Připadá vám Tesla Model 3 nedotažená a fádní? Němci našli řešení díky karbonu

Jig  |  08. 08. 2019 10:21

"Připadá vám Tesla Model 3 nedotažená a fádní?" ... takže je nově nedotažená, fádní a s doplňkama z karbonu :)

Odpovědět  |   | 

Mě se Tesla líbí, a že jsou Němci v estetice fádní a nezáživní je stále na jejich výrobcích vidět

Odpovědět  |   | 
JK  |  08. 08. 2019 10:37

Tam kde design prostě není, tam ho pár karbonových nálepek určitě nepřinese. Tesla design zatím nezvládá, třeba v budoucnu.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 10. 2019 19:40

JK Dle mého názoru je design modelu S velmi povedený. Design spíš nezvládá Škoda.

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  08. 08. 2019 10:39

furt to vypada jako maketa .. akorat v matu

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  08. 08. 2019 11:52

Možná to vyřeší ten problém s korozí laku, který je nedostatečně tenký a auto po pár měsících provozu koroduje jak žigulík...

Odpovědět  |   | 
alternativa  |  08. 08. 2019 14:01

Tak obecně se prý pod různými plastovými kryty spíše udrží vlhkost, takže když je něco zakrytované, tak to pod tím krytem může reznout naopak rychleji. Má vůbec Tesla 3 pozinkovanou karoserii?

Odpovědět  |   | 
brk77  |  08. 08. 2019 16:44

Čert ví, jaké to je obecně. Na Yetině jsem v jednom a dvou letech schytal na kapotu kamínek od kola protijedoucího kamionu. Šlo vidět, že je odprýsknutá horní vrstva metalízy, ale furt tam byly další vrstvy a pod tím jsem čekal ještě pozink. Po třech letech tam byla koroze.

U sousedovic Grand Cherokee jsem si všiml vředů u dva a tři čtvrtě starého auta na lemu kapoty. Tam ten lak nebyl ani nijak poškozený. U auta s cenovkou od 1,3MKč se to prostě nehodí.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  09. 08. 2019 21:11

Koroze laku.... ...hmmm to je pokrok. Nám většinou kroduje kov pod lakem.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  09. 08. 2019 22:23

Jj. Všetky Tesly jazdia po pár mesiacoch hrdzavé. Čo sa tu človek nedozvie.

Odpovědět  |   | 
experience  |  10. 08. 2019 08:45

Tak Model 3 je první Tesla s plechovou karoserií a vyrábí se ve větších sériích teprve 1 rok. Takže nějaké zkušenosti majitelů s kvalitou antikorozní ochrany se už mohou objevovat, třeba tady: https://bit.ly/33rpDzw...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  10. 08. 2019 09:54

Pozri, keby to bol naozaj problém tak to robí u veľkej časti M3. A bolo by to naozaj oveľa viac rozmazane v médiách keďže sa jedna o Teslu.

Čiže to bude podľa mna skôr problém ojedinelých kusov. Autoforum sa výživa v takýchto článkoch.

Odpovědět  |   | 
experience  |  10. 08. 2019 13:52

Píšou tam o 500 majitelích, kteří se už ozvali, že mají podobný problém. A když se to vyskytlo už po tak krátké době (měsíc) od nákupu a loni se prodávala "trojka" jen v USA, tak by snad mohlo být zajímavé dále sledovat, jak to bude asi vypadat u většiny takových vozů po pár letech a hlavně v zemích s odlišným podnebím. Protože problém s rychlejší korozí karoserie měla spousta automobilek a projevovalo se to nejdříve asi v zemích, kde se v zimě solí silnice. A když i zavedeným automobilkám trvalo mnoho let, než se to zlepšilo, jak se to asi může vyvíjet u značky, která začala větší sériovou výrobu železných karoserií teprve loni?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  10. 08. 2019 16:12

Myslíš si, že v Tesle začínajú s vývojom všetkého od začiatku? Veď ti ľudia, ktorí sú za to zodpovední museli predsa prísť do Tesly z iných automobiliek z určitým know how.

Kazdopadne pokial ta chyba je, budú ju musieť opraviť. Pretože take niečo sa im nepodarí ututlať. Zákazník Tesly dokáže odpustiť nejake to horšie licovanie dielov ale určite nie hrdzu.

Čiže pokial by to bol zamer a šetrenie na farbe atd. Tak ich to nakoniec vyjde ešte drahšie.

Odpovědět  |   | 
experience  |  10. 08. 2019 17:35

Tohle se asi netýká až tak vývoje, ale spíš technologie výroby. Třeba Škoda má také tradici už přes 100 let a přesto rezavěly po r. 1990 nejen původní řady 105, 120, ale pak i Favority a Formany. U jedné služební Felicie Combi z r. v. 1996 byla vyměněna skoro půlka karoserie po pár letech ještě v rámci tehdejší záruky proti prorezavění. A bylo to tak drahé, že to tenkrát nemohl to dělat autorizovaný servis jen tak, ale musela se na ni přijet podívat schvalovací komise přímo od výrobce, aby takovou reklamaci posoudila, uznala a schválila. Nebo třeba Dacia také začala dělat kompletní pozink jen před pár lety a prý je to z hlediska vlivu koroze mnohem lepší, než u ojetin vyrobených před r. 2015. Že dříve zreznou starší Mazdy, Opely, Fordy, atp., to je také často diskutovaná otázka. Zkrátka bude zajímavé sledovat, jestli je to opravdu problém jen u pár kusů anebo se u Tesly 3 ukáže po pár letech podobný větší problém s korozí, jaký se už častokrát vyskytl v průběhu let u spousty dalších značek. Tedy jestli se Tesla opravdu předem poučila z předchozích nedostatků u jiných automobilek anebo spíše ne, když už loni měla problémy s přehnanou robotizací výroby?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  10. 08. 2019 17:46

Tiež som zvedavý. Súkromne by som si ju zatiaľ nekúpil ale o niekoľko mesiacov budem mat M3 ako firemne auto tak som zvedavý. Tam to bude na operatívny leasing takze sa podobných veci nemusím obávať.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  10. 08. 2019 18:11

Inak našiel som od toho Fína video kde zbiera podpisy od dalších majiteľov.
https://youtu.be/oJVnGdfO-iU...

Zatiaľ ich tam ma 12 a nie 500.

Odpovědět  |   | 
experience  |  11. 08. 2019 08:42

Ale v tom odkazovaném článku to je uvedeno jinak: "J..., již založil facebookovou skupinu. Ta má momentálně přes 500 členů, kteří poukazují na stejné potíže.".
Komentáře k videu na Youtube jsou něco jiného, než skupina na Facebooku ...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  11. 08. 2019 11:03

Nie komentáre. Excel s ľudmi ktorí majú rovnaké problémy.

Odpovědět  |   | 
experience  |  11. 08. 2019 13:35

Netuším, kde je tam nějaký Excel, ale přímo ve videu říká v čase cca 2:30 něco jako " ... seventeen ..., no, no, eighteen people who has similar problem ...", tedy 17, ne 18 lidí, kteří mají podobný problém. A je to video ze začátku června, tzn. od té doby za ty uplynulé 2 měsíce se mu mohli přihlásit další majitelé se stejným problémem. A jestli to postupně narostlo na řádově stovky lidí, tak by bylo asi logické udělat nějakou veřejnou skupinu pro jejich vzájemnou komunikaci?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  11. 08. 2019 14:10

Normalne v popise k videu to je. Video som celé nevidel. Ta lamana EN sa nedala počúvať.

Odpovědět  |   | 
experience  |  11. 08. 2019 21:12

Kdoví, kdy tahle Google doc (nikoliv Excel) tabulka byla naposled aktualizována. Podle řádků 55-60, kde jsou poznámky NEW info on 12.6.2019 a 20.6.2019 to vypadá, že to někdo aktualizoval naposled v červnu. Ale v tom popisu k videu je i odkaz na tu uzavřenou veřejnou skupinu na FB a ta má už 728 členů, z toho přibylo 290 za posledních 30 dní. Takže tahle FB skupina je asi mnohem živější, než údaje v tabulce.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  12. 08. 2019 05:49

Netuším. Ale logika mi hovori, že keď sa chcem obrátiť na nejakú firmu, tak to bude skôr s nejakým dokumentom, kde bude meno,auto, popis zavady ako s FB skupinou.

Ale FB nemám a zatiaľ ani M3 takze to skúmať ďalej nebudem.

Odpovědět  |   | 
experience  |  12. 08. 2019 10:33

Pokud ovšem autora po zveřejnění videí kontaktovaly řádově desítky lidí denně, že mají podobný problém, tak asi rychle zjistil, že by nedělal nic jiného, než doplňoval řádky do tabulky. Nicméně ta skupina by mohla být užitečná třeba i pro ten Novitec. Je asi lepší mít na jednom místě kontakty na stovky lidí, kteří by mohli chtít pomocí kvalitních německých karbonových doplňků zakrýt případné nedostatky lakování jejich elektromobilů ...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  12. 08. 2019 10:41

Neprehanaj. Pokial viem google docs sa vyuzivaju hlavne nato aby mal k nim kazdy pristup a mohol si tam tie udaje dopisat sam...

Tu mas link na "global complaint":
https://nonono.com/case/tesla-group-complain... ...

Par komentarov. Cize velka FB skupina a realne len par aut.

Odpovědět  |   | 
experience  |  12. 08. 2019 14:05

A mezitím, tedy od včerejška, v té skupině na FB přibylo dalších 19 lidí, tj. zatím celkem 474 - viz https://www.facebook.com/groups/359891901375063/... . Takže existuje skupina s popisem:
"Global Complaint to Tesla about Model 3 paint issues.There are hundreds of Model 3 owners worldwide who are not happy with the paint of Model 3. ...
...
If you are a Tesla Model 3 owner who has a legitimate reason to file a complaint against Tesla, please sign our group complaint and join our Facebook group to get more info about the issue. ".
Že by v ní přibývali ty desítky lidí denně jen proto, aby tam oznámili, že nevlastní Teslu 3 anebo si stěžovat nechtějí?

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
experience  |  12. 08. 2019 14:07

Pardon, překlep, ne 474, ale 747.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  12. 08. 2019 14:56

“please sign our group complaint”

A tam je pár ľudí. Vo FB skupine môže byt veľa divákov, ktorí buď M3 majú a chcú vedieť ako to dopadne alebo ako si ty písal aj takí čo to auto vôbec nemajú.

Keď ta to zaujima, tak sa tam prihlás aj ty.

Odpovědět  |   | 
experience  |  13. 08. 2019 14:18

"podpíšte našu skupinovú sťažnosť".

V té skupinové stížnosti na https://nonono.com/case/tesla-group-complain... ... je věta: "We have a list of more than 100 Model 3 owners and we have read complaints from hundreds of others.", tedy: "Máme zoznam viac ako 100 vlastníkov modelu 3 a prečítali sme si sťažnosti od stoviek ďalších."

Takže co myslíte tím: "A tam je pár ľudí."? Že je přímo na stránce https://nonono.com/companies/tesla/... momentálně jen 8 stížností k celé Tesle a 18 komentářů k problému s barvou? Nebo snad tu veřejnou tabulku Google doc s 12 řádky, která asi nebyla od června aktualizována? Ano to určitě to tam dali někteří stěžovatelé, ale ten kompletní a aktuální seznam stovek lidí, o kterém se píše přímo v té skupinové stížnosti, tedy bude asi někde jinde?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  08. 08. 2019 13:02

a ja ze to "tunil" ten stary-znamy embeckovy z lidla, milotec

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 08. 2019 07:28

Tesla je hnusná od pohledu, stejně jako Toyo Pričus.
Elektrokáry to mají prostě v genech.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  09. 08. 2019 10:14

Pekne auto ale tunning nič moc.

Odpovědět  |   | 
M  |  09. 08. 2019 17:21

Ten tablet je strašný. Model S to má řešené výrazně lépe.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  09. 08. 2019 18:55

To som si myslel aj ja. Ale v realite je to presne naopak. Interiér M3 vyzerá podľa mna lepšie.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem sériového Hyundaie i20 1.0 T-GDI mHEV: Kdo se může od koho učit?

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Třetí generace Hyundaie i20 se už nechce od konkurentů jen učit, ale v řadě ohledů hodlá stanovit nová měřítka.

dnes | Martin Jeník | 1 příspěvek
Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

25.  10.  2020 | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 84 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 20 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord
Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. Proháněli ho přímo v Nošovicích

Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. …

Nová generace Hyundaie Tucson se poprvé ukázala v polovině září. Výroba v Nošovicích oficiálně začne co nevidět, už nyní se ale můžete podívat na jeden z prototypů v prvním českém videu.

12.  10.  2020 | | 40 N/A
Mička Jan
NošoviceHyundai TucsonVideo