Přestavba Fordu Mustang z roku 1968: Pohánět jej bude V8 od Ferrari

Ford Mustang z roku 1968 se dostal do rukou společnosti American Legends. Výsledkem bude vůz, který pod kapotou bude mít osmiválec z Ferrari F430.

Už jsme byli svědky různých bláznivých výměn motorů. Většinou ale v hlavní roli není motor Ferrari. Tohle je ale výjimka. Společnost American Legends z americké Arizony momentálně pracuje na přestavbě Fordu Mustang z roku 1968. Projekt Corruptt vyniká právě hlavně motorem.

Pod kapotou se nachází osmiválec Ferrari, kterému pomáhají také dvě turba. Samotný motor pochází z modelu F430 a je vybaven sacím potrubím z Kalifornie, aby bylo možné jeho umístění tohoto výkonného kousku v přední části vozu.  

Ford vysvětlil, proč tak drasticky mění zájmy. Za vším jsou peníze

Ford vysvětlil, proč tak drasticky mění zájmy. Za vším jsou peníze

Jak lze očekávat, taková výměna motorů není vůbec jednoduchým úkolem. Vyžaduje si také výměnu velkého množství komponentů, aby vše fungovalo tak, jak má. Většina z nich musela být navržena úplně od nuly. Italská V8 bude například propojena s manuální šestistupňovou převodovkou T56. 

Ani karoserie Mustangu nezůstala nedotčená. Přední nárazník obsahuje také přívody vzduchu vytištěné pomocí 3D tiskárny. Ty se postarají o dostatečný přívod vzduchu pro již zmíněná turba. Přestavba také počítá se vzduchovým odpružením, aby se vůz mohl posadit co nejníže. 

Společnost American Legends plánuje velkolepé odhalení projektu Corruptt na výstavě SEMA. Více o tomto kousku tak rozhodně uslyšíme ještě letos. 

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků