Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale

Bugatti Veyron opravdu nepředstavuje žádnou novinku, nakonec tohle auto se vyrábí už skoro deset let. Přesto je jeho ženevské představení velmi zajímavé. Bugatti totiž ukázalo úplně poslední exemplář s pořadovým číslem 450, který celý příběh modelu Veyron uzavře. Jmenuje se La Finale.

Sportovní auta | Byznys | Ostatní značky

Bugatti prodalo všech 450 Veyronů. Ten poslední se ukáže v Ženevě

Auto používá klasicky osmilitrový šestnáctiválec disponující výkonem 882 kW (1200 k) a točivým momentem 1500 Nm. Na stovce je tento supersport za 2,6 s a maximálně se rozjede na více než 400 km/h.

Video | Sportovní auta | Sport | Fascinace

Video: Bugatti Veyron předvádí, jak vypadá 400 km/h na veřejné silnici

Závěrečný exemplář dostal červeno-černou karoserii podobně, jako tomu bylo u vůbec prvního vyrobeného kusu. Červenou najdeme také v interiéru, kde je kombinována s se světle béžovou. Vystavené auto samozřejmě už zná svého majitele. Můžete hádat zhruba jednou, odkud pochází. Ano, je to Blízký východ. 

Bugatti zároveň na tiskové konferenci slíbilo, že se už můžeme těšit na nástupce, který bude ještě lepší. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků