Připadá vám interiér vaší Tesly Model S nudný? Zde je řešení tohoto problému

Tesla Model S je uvnitř vlastně poměrně obyčejný automobil, který vám nenabídne nic speciálního. Přirozeně s výjimkou gigantického středového dotykového displeje. Pokud byste chtěli kabinu své Tesly poněkud vylepšit, řešení existuje. Najdete ho v přiložené galerii. 

Tesla Model S má za sebou facelift. Bude se rychleji nabíjet

Tesla Model S má za sebou facelift. Bude se rychleji nabíjet

Interiér Tesly Model S, který vidíte na fotkách, je dílem německé společnosti Neidfaktor. Ta vzala jemnou kůži a očalounila všechno, co bylo možné. Krémová kůže je pak kombinována s tmavou Alcantarou. Luxusní nádech nakonec podtrhne ještě prošívání ve tvaru kosočtverce. 

Na pohled nenápadná Tesla Model S je zcela neprůstřelná

Na pohled nenápadná Tesla Model S je zcela neprůstřelná

Kromě čalounění ale údajně došlo na ještě jednu změnu. Lidé od Neidfaktor rozšířili středový tunel. O ceně se nikde nic nepíše, ale pokud budete mít zájem, určitě se s lidmi z této společnosti nějak domluvíte. 

Tesla Model S už dříve několikrát prodělala tuning. Zmínit můžeme třeba Brabus, společnost SR Auto Group a na konec zájemci o hezčí interiér si mohou koupit luxusněji vypadající čtyřmístné provedení také přímo od Tesly

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 50 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků