Příplatek za Maybach? Jenom lehce přes šest set tisíc korun

Mercedes-Maybach má rozvor prodloužený o dalších 200 mm. Výbava je sice bohatá, ale za spoustu položek se musí připlácet.
Příplatek za Maybach? Jenom lehce přes šest set tisíc korun

Merdcedes-Benz zveřejnil ceník luxusního provedení limuzíny třídy S, které nese jméno Mercedes-Maybach. Zatímco v minulosti si Maybach hrál na konkurenci Rolls-Royce (a moc to nefungovalo), dnes je to spíše stupeň výbavy. Výsostné postavení tak zůstane jen dlouhé limuzíně Maybach-Pullman.

TOP 10 novodobých automobilových propadáků

TOP 10 novodobých automobilových propadáků

Ceník ukazuje, že se za provedení Mercedes-Maybach připlácí nad rámec prodloužené třídy S něco málo přes šest set tisíc korun. První model Mercedes-Maybach S 500 totiž vyjde „jen“ na 3 569 500 korun včetně daně. Oproti základnímu Mercedesu S 500 L s rozvorem 3165 mm to představuje příplatek 648 560 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Maybach přidává k rozvoru prodloužené třídy S dalších 200 mm a na místě vzadu je to znát. Přesto se za luxusní položky výbavy, jako jsou ventilovaná sedadla, zábavní systém či podvozek Magic Body Control, draze připlácí

Mercedes-Maybach má rozvor prodloužený o dalších 200 mm. Verze S 500 4Matic stojí 3 690 500 korun a vrcholný dvanáctiválec stále rozumných 5 021 500 korun. To je proti cenám minulého Maybachu, které se pohybovaly od 9 do 13 milionů, skutečná láce. Dvanáctiválcový Maybach je dokonce o 1 200 000 levnější než model Mercedes-AMG S 65 L.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Výbava Maybachů je sice bohatá, ale za spoustu položek se musí připlácet. Například za 20" kola zaplatíte klidně i 122 930 korun (standardně má Maybach devatenáctky) a automobilka bude chtít u osmiválců i příplatek za komfortní ortopedická sedadla s masáží. Připlácí se i za komfortní sedadla vzadu nebo zábavní systém pro zadní cestující.

U osmiválcového Maybachu si připlatíte i za ventilované sedačky. Podvozek Magic Body Control, který čte vozovku před autem a umí se připravit na díry nebo příčné prahy, je u osmiválcového Maybachu s pohonem zadních kol rovněž za příplatek (133 962 korun) a čtyřkolka ho nedostane vůbec.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků