Přijde vám X2 málo odvážná? BMW zvažuje crossover bez střechy

BMW zvažuje výrobu otevřené verze crossoveru X2. Konkurenci by našel v podobě Range Roveru Evoque Cabrio.

Jak velí způsob značení rozsáhlého portfolia značky BMW, X2 je stylovější variantou modelu X1. Staví tedy na platformě s motory napříč a primárním pohonem předních kol. I díky tomu má na sebe upoutat nové, mladší zákazníky, kteří nejsou tolik zatíženi tradicionalismem BMW.

Tomu se říká relax za jízdy. Z kabrioletu BMW udělal pojízdnou vířivku

Tomu se říká relax za jízdy. Z kabrioletu BMW udělal pojízdnou vířivku

Právě proto má do značné míry expresivní a mladistvý design osvěžený barevnou paletou laků. Možná na sebe brzy upozorní ještě více. Podle Digital Trends Bavorští chystají také otevřenou verzi. V rozhovoru to připustil šéf produktového plánování BMW, Ralph Mahler.

Na otázku, co si myslí o kabrioletech stavěných na crossoverech Mahler odpověděl: "Je to zajímavé téma. Otázky tohoto typu jsme si kladli už několikrát v minulosti. Jestli je tu ta možnost, jestli je tu vůbec trh pro něco takového. Zatím něco takového nemáme, ale stále je to pro nás důležitá a zajímavá otázka, kterou se zabýváme."

S BMW i8 Roadster na Jadranu: Bez střechy ještě atraktivnější!

S BMW i8 Roadster na Jadranu: Bez střechy ještě atraktivnější!

I když skutečnost, že X2 či jakýkoli jiný model z řady X o střechu přijde, Mahlerova slova alespoň potvrzují, že se BMW touto myšlenkou zabývá a dost možná existují i vývojové prototypy. Aktuálně jsou každopádně v rodině X na pořadu větší a důležitější věci. Hlavně nová X5 a X7.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků