Přestavba Fordu Mustang z roku 1968: Pohánět jej bude V8 od Ferrari

Ford Mustang z roku 1968 se dostal do rukou společnosti American Legends. Výsledkem bude vůz, který pod kapotou bude mít osmiválec z Ferrari F430.

Už jsme byli svědky různých bláznivých výměn motorů. Většinou ale v hlavní roli není motor Ferrari. Tohle je ale výjimka. Společnost American Legends z americké Arizony momentálně pracuje na přestavbě Fordu Mustang z roku 1968. Projekt Corruptt vyniká právě hlavně motorem.

Pod kapotou se nachází osmiválec Ferrari, kterému pomáhají také dvě turba. Samotný motor pochází z modelu F430 a je vybaven sacím potrubím z Kalifornie, aby bylo možné jeho umístění tohoto výkonného kousku v přední části vozu.  

Ford vysvětlil, proč tak drasticky mění zájmy. Za vším jsou peníze

Ford vysvětlil, proč tak drasticky mění zájmy. Za vším jsou peníze

Jak lze očekávat, taková výměna motorů není vůbec jednoduchým úkolem. Vyžaduje si také výměnu velkého množství komponentů, aby vše fungovalo tak, jak má. Většina z nich musela být navržena úplně od nuly. Italská V8 bude například propojena s manuální šestistupňovou převodovkou T56. 

Ani karoserie Mustangu nezůstala nedotčená. Přední nárazník obsahuje také přívody vzduchu vytištěné pomocí 3D tiskárny. Ty se postarají o dostatečný přívod vzduchu pro již zmíněná turba. Přestavba také počítá se vzduchovým odpružením, aby se vůz mohl posadit co nejníže. 

Společnost American Legends plánuje velkolepé odhalení projektu Corruptt na výstavě SEMA. Více o tomto kousku tak rozhodně uslyšíme ještě letos. 

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků