Přestavba Fordu Mustang z roku 1968: Pohánět jej bude V8 od Ferrari

Ford Mustang z roku 1968 se dostal do rukou společnosti American Legends. Výsledkem bude vůz, který pod kapotou bude mít osmiválec z Ferrari F430.

Už jsme byli svědky různých bláznivých výměn motorů. Většinou ale v hlavní roli není motor Ferrari. Tohle je ale výjimka. Společnost American Legends z americké Arizony momentálně pracuje na přestavbě Fordu Mustang z roku 1968. Projekt Corruptt vyniká právě hlavně motorem.

Pod kapotou se nachází osmiválec Ferrari, kterému pomáhají také dvě turba. Samotný motor pochází z modelu F430 a je vybaven sacím potrubím z Kalifornie, aby bylo možné jeho umístění tohoto výkonného kousku v přední části vozu.  

Ford vysvětlil, proč tak drasticky mění zájmy. Za vším jsou peníze

Ford vysvětlil, proč tak drasticky mění zájmy. Za vším jsou peníze

Jak lze očekávat, taková výměna motorů není vůbec jednoduchým úkolem. Vyžaduje si také výměnu velkého množství komponentů, aby vše fungovalo tak, jak má. Většina z nich musela být navržena úplně od nuly. Italská V8 bude například propojena s manuální šestistupňovou převodovkou T56. 

Ani karoserie Mustangu nezůstala nedotčená. Přední nárazník obsahuje také přívody vzduchu vytištěné pomocí 3D tiskárny. Ty se postarají o dostatečný přívod vzduchu pro již zmíněná turba. Přestavba také počítá se vzduchovým odpružením, aby se vůz mohl posadit co nejníže. 

Společnost American Legends plánuje velkolepé odhalení projektu Corruptt na výstavě SEMA. Více o tomto kousku tak rozhodně uslyšíme ještě letos. 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 15 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků