Příplatek za Maybach? Jenom lehce přes šest set tisíc korun

Mercedes-Maybach má rozvor prodloužený o dalších 200 mm. Výbava je sice bohatá, ale za spoustu položek se musí připlácet.
Příplatek za Maybach? Jenom lehce přes šest set tisíc korun

Merdcedes-Benz zveřejnil ceník luxusního provedení limuzíny třídy S, které nese jméno Mercedes-Maybach. Zatímco v minulosti si Maybach hrál na konkurenci Rolls-Royce (a moc to nefungovalo), dnes je to spíše stupeň výbavy. Výsostné postavení tak zůstane jen dlouhé limuzíně Maybach-Pullman.

TOP 10 novodobých automobilových propadáků

TOP 10 novodobých automobilových propadáků

Ceník ukazuje, že se za provedení Mercedes-Maybach připlácí nad rámec prodloužené třídy S něco málo přes šest set tisíc korun. První model Mercedes-Maybach S 500 totiž vyjde „jen“ na 3 569 500 korun včetně daně. Oproti základnímu Mercedesu S 500 L s rozvorem 3165 mm to představuje příplatek 648 560 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Maybach přidává k rozvoru prodloužené třídy S dalších 200 mm a na místě vzadu je to znát. Přesto se za luxusní položky výbavy, jako jsou ventilovaná sedadla, zábavní systém či podvozek Magic Body Control, draze připlácí

Mercedes-Maybach má rozvor prodloužený o dalších 200 mm. Verze S 500 4Matic stojí 3 690 500 korun a vrcholný dvanáctiválec stále rozumných 5 021 500 korun. To je proti cenám minulého Maybachu, které se pohybovaly od 9 do 13 milionů, skutečná láce. Dvanáctiválcový Maybach je dokonce o 1 200 000 levnější než model Mercedes-AMG S 65 L.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Výbava Maybachů je sice bohatá, ale za spoustu položek se musí připlácet. Například za 20" kola zaplatíte klidně i 122 930 korun (standardně má Maybach devatenáctky) a automobilka bude chtít u osmiválců i příplatek za komfortní ortopedická sedadla s masáží. Připlácí se i za komfortní sedadla vzadu nebo zábavní systém pro zadní cestující.

U osmiválcového Maybachu si připlatíte i za ventilované sedačky. Podvozek Magic Body Control, který čte vozovku před autem a umí se připravit na díry nebo příčné prahy, je u osmiválcového Maybachu s pohonem zadních kol rovněž za příplatek (133 962 korun) a čtyřkolka ho nedostane vůbec.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 81 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků