Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale

Bugatti Veyron opravdu nepředstavuje žádnou novinku, nakonec tohle auto se vyrábí už skoro deset let. Přesto je jeho ženevské představení velmi zajímavé. Bugatti totiž ukázalo úplně poslední exemplář s pořadovým číslem 450, který celý příběh modelu Veyron uzavře. Jmenuje se La Finale.

Bugatti prodalo všech 450 Veyronů. Ten poslední se ukáže v Ženevě

Bugatti prodalo všech 450 Veyronů. Ten poslední se ukáže v Ženevě

Auto používá klasicky osmilitrový šestnáctiválec disponující výkonem 882 kW (1200 k) a točivým momentem 1500 Nm. Na stovce je tento supersport za 2,6 s a maximálně se rozjede na více než 400 km/h.

Video: Bugatti Veyron předvádí, jak vypadá 400 km/h na veřejné silnici

Video: Bugatti Veyron předvádí, jak vypadá 400 km/h na veřejné silnici

Závěrečný exemplář dostal červeno-černou karoserii podobně, jako tomu bylo u vůbec prvního vyrobeného kusu. Červenou najdeme také v interiéru, kde je kombinována s se světle béžovou. Vystavené auto samozřejmě už zná svého majitele. Můžete hádat zhruba jednou, odkud pochází. Ano, je to Blízký východ. 

Bugatti zároveň na tiskové konferenci slíbilo, že se už můžeme těšit na nástupce, který bude ještě lepší. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 12 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků