Přijde vám X2 málo odvážná? BMW zvažuje crossover bez střechy

BMW zvažuje výrobu otevřené verze crossoveru X2. Konkurenci by našel v podobě Range Roveru Evoque Cabrio.

Jak velí způsob značení rozsáhlého portfolia značky BMW, X2 je stylovější variantou modelu X1. Staví tedy na platformě s motory napříč a primárním pohonem předních kol. I díky tomu má na sebe upoutat nové, mladší zákazníky, kteří nejsou tolik zatíženi tradicionalismem BMW.

Tomu se říká relax za jízdy. Z kabrioletu BMW udělal pojízdnou vířivku

Tomu se říká relax za jízdy. Z kabrioletu BMW udělal pojízdnou vířivku

Právě proto má do značné míry expresivní a mladistvý design osvěžený barevnou paletou laků. Možná na sebe brzy upozorní ještě více. Podle Digital Trends Bavorští chystají také otevřenou verzi. V rozhovoru to připustil šéf produktového plánování BMW, Ralph Mahler.

Na otázku, co si myslí o kabrioletech stavěných na crossoverech Mahler odpověděl: "Je to zajímavé téma. Otázky tohoto typu jsme si kladli už několikrát v minulosti. Jestli je tu ta možnost, jestli je tu vůbec trh pro něco takového. Zatím něco takového nemáme, ale stále je to pro nás důležitá a zajímavá otázka, kterou se zabýváme."

S BMW i8 Roadster na Jadranu: Bez střechy ještě atraktivnější!

S BMW i8 Roadster na Jadranu: Bez střechy ještě atraktivnější!

I když skutečnost, že X2 či jakýkoli jiný model z řady X o střechu přijde, Mahlerova slova alespoň potvrzují, že se BMW touto myšlenkou zabývá a dost možná existují i vývojové prototypy. Aktuálně jsou každopádně v rodině X na pořadu větší a důležitější věci. Hlavně nová X5 a X7.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 28 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků