Přetěžuje Tesla své zaměstnance? V továrně prý často omdlévají

32 komentářů

CasNeni
21. května • 15:58

Základním principem je STRACH a pocit, že spasíte tento svět. Pak čumíte jak se mají ti nahoře dobře a vy pořád a pořád padáte dolů. A informace jak změnit svůj přístup: https://goo.gl/29fqnV... (sekce Učení) k životu tak nějak nevnímáte. Vůbec nechápete, že máte možnost vše změnit a žít podle sebe a ne podle diktátu těch co to tzv. pochopili. Myslíte si, že je to žvást? Že to nemůže fungovat?
"Ať už si myslíte, že něco dokážete, nebo si myslíte, že to nedokážete, v obou případech máte pravdu." Henry Ford

Kuk Vykuk
21. května • 1:47

To vypadá na tvrdej kapitalismus. Kdo to vymyslel, ten dědek Ford co dostal vod nácků medaily? ;-)
Zrovna jsem se vrátil ze sobotní směny v kanclu, která končí vždy teprve až je práce hotová, takže klidně i ve 3 ráno. Zaměstnanci co maj smoluvu řvou že jdou vo půlnoci domů, ale my externisti ne, my jdem až to uděláme. Jedu vod pondělka a zejtra du zas. Svátek nesvátek, soboty neděle, vánoce, silvestry, dovču si zaplať sám. Karpální tunel z myši jsem měl už před 10ti lety stejně jako bolesti v kříži ze zkurvenejch Ikea židlí. Vlasy mám ze stresu vypelichaný už dávno. Všude je chleba o dvou kůrkách.

Katz
22. května • 13:41

Vzhledem k tomu, kolik příspěvků na různých fórech denně generuješ, se nedivím, že pak doděláváš po nocích...

Petr
21. května • 12:40

A on te tam nekdo drzi nasilim? Nezamestnanost je rekordne nizka, vsude hledaji nove pracovniky. Tak s tim sekni a jdi jinam. Nikdy to nebylo snazsi nez dnes. Ale chapu, ze brecet anonymne na netu je jeste snazsi.

jean
22. května • 9:24

Do kameňa tesať.

Kuk Vykuk
21. května • 1:51

Brácha v americe už má z CADu karpální tunely na vobou rukou a závidí mi vlastní kancl s oknama! To tam u nich nemá ani šéf. Život v rohu office boxu je krutej :-D

Mirror
20. května • 20:52

Po přečtení článku a názorů k němu vyvstává otázka: Nepřetěžuje redakce autorevue.cz své čtenáře příliš velkým počtem článků na téma elektromobilky Tesla?

Kuk Vykuk
21. května • 1:15

Ty to fakt všechno čteš? :-D:-D:-D

Tohares
20. května • 13:26

Takhle to vypadá, když někdo vezme článek z The Guardian, kde je relativně vyvážený a udělá z něj úplnou sračku! https://www.theguardian.com/technology/2017/may/18/te... ... Z mdlob, nevolností, poruch dýchání a bolestí na hrudi uděláme jen omdlévání, však o co jde, ne? Vynecháme, že tento stav se postupně během let 2014-2017 zlepšoval a vyvrcholil přidáním třetí směny, týmu pro ergonomii, pokles přesčasů o 50% a pokles zranění na hodnoty o 32% lepší než je průměr v odvětví. Nezmíníme, že existují i spokojení zaměstnanci, které The Guardian taky cituje.Nakonec vypustíme z prstu vycucanou lež o zpoždění výroby Tesla Model 3, která byla již od představení plánována na červenec 2017 a zatím z automobilky jen zaznívá, že vše jde na čas, takže, jestli lžou, nebo se to zpozdí, se dozvíme až v červenci respektive v průběhu druhé poloviny roku, protože existuje plán na postupné navyšování výroby až po 5000 Model 3 týdně ke konci roku.Asi si jméno Stanislav Kolman budu muset zapamatovat.

Antiautomat
20. května • 17:02

Medzera je v tom, ako si ta-ktora firma buduje svoju zakladnu, vernych zamestnatcov a s tym aj know-how. Firma, v ktorej mate tretinu novacikov ktori nic nevedia, tretinu tych ktori odchadzaju pretoze na to s.ru z dovodu mzdy a privela prace, no a poslednu a tretinu tych stalych ale unavenych /trebars hypoteky/, Vam bude na dve veci. Pretoze ta produktivna tretina nebude robit nic ine, len ucit tych novacikov a to stale a dookola.Toto je casty fenomen a hlavne u firiem, ktore sa stahuju za lacnou pracovnou silou. Doteraz sa stahovali za lacnou chudobou. To uz je prekonane, najnovsim hitom je dovoz lacnej chudoby k firmam, nebudem dalej rozvad\zat ale je asi jasne kto a preco v tom ma namocene paprce. Ja som zvedavy, co bude potom.

Art Vandelay
20. května • 13:55

Vdaka

Shimi
20. května • 13:23

No snad si někdo naivně nemyslel, že jedna z hlavních priorit Muskova byznysu je dobro jeho zaměstnanců. Na druhou stranu, nikdo tam ty lidi násilím nedrží, že? Já bych "na vláčku" nedělal ani za zlatý p*ase.

Peter
20. května • 13:03

A zkusili jste někdy pracovat v létě jako řidič neklimatizovaného autobusu či tramvaje? Pracoval někdo z vás v železárnách, v dole, kde je +40 atd.? Zase jeden " oslavný" článek na Teslu. Když něco neumím, tak to aspoň pohaním.

Antiautomat
20. května • 13:30

...cize tym padom je vsetko v poriadku. A skusil ste pracovat v uranovej bani?
Aaaa, ano, takze potom v klude. Budete priam ziarit.

Peter
20. května • 16:40

Tak tam naštěstí ne, ale za svůj život už jsem pracoval jako student u vysokých pecí, pracoval jsem jako strojvedoucí v dobách před 25 lety, kdy žádné A/C v lokomotivách ještě nebyly a posléze v LIAZ taktéž.

Antiautomat
20. května • 16:54

mno, tak to skuste hocijaku cinskovietnamsku fabriku u nas. Potom uz len uvidite, co je robota, este aj na h.zel budete potrebovat dovolenku. V tej uranovej bani mali aspon nejake tie ulavy, zvyhodnenia a skorsi dochodok.

Zisk na prvním místě !
20. května • 12:52

Pracuji v Hyundaji a proto si to dovedu živě představit , člověk odpadne na lince , odtáhnou ho a jede se dál , možná dostane ještě vytýkací dopis...

Antiautomat
20. května • 17:08

...tu treba byt spravodlivym. Ano, su firmym ktore z Vas vytiahnu za stvrtinovy plat styri ludske zivoty. Problem je ze sa nemase sestnaskrat lepsie. A este vacsi problem je, ze bud si najdete u nas tuto pracu, alebo *niekto* potrebny zivy material dovezie a budete v chatrci pri Dunaji lapat rybky. Linka sa bude tocit a verte, ze jeden vyhladovany a vykynozeny narod hore-dolu na tom nic nezmeni.

Patrik
20. května • 11:47

Kapitalismus v praxi,to ještě můžou být v Tesle rádi,že je odváží sanitky,takový Apple dotáhl honbu za zisky k takové dokonalosti, že si pro zaměstnance jezdí rovnou pohřební vozy.

Antiautomat
20. května • 11:55

...pasova vyroba, v ktorej pracuje clovek, nie je nic ine len to, co nacisti aplikovali v koncentrakoch o polstorocie neskor. Des, bes, hnus, ponizujuce, deptajuce. Zlocin. A to doslova.

Art Vandelay
20. května • 13:55

Tvoje perly ma nikdy neprestanu udivovat, je vobec nieco na svete na co nemas jasny a radikalny nazor?

Antiautomat
20. května • 16:48

...nieco konkretne s cim nesuhlasis? Lebo ak ano, Art, potom musis mat vlastny nazor a hlavne niecim podlozeny. Kydat hnoj dokaze kazdy. Ja ten svoj mam - toto tu bolo, ostatne podobne ako za Heydricha. No, pan kravatovy manazer Art zjavne produkciu/montaz v lete ked je 38st asi v zivote nevidel. Lahka pomoc: ak Ta ta pasova vyroba tak mentalne a dusevne naplna, skus trebars vyrobu prevodoviek, alebo podvozkove skupiny zospodu. Potom prid a pokecame ako Ta spomenuty dzob neskutocne naplnil, pozdvihol a ako si zan dostal skvele love. Mna udivuje, preco sa niekto vyjadruje k niecomu, co v zivote nielenze nezazil, ale ani to nevidel. To jest moja otazka a verim ze na nu bude mat taky jednoznacny nazor, podlozeny skusenostou, ako ja. Art, nic v zlom, ale radsej modeluj z h.vna a vody nezmysly a neotravuj beznych ludi.Pan cenzor zjavne neprijme tento prispevok nadsene, ostatne jeho idol, ktoreho smernice ku gaulajterom pre tunajsich robotnikov sa celkom *zaujimavo* zhoduju so sucasnym stavom nadnarodnych firiem u nas, ma o tyzden vyrocie, ze.

jean
22. května • 9:22

Výrobné linky sú podstatne staršie ako NSDAP, takže to ti moc nevyšlo. Ehm, keby nebolo tých kravatových manažérov, tak lopaty ako ty by nemali čo robiť a nemali by ani čas písať takéto kraviny na nete. A vlastne ani ten net by neexistoval...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
22. května • 18:48

nik netvrdil o nijakom casovom vztahu, neviem ako sa toto tu ocitlo. Ale povedz mi jedno, preco je dnes taky velky hlad po zrucnych majstroch, zamocnikoch, stolaroch, stavbaroch....a preco si takyto zrucny majster zarobi ovela viac ako nejaky kravatak s maturitou a kalkulackou, ktorych je uz taky prebytok az je to nechutne. Ludia, ved majte rozum preboha. Ak bude kazdy manazer a kravatak, tak to asi daleko nepovedie, ze. No a to je dnesny problem.

jean
23. května • 6:52

A kvalitný kravaťák si zarobí 10x viac ako zručný majster. Šikovní ľudia sa presadia, nech robia hocičo. A hlavne šikovný majster nebude robiť mukla na kolotoči v kablikárni VW :-D

runner42
20. května • 11:28

No sláva, už jsem se začínal bát, že jste zapomněli, že na dodržení kvóty článků o elektromobilech mají dnes vyjít články dva místo jen jednoho. Tak hurá.

kkk
23. května • 12:09

Fobie (z řeckého slova „fobos“]) je úzkostná porucha charakterizovaná chorobným strachem ze situací, lidí či objektů. Tento strach může být ochromující. Výrazně narušuje běžné fungování a může zasahovat do každodenního života[2]. Pouhé pomyšlení na fobickou situaci může vyvolat úzkost. Postižený si nesmyslný strach plně uvědomuje, ale není schopen ho vlastní vůlí potlačit. Je známo přes pět set druhů. U vás je asi elektromobil :-D

Sance
21. května • 16:01

Strach lže a vy mu věříte: https://goo.gl/iKiiV3... A takoví budou vždy součásti toho čemu se říká Stádo. Nelibí?
"Naše mysl je to co utváří náš svět ať se nám to líbí nebo ne" Marek Xara

Art Vandelay
20. května • 13:53

Runner, zas uz uplne stracas sudnost. Kvoty na clanky o elektrickych autach na ceskom portaly. WTF??? Ale ako na zabavenie v sobotu na obed celkom dobre. Povedz nam, je tvoje zivobitie zalozene na prijmoch (ci uz tvojich alebo tvojich rodinnych prislusnikov), ktore maju nieco spolocne s benzinom a naftou?

runner42
21. května • 6:30

Mindmapa mého portfolia už je celkem složitá, ale ve značné míře obecnosti lze asi říct, že mě živí informace a jejich dostupnost, integrita, důvěrnost, autenticita, nepopiratelnost a věcná správnost.

Art Vandelay
21. května • 15:58

Neodpovedal si na moju otazku, v pohode, nikto ta nenuti, prijemny vecer...

Antiautomat
20. května • 11:51

....skusili ste niekedy produkcnu halu, no dajme tomu z prelomu milenia? Hlinikova krabica z vlniteho plechu o kilometer-kubickom objeme, kazdych par desiatok metrov pozdlzneho smeru presklene okno ako v skleniku, skratka svetlo treba a osvetlenie v dennej prevadzke je investicia, ktorej sa da vyhnut vdaka horeuvedenemu vynalezu nemenovaneho manazera. Dostal za to premie.

V lepsom pripade dostanete prideleny takt /usek/ vyroby, kde namontujete dajme tomu himmeldach. V horsom dostanete lepit okna. Samozrejme v schvalenom odeve -aby ste nebodaj neposkodili vyrobok- a pod tym spomenutym sklenikovym oknom nad Vami. A pojdete takto celu smenu. Dalsie otazky?

Doporučujeme

Články odjinud