Příběh Bugatti Veyron definitivně končí. Výrobu uzavírá La Finale

Bugatti Veyron opravdu nepředstavuje žádnou novinku, nakonec tohle auto se vyrábí už skoro deset let. Přesto je jeho ženevské představení velmi zajímavé. Bugatti totiž ukázalo úplně poslední exemplář s pořadovým číslem 450, který celý příběh modelu Veyron uzavře. Jmenuje se La Finale.

Bugatti prodalo všech 450 Veyronů. Ten poslední se ukáže v Ženevě

Bugatti prodalo všech 450 Veyronů. Ten poslední se ukáže v Ženevě

Auto používá klasicky osmilitrový šestnáctiválec disponující výkonem 882 kW (1200 k) a točivým momentem 1500 Nm. Na stovce je tento supersport za 2,6 s a maximálně se rozjede na více než 400 km/h.

Video: Bugatti Veyron předvádí, jak vypadá 400 km/h na veřejné silnici

Video: Bugatti Veyron předvádí, jak vypadá 400 km/h na veřejné silnici

Závěrečný exemplář dostal červeno-černou karoserii podobně, jako tomu bylo u vůbec prvního vyrobeného kusu. Červenou najdeme také v interiéru, kde je kombinována s se světle béžovou. Vystavené auto samozřejmě už zná svého majitele. Můžete hádat zhruba jednou, odkud pochází. Ano, je to Blízký východ. 

Bugatti zároveň na tiskové konferenci slíbilo, že se už můžeme těšit na nástupce, který bude ještě lepší. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků