Jediná šance seatu je vykašlat se na jakési sportovní zaměření a tvrdě využít toho, že koncern nemá vyloženě levnou značku. Využít cenovou díru pod škodou a vyplnit ji zcela levnými produkty.
Přesně. Šance seatu je konkurovat značkám dacia, chevrolet, hyundai, kia, lada,...
To asi nepůjde, když plat španělského dělníka je 2x větší než ve škodovce. Jedině nevyrábět SEAT doma ale třeba... v ČR, což už se děje..
V ČR už to také není co bylo. H/K co neušetří na mzdách, ušetří na materiálu a zbytek dožene jeho demagické oddělení. Renault vyrábí v Rumunsku, Maroku a Turecku za nižší mzdy. Na druhou stranu, VW vyrábí od Mexika přes Portugalsko po Čínu, takže s globálním vlivem mezd si umí poradit. Problém Seatu ale nejsou mzdy v Martorellu ale deset let dementní modelové politiky a tolerance produktů šíleného designéra.
Problem Seatu je rozpor mezi tim co rikaji a tim co dodaji. Furt same "Auto emocion" a "Enjoyeering" a jedine co vzbuzuje emoce je cervena nit na radici pace. Lidi vi ze je to lez, protoze je tam normalni WV technika. Jako jake emoce a radost? Mysli tim ten design jako kdyz nekdo sni lysohlavky a hazi rukama sem a tam a kresli cary? To si spletli ligu, to si muze dovolit Ferrari. Asi bych mel byt cilova skupina, nicmene snazim se ve svem zivote netrpet schizofrenii a nekoupit si auto ktere ma rychle nalepky, drsny kukuc a jeho vrcholna pohonna jednotka je benzin 1.4. Lip by udelali vratit se ke korenum do devadesatych let kdy jeste meli nejakou integritu.
Myslím, že Leon má šanci. Je to vlastně Golf v hezčím balení. Stejně je na tom Toledo. Vypadá líp než Rapid.
Myslím,že modelově je dnes SEAT na tom nepříliš dobře jde jen o buď staré modely nebo deriváty převzaté od Škody,zastavený vývoj to nesignalizuje nic dobrého.Končí mu zaběhnutí dealeři v prodejní síti..Leon dobré auto:-/ to nemůže nikdo myslet vážně zadní náprava z roku 1995 ,5 stupňové převodovky a plastové výplně dveří.Zmenšený oproti původnímu modelu na silnici nevíte jestli jede Ibiza nebo Leon:-(
Napravu z roku 95? Kde?
Takhle si hlupáci vysvětlují novou zadní nápravu s torzní příčkou. Že nemá s tou původní nic společného je jedno, pro ně je to totéž.
Pises nesmysly. Jaky zastaveny vyvoj? A novy Leon ve 3 karosarskych variantach je co? Pristi rok Cupra. Loni nova Ibiza, Mii, Toledo,...Leon ma i 6st. prevodovky, plasty ve dverich mekcene nebo kozene vsadky. Nikdy si ho nevidel. Ma vetsi rozvor a v interieru prostornejsi nez predchozi generace.Jsi stejne zakomplexovanej jak demetni Pytela. Nasedni do H a jed do pr...
A v Brne novy velice silny dealer Carnova
...-.na délku o něco kratší, ale šířka narostla něco kolem "180", takže až bude ST provedení, takový sportovní combi, myslím, že by to mohlo být "ono",...........jasně že to chce 6-ti kvalt a alespoň motor 1.4, ale to je problém celého koncernu, VW těch 1.2TSI nasekalo, že kdyby dělali autobusy, tak je nacpou v základu snad i tam :-D:-D
Ale VW v podstatě dělá i autobusy, vlastní přeci Scanii :-)Možná by mohli dát na každé kolo jeden motor :-)
To, čo "dokázal" Seat, resp. ako dokázal premrhať svoje meno, je unikát. Celé to začali 3 dizajnové príšery a súrodenci súčasne - Altea, tretie Toledo a druhý Leon. Také obludárium z dielne dr. Frankensteina a dr. Mengeleho by dokázalo na kolená dostať aj silnejšie automobilky ako je Seat. Zvlášť tretie toledo akoby Quasimodovi z oka vypadol - aj s tým hrbom :-D.Ja to vidím optimisticky - po tom všetkom je to zázrak, že Seat ešte existuje. A ak toto Seat prežije, tak potom prežije úplne všetko.
Budou pro to muset dost obětovat. A to ne u Seatu, ale u VW a Škody. Buď musí udělat autonomní modely a ne duplikáty VW a Škody za levnější peníze - i když právě autonomní modely (s dementním designem) seat dostaly tam, kde je - nebo jít tvrdě pod cenu a tím VW a Škodu vysát ve prospěch Seatu. Osobně nechápu smysl existence Alhambry, což je ošizený Sharan s cenovkou -2000€, nechápu restrikci variability interiéru u Altey, což jí bezdůvodně deklasuje proti scenicu, touranu a dalším, Exeo asi nechápu nejen já ale vůbec nikdo.
Samozrejme SEAT to ma v koncernu tezke.. Chtelo by to vlastni modely. Na druhou stranu Ibiza a Leon jsou nejlepsi auta v segmentu. Skoda ze cesky zakaznik znacku opomiji a nedoceni jeji skutecne hodnoty-kvalita, technologie, jizdni vlastnosti i cena je prizniva
Mii je levnější? Vždy je podle te ceny dražší ...
Ale jenom v ČR!!! Přečti si článek ještě jednou ;-)
...úspěšnost bude dána především modelem LEON ST, a to konkrétně cenovou politikou v závislosti výbavy a motorizace,...pochopitelně musí být pod "oktávkou", jinak to bude tragedie pro SEAT...."trojka" nevypadá zle, ale na "jedničku", s přihlédnutím doby vzniku, prostě nemá,....ty různé studie vypadaly mnohem lépe, ale chápu že VW to prostě nepovolilo,....přeji SEATU hodně štěstí
Idiotská modelová politika dostala Seat na kolena, to nejde vrátit zpět na jediném modelu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.