Příležitost pro majitele starších vozů Peugeot

Stáří vozového parku v Česku je kolem čtrnácti let. Množství ojetin dovezených v minulosti ze zahraničí může dělat potíže i v zásobování náhradními díly.
Příležitost pro majitele starších vozů Peugeot
Ty originální jsou nedostupné nebo drahé, neoriginální zase mohou být nebezpečné. Importér Peugeotů do ČR přichází se zajímavou novinkou.

Připravil totiž speciální nabídku náhradních dílů pro majitele starších modelů Peugeot 106, 306, 405, 605 a Boxer. Potřebné díly, které jinak oficiální importér u nás nenabízí, jsou až do konce dubna k dispozici v celé obchodní síti značky. To je krok vstříc majitelům starších vozů, ale i provozovatelům neznačkových servisů, ke kterým nemají importéři žádnou povinnost. mezi motoristy jsou ovšem takové servisy oblíbené, protože poskytují služby vesměs za podstatně nižší ceny, než je zvykem u těch oficiálních.

I obecné servisy mohou nyní svým zákazníkům z řad řidičů vozů Peugeot, nabídnout originální náhradní díly (např. olejový a vzduchový filtr, brzdové destičky, klínový řemen) na výše uvedené modely s výraznou slevou. Peugeot tak přichází s nabídkou v době, kdy dochází k údržbě a opravám vozů po zimním období a k přípravě na letní sezónu.
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků