Při odbočování zastavili na kolejích. Tramvaj do aut narazila vysokou rychlostí

Strojvedoucí tramvaje v ruské Kazani úplně neodhadl příjezdovou rychlost do křižovatky...

Městský provoz někdy svou hustotou může být až stresující. Třeba když potřebujete odbočit ze široké ulice s tramvajovým pásem. Nechcete blokovat hlavní proud aut a zároveň potřebujete mít dostatečný výhled. Vjedete tedy na tramvajový pás. A další auta přímo za vás, vedle vás, prostě všude.

Tramvaj, která má násobně delší brzdnou dráhu by se takto blokovat sice neměla, ale za normálních okolností s tím strojvedoucí počítá a do křižovatky dojíždí tak, aby stačil zastavit. Pokud tam tedy samozřejmě auta již vidí. Situace, kdy to pod jedoucí tramvaj někdo najednou "střihne", je něco jiného a notoricky nebezpečného.

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

V ruské Kazani ale příběh na přiloženém videu pokračoval docela jinak. I když se na městských tramvajových kolejích nemusíte cítit komfortně, úplně nepočítáte s tím, že se tramvaj přiřítí s takovou razancí. Smetla tři auta v křižovatce. Místo obvyklého "vyzvonění", rozhazování rukama a následného kvílení pneumatik přišla rána od dvacetitunového kolosu. Chyba byla podle Flow-of-News na straně strojvedoucího, který místem jel prostě příliš rychle. Bohužel nehoda způsobila zranění dvacetiosmileté ženy a čtyřletého dítěte. Doufejme, že s nijak vážnými následky!

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

dnes | Vladimír Kadera | 54 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků