Může jít o mrtvou značku s jediným modelem v nabídce, a to navíc na domácím italském trhu, přesto se však Lancia Ypsilon dočkala jisté modernizace po stránce motorů. | Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia

Může jít o mrtvou značku s jediným modelem v nabídce, a to navíc na domácím italském trhu, přesto se však Lancia Ypsilon dočkala jisté modernizace po stránce motorů. | Lancia Ypsilon | Zdroj: Lancia

Stejně jako koncernoví sourozenci Fiat 500 a Panda  obdrželi nedávno mild-hybridní motory  pod kapotu, i zastaralý hatchback od Lancie míří s elektrifikací k zájemcům. | Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia

Stejně jako koncernoví sourozenci Fiat 500 a Panda obdrželi nedávno mild-hybridní motory pod kapotu, i zastaralý hatchback od Lancie míří s elektrifikací k zájemcům. | Lancia Ypsilon | Zdroj: Lancia

Současný stav Lancie byl tématem už minulý rok, kdy  čísla prodejů modelu Ypsilon kdekoho překvapila . Jediný vůz značky už je sice nabízen pouze v Itálii... | Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia

Současný stav Lancie byl tématem už minulý rok, kdy čísla prodejů modelu Ypsilon kdekoho překvapila. Jediný vůz značky už je sice nabízen pouze v Itálii... | Lancia Ypsilon | Zdroj: Lancia

...právě zde je ale stále nejprodávanějším modelem a minulý rok stačil dokonce v evropských prodejích překonat i samotnou Alfu Romeo. A do hrobu se zřejmě Ypsilon ještě nechystá. | Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia

...právě zde je ale stále nejprodávanějším modelem a minulý rok stačil dokonce v evropských prodejích překonat i samotnou Alfu Romeo. A do hrobu se zřejmě Ypsilon ještě nechystá. | Lancia Ypsilon | Zdroj: Lancia

Nově totiž hatchback přijíždí s mild-hybridním litrovým tříválcem o výkonu 51,5 kW (70 koní) z rodiny FireFly, čímž vlastně kopíruje aktualizaci motorů podobně  jako zmíněný Fiat 500 a Panda . | Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia

Nově totiž hatchback přijíždí s mild-hybridním litrovým tříválcem o výkonu 51,5 kW (70 koní) z rodiny FireFly, čímž vlastně kopíruje aktualizaci motorů podobně jako zmíněný Fiat 500 a Panda. | Lancia Ypsilon | Zdroj: Lancia

Elektrifikaci jednotky tak zajišťuje malý elektromotor ve funkci startér-generátoru, který je součástí 12V sítě s malou Li-Ion baterií. | Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia

Elektrifikaci jednotky tak zajišťuje malý elektromotor ve funkci startér-generátoru, který je součástí 12V sítě s malou Li-Ion baterií. | Lancia Ypsilon | Zdroj: Lancia

Stejně jako u Fiatů, v nabídce Ypsilonu ještě nějakou dobu zůstane i alternativa klasické benzinové motorizace, a poté i varianta na LPG a CNG. | Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia

Stejně jako u Fiatů, v nabídce Ypsilonu ještě nějakou dobu zůstane i alternativa klasické benzinové motorizace, a poté i varianta na LPG a CNG. | Lancia Ypsilon | Zdroj: Lancia

Podle Lancie má mild-hybrid poskytnout o 20 % nižší spotřebu paliva a produkci emisí ve srovnání s podobně výkonnou čtyřválcovou jednotkou 1.2 Fire. | Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia

Podle Lancie má mild-hybrid poskytnout o 20 % nižší spotřebu paliva a produkci emisí ve srovnání s podobně výkonnou čtyřválcovou jednotkou 1.2 Fire. | Lancia Ypsilon | Zdroj: Lancia

Cenovka Ypsilonu Hybrid začíná v Itálii na 14.450 euro, tedy v přepočtu asi 368.500 Kč. | Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia

Cenovka Ypsilonu Hybrid začíná v Itálii na 14.450 euro, tedy v přepočtu asi 368.500 Kč. | Lancia Ypsilon | Zdroj: Lancia

Za tuto cenu dostanou místní zájemci třeba multifunkční volant s ovládáním rádia, manuální klimatizaci, 15palcová litá kola v matně černém laku a dělená zadní sedadla. | Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia

Za tuto cenu dostanou místní zájemci třeba multifunkční volant s ovládáním rádia, manuální klimatizaci, 15palcová litá kola v matně černém laku a dělená zadní sedadla. | Lancia Ypsilon | Zdroj: Lancia

Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia

Lancia Ypsilon | Zdroj: Lancia

Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia

Lancia Ypsilon | Zdroj: Lancia

Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia

Lancia Ypsilon | Zdroj: Lancia

Stejně jako koncernoví sourozenci Fiat 500 a Panda  obdrželi nedávno mild-hybridní motory  pod kapotu, i zastaralý hatchback od Lancie míří s elektrifikací k zájemcům. | Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia
Současný stav Lancie byl tématem už minulý rok, kdy  čísla prodejů modelu Ypsilon kdekoho překvapila . Jediný vůz značky už je sice nabízen pouze v Itálii... | Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia
...právě zde je ale stále nejprodávanějším modelem a minulý rok stačil dokonce v evropských prodejích překonat i samotnou Alfu Romeo. A do hrobu se zřejmě Ypsilon ještě nechystá. | Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia
Nově totiž hatchback přijíždí s mild-hybridním litrovým tříválcem o výkonu 51,5 kW (70 koní) z rodiny FireFly, čímž vlastně kopíruje aktualizaci motorů podobně  jako zmíněný Fiat 500 a Panda . | Lancia Ypsilon Zdroj: Lancia
13
Fotogalerie

Přeživší Lancia Ypsilon dostala hybridní motor. V Itálii je o ni stále enormní zájem

Lancia Ypsilon stále žije a do hrobu se na určitou dobu ještě nechystá. Přichází totiž s novou motorizací.

Může jít o mrtvou značku s jediným modelem v nabídce, a to navíc na domácím italském trhu, přesto se však Lancia Ypsilon dočkala jisté modernizace po stránce motorů. Stejně jako koncernoví sourozenci Fiat 500 a Panda obdrželi nedávno mild-hybridní motory pod kapotu, i zastaralý hatchback od Lancie míří s elektrifikací k zájemcům.

Současný stav Lancie byl tématem už minulý rok, kdy čísla prodejů modelu Ypsilon kdekoho překvapila. Jediný vůz značky už je sice nabízen pouze v Itálii, právě zde je ale stále nejprodávanějším modelem a minulý rok stačil dokonce v evropských prodejích překonat i samotnou Alfu Romeo. A do hrobu se zřejmě Ypsilon ještě nechystá.

Nově totiž hatchback přijíždí s mild-hybridním litrovým tříválcem o výkonu 51,5 kW (70 koní) z rodiny FireFly, čímž vlastně kopíruje aktualizaci motorů podobně jako zmíněný Fiat 500 a Panda. Elektrifikaci jednotky tak zajišťuje malý elektromotor ve funkci startér-generátoru, který je součástí 12V sítě s malou Li-Ion baterií.

Stejně jako u Fiatů, v nabídce Ypsilonu ještě nějakou dobu zůstane i alternativa klasické benzinové motorizace, a poté i varianta na LPG a CNG. Podle Lancie má mild-hybrid poskytnout o 20 % nižší spotřebu paliva a produkci emisí ve srovnání s podobně výkonnou čtyřválcovou jednotkou 1.2 Fire.

Cenovka Ypsilonu Hybrid začíná v Itálii na 14.450 euro, tedy v přepočtu asi 368.500 Kč. Za tuto cenu dostanou místní zájemci třeba multifunkční volant s ovládáním rádia, manuální klimatizaci, 15palcová litá kola v matně černém laku a dělená zadní sedadla.

Lancia

Lancia, založená v roce 1906, patří k nejstarším světovým automobilkám. První vůz vznikl v roce 1908.

Až do šedesátých let 20. století zůstala Lancia nezávislá. V roce 1969 ji ale převzal Fiat, kde má roli luxusnější alternativy k jeho automobilům. Od roku 2021 patří Lancia do skupiny Stellantis.

Lancia Ypsilon

Doporučujeme

Články odjinud