Připadá vám Tesla Model 3 nedotažená a fádní? Němci našli řešení díky karbonu

34 komentářů

M
9. srpna • 17:21

Ten tablet je strašný. Model S to má řešené výrazně lépe.

Rembaz
9. srpna • 18:55

To som si myslel aj ja. Ale v realite je to presne naopak. Interiér M3 vyzerá podľa mna lepšie.

Rembaz
9. srpna • 10:14

Pekne auto ale tunning nič moc.

LOL
9. srpna • 7:28

Tesla je hnusná od pohledu, stejně jako Toyo Pričus.
Elektrokáry to mají prostě v genech.

kolkyno
8. srpna • 13:02

a ja ze to "tunil" ten stary-znamy embeckovy z lidla, milotec

Atomas
8. srpna • 11:52

Možná to vyřeší ten problém s korozí laku, který je nedostatečně tenký a auto po pár měsících provozu koroduje jak žigulík...

Hloupej Honza
9. srpna • 21:11

Koroze laku.... ...hmmm to je pokrok. Nám většinou kroduje kov pod lakem.

Rembaz
9. srpna • 22:23

Jj. Všetky Tesly jazdia po pár mesiacoch hrdzavé. Čo sa tu človek nedozvie.

experience
10. srpna • 8:45

Tak Model 3 je první Tesla s plechovou karoserií a vyrábí se ve větších sériích teprve 1 rok. Takže nějaké zkušenosti majitelů s kvalitou antikorozní ochrany se už mohou objevovat, třeba tady: https://bit.ly/33rpDzw...

Rembaz
10. srpna • 9:54

Pozri, keby to bol naozaj problém tak to robí u veľkej časti M3. A bolo by to naozaj oveľa viac rozmazane v médiách keďže sa jedna o Teslu.Čiže to bude podľa mna skôr problém ojedinelých kusov. Autoforum sa výživa v takýchto článkoch.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
experience
10. srpna • 13:52

Píšou tam o 500 majitelích, kteří se už ozvali, že mají podobný problém. A když se to vyskytlo už po tak krátké době (měsíc) od nákupu a loni se prodávala "trojka" jen v USA, tak by snad mohlo být zajímavé dále sledovat, jak to bude asi vypadat u většiny takových vozů po pár letech a hlavně v zemích s odlišným podnebím. Protože problém s rychlejší korozí karoserie měla spousta automobilek a projevovalo se to nejdříve asi v zemích, kde se v zimě solí silnice. A když i zavedeným automobilkám trvalo mnoho let, než se to zlepšilo, jak se to asi může vyvíjet u značky, která začala větší sériovou výrobu železných karoserií teprve loni?

Rembaz
10. srpna • 18:11

Inak našiel som od toho Fína video kde zbiera podpisy od dalších majiteľov.
https://youtu.be/oJVnGdfO-iU... Zatiaľ ich tam ma 12 a nie 500.

experience
11. srpna • 8:42

Ale v tom odkazovaném článku to je uvedeno jinak: "J..., již založil facebookovou skupinu. Ta má momentálně přes 500 členů, kteří poukazují na stejné potíže.".
Komentáře k videu na Youtube jsou něco jiného, než skupina na Facebooku ... ;-)

Rembaz
11. srpna • 11:03

Nie komentáre. Excel s ľudmi ktorí majú rovnaké problémy.

experience
11. srpna • 13:35

Netuším, kde je tam nějaký Excel, ale přímo ve videu říká v čase cca 2:30 něco jako " ... seventeen ..., no, no, eighteen people who has similar problem ...", tedy 17, ne 18 lidí, kteří mají podobný problém. A je to video ze začátku června, tzn. od té doby za ty uplynulé 2 měsíce se mu mohli přihlásit další majitelé se stejným problémem. A jestli to postupně narostlo na řádově stovky lidí, tak by bylo asi logické udělat nějakou veřejnou skupinu pro jejich vzájemnou komunikaci?

Rembaz
11. srpna • 14:10

Normalne v popise k videu to je. Video som celé nevidel. Ta lamana EN sa nedala počúvať.

experience
11. srpna • 21:12

Kdoví, kdy tahle Google doc (nikoliv Excel) tabulka byla naposled aktualizována. Podle řádků 55-60, kde jsou poznámky NEW info on 12.6.2019 a 20.6.2019 to vypadá, že to někdo aktualizoval naposled v červnu. Ale v tom popisu k videu je i odkaz na tu uzavřenou veřejnou skupinu na FB a ta má už 728 členů, z toho přibylo 290 za posledních 30 dní. Takže tahle FB skupina je asi mnohem živější, než údaje v tabulce.

Rembaz
12. srpna • 5:49

Netuším. Ale logika mi hovori, že keď sa chcem obrátiť na nejakú firmu, tak to bude skôr s nejakým dokumentom, kde bude meno,auto, popis zavady ako s FB skupinou.Ale FB nemám a zatiaľ ani M3 takze to skúmať ďalej nebudem.

experience
12. srpna • 10:33

Pokud ovšem autora po zveřejnění videí kontaktovaly řádově desítky lidí denně, že mají podobný problém, tak asi rychle zjistil, že by nedělal nic jiného, než doplňoval řádky do tabulky. Nicméně ta skupina by mohla být užitečná třeba i pro ten Novitec. Je asi lepší mít na jednom místě kontakty na stovky lidí, kteří by mohli chtít pomocí kvalitních německých karbonových doplňků zakrýt případné nedostatky lakování jejich elektromobilů ... ;-)

Rembaz
12. srpna • 10:41

Neprehanaj. Pokial viem google docs sa vyuzivaju hlavne nato aby mal k nim kazdy pristup a mohol si tam tie udaje dopisat sam...Tu mas link na "global complaint":
https://nonono.com/case/tesla-group-complain... ... Par komentarov. Cize velka FB skupina a realne len par aut.

experience
12. srpna • 14:05

A mezitím, tedy od včerejška, v té skupině na FB přibylo dalších 19 lidí, tj. zatím celkem 474 - viz https://www.facebook.com/groups/359891901375063/... . Takže existuje skupina s popisem:
"Global Complaint to Tesla about Model 3 paint issues.There are hundreds of Model 3 owners worldwide who are not happy with the paint of Model 3. ...
...
If you are a Tesla Model 3 owner who has a legitimate reason to file a complaint against Tesla, please sign our group complaint and join our Facebook group to get more info about the issue. ".
Že by v ní přibývali ty desítky lidí denně jen proto, aby tam oznámili, že nevlastní Teslu 3 anebo si stěžovat nechtějí? ;-)

experience
12. srpna • 14:07

Pardon, překlep, ne 474, ale 747.

Rembaz
12. srpna • 14:56

“please sign our group complaint”A tam je pár ľudí. Vo FB skupine môže byt veľa divákov, ktorí buď M3 majú a chcú vedieť ako to dopadne alebo ako si ty písal aj takí čo to auto vôbec nemajú.Keď ta to zaujima, tak sa tam prihlás aj ty.

experience
13. srpna • 14:18

"podpíšte našu skupinovú sťažnosť". V té skupinové stížnosti na https://nonono.com/case/tesla-group-complain... ... je věta: "We have a list of more than 100 Model 3 owners and we have read complaints from hundreds of others.", tedy: "Máme zoznam viac ako 100 vlastníkov modelu 3 a prečítali sme si sťažnosti od stoviek ďalších." Takže co myslíte tím: "A tam je pár ľudí."? Že je přímo na stránce https://nonono.com/companies/tesla/... momentálně jen 8 stížností k celé Tesle a 18 komentářů k problému s barvou? Nebo snad tu veřejnou tabulku Google doc s 12 řádky, která asi nebyla od června aktualizována? Ano to určitě to tam dali někteří stěžovatelé, ale ten kompletní a aktuální seznam stovek lidí, o kterém se píše přímo v té skupinové stížnosti, tedy bude asi někde jinde?

Rembaz
10. srpna • 16:12

Myslíš si, že v Tesle začínajú s vývojom všetkého od začiatku? Veď ti ľudia, ktorí sú za to zodpovední museli predsa prísť do Tesly z iných automobiliek z určitým know how.Kazdopadne pokial ta chyba je, budú ju musieť opraviť. Pretože take niečo sa im nepodarí ututlať. Zákazník Tesly dokáže odpustiť nejake to horšie licovanie dielov ale určite nie hrdzu.Čiže pokial by to bol zamer a šetrenie na farbe atd. Tak ich to nakoniec vyjde ešte drahšie.

experience
10. srpna • 17:35

Tohle se asi netýká až tak vývoje, ale spíš technologie výroby. Třeba Škoda má také tradici už přes 100 let a přesto rezavěly po r. 1990 nejen původní řady 105, 120, ale pak i Favority a Formany. U jedné služební Felicie Combi z r. v. 1996 byla vyměněna skoro půlka karoserie po pár letech ještě v rámci tehdejší záruky proti prorezavění. A bylo to tak drahé, že to tenkrát nemohl to dělat autorizovaný servis jen tak, ale musela se na ni přijet podívat schvalovací komise přímo od výrobce, aby takovou reklamaci posoudila, uznala a schválila. Nebo třeba Dacia také začala dělat kompletní pozink jen před pár lety a prý je to z hlediska vlivu koroze mnohem lepší, než u ojetin vyrobených před r. 2015. Že dříve zreznou starší Mazdy, Opely, Fordy, atp., to je také často diskutovaná otázka. Zkrátka bude zajímavé sledovat, jestli je to opravdu problém jen u pár kusů anebo se u Tesly 3 ukáže po pár letech podobný větší problém s korozí, jaký se už častokrát vyskytl v průběhu let u spousty dalších značek. Tedy jestli se Tesla opravdu předem poučila z předchozích nedostatků u jiných automobilek anebo spíše ne, když už loni měla problémy s přehnanou robotizací výroby? ;-)

Rembaz
10. srpna • 17:46

Tiež som zvedavý. Súkromne by som si ju zatiaľ nekúpil ale o niekoľko mesiacov budem mat M3 ako firemne auto tak som zvedavý. Tam to bude na operatívny leasing takze sa podobných veci nemusím obávať.

alternativa
8. srpna • 14:01

Tak obecně se prý pod různými plastovými kryty spíše udrží vlhkost, takže když je něco zakrytované, tak to pod tím krytem může reznout naopak rychleji. Má vůbec Tesla 3 pozinkovanou karoserii?

brk77
8. srpna • 16:44

Čert ví, jaké to je obecně. Na Yetině jsem v jednom a dvou letech schytal na kapotu kamínek od kola protijedoucího kamionu. Šlo vidět, že je odprýsknutá horní vrstva metalízy, ale furt tam byly další vrstvy a pod tím jsem čekal ještě pozink. Po třech letech tam byla koroze. U sousedovic Grand Cherokee jsem si všiml vředů u dva a tři čtvrtě starého auta na lemu kapoty. Tam ten lak nebyl ani nijak poškozený. U auta s cenovkou od 1,3MKč se to prostě nehodí.

jarecek
8. srpna • 10:39

furt to vypada jako maketa .. akorat v matu

JK
8. srpna • 10:37

Tam kde design prostě není, tam ho pár karbonových nálepek určitě nepřinese. Tesla design zatím nezvládá, třeba v budoucnu.

Roman
29. října • 19:40

JK Dle mého názoru je design modelu S velmi povedený. Design spíš nezvládá Škoda.

Miroslav Hoření
8. srpna • 10:32

Mě se Tesla líbí, a že jsou Němci v estetice fádní a nezáživní je stále na jejich výrobcích vidět

Jig
8. srpna • 10:21

"Připadá vám Tesla Model 3 nedotažená a fádní?" ... takže je nově nedotažená, fádní a s doplňkama z karbonu :)

Doporučujeme

Články odjinud