Příchod MG TF se opozdí, důvodem je nedostatečná kvalita

Po znovuzahájení produkce ve fabrice Longbridge, jenž byla odkoupena čínskou společností Shanghai Automotive (SAIC), plánala automobilka výrobu modelu TF. Společnost odkoupila celou fabriku po zkrachovalé automobilce MG, kompletně vyměnila zařízení, upravila výrobní linky a s produkcí malého roadsteru se mohlo začít. Jak se však dalo očekávat, nastaly problémy s kvalitou výsledních produktů, a tak byla výroba pozastavena do času, kdy se všechny komplikace nevyřeší.

Prezident společnosti SAIC k věci uvedl jen tolik, že zpoždění výroby tohoto modelu má své opodstatnění, jelikož jako firma chce nabízet svým zákazníkům jen prvotřídní kvalitu. Vyjádřil zároveň politování nad tím, jak se zbytek motoristického světa neobjektivně dívá na čínské produkty. Potvrdil i informaci, že výroba modelu TF by měla být zahájena během tří měsíců.

Firma SAIC zároveň vybrala 50 dealerů ve Velké Británii, kterým bude vozy přímo dodávat. V časovém horizontu dvou nebo tří let se počítá i se zahájením prodejů v severní Americe. Kromě roadsteru TF se budou ve fabrice Longbridge vyrábět i další tři modely.
 
Klepněte pro větší obrázek
MG TF Roadster
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků