Příplatek za Maybach? Jenom lehce přes šest set tisíc korun

Mercedes-Maybach má rozvor prodloužený o dalších 200 mm. Výbava je sice bohatá, ale za spoustu položek se musí připlácet.
Příplatek za Maybach? Jenom lehce přes šest set tisíc korun

Merdcedes-Benz zveřejnil ceník luxusního provedení limuzíny třídy S, které nese jméno Mercedes-Maybach. Zatímco v minulosti si Maybach hrál na konkurenci Rolls-Royce (a moc to nefungovalo), dnes je to spíše stupeň výbavy. Výsostné postavení tak zůstane jen dlouhé limuzíně Maybach-Pullman.

TOP 10 novodobých automobilových propadáků

TOP 10 novodobých automobilových propadáků

Ceník ukazuje, že se za provedení Mercedes-Maybach připlácí nad rámec prodloužené třídy S něco málo přes šest set tisíc korun. První model Mercedes-Maybach S 500 totiž vyjde „jen“ na 3 569 500 korun včetně daně. Oproti základnímu Mercedesu S 500 L s rozvorem 3165 mm to představuje příplatek 648 560 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Maybach přidává k rozvoru prodloužené třídy S dalších 200 mm a na místě vzadu je to znát. Přesto se za luxusní položky výbavy, jako jsou ventilovaná sedadla, zábavní systém či podvozek Magic Body Control, draze připlácí

Mercedes-Maybach má rozvor prodloužený o dalších 200 mm. Verze S 500 4Matic stojí 3 690 500 korun a vrcholný dvanáctiválec stále rozumných 5 021 500 korun. To je proti cenám minulého Maybachu, které se pohybovaly od 9 do 13 milionů, skutečná láce. Dvanáctiválcový Maybach je dokonce o 1 200 000 levnější než model Mercedes-AMG S 65 L.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Výbava Maybachů je sice bohatá, ale za spoustu položek se musí připlácet. Například za 20" kola zaplatíte klidně i 122 930 korun (standardně má Maybach devatenáctky) a automobilka bude chtít u osmiválců i příplatek za komfortní ortopedická sedadla s masáží. Připlácí se i za komfortní sedadla vzadu nebo zábavní systém pro zadní cestující.

U osmiválcového Maybachu si připlatíte i za ventilované sedačky. Podvozek Magic Body Control, který čte vozovku před autem a umí se připravit na díry nebo příčné prahy, je u osmiválcového Maybachu s pohonem zadních kol rovněž za příplatek (133 962 korun) a čtyřkolka ho nedostane vůbec.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků