Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale

Bugatti Veyron opravdu nepředstavuje žádnou novinku, nakonec tohle auto se vyrábí už skoro deset let. Přesto je jeho ženevské představení velmi zajímavé. Bugatti totiž ukázalo úplně poslední exemplář s pořadovým číslem 450, který celý příběh modelu Veyron uzavře. Jmenuje se La Finale.

Bugatti prodalo všech 450 Veyronů. Ten poslední se ukáže v Ženevě

Bugatti prodalo všech 450 Veyronů. Ten poslední se ukáže v Ženevě

Auto používá klasicky osmilitrový šestnáctiválec disponující výkonem 882 kW (1200 k) a točivým momentem 1500 Nm. Na stovce je tento supersport za 2,6 s a maximálně se rozjede na více než 400 km/h.

Video: Bugatti Veyron předvádí, jak vypadá 400 km/h na veřejné silnici

Video: Bugatti Veyron předvádí, jak vypadá 400 km/h na veřejné silnici

Závěrečný exemplář dostal červeno-černou karoserii podobně, jako tomu bylo u vůbec prvního vyrobeného kusu. Červenou najdeme také v interiéru, kde je kombinována s se světle béžovou. Vystavené auto samozřejmě už zná svého majitele. Můžete hádat zhruba jednou, odkud pochází. Ano, je to Blízký východ. 

Bugatti zároveň na tiskové konferenci slíbilo, že se už můžeme těšit na nástupce, který bude ještě lepší. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 8 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků