zadních kol rovněž za příplatek (133 962 korun) a čtyřkolka ho nedostane vůbec.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků