Přepracovaný interiér Mercedesu-AMG S63. Král je ještě luxusnější!

Jak to dopadne, když se někdo rozhodne vylepšit už tak luxusní interiér? Art Studio Vilner se pustilo do zakázky na Mercedesu a výsledek rozhodně stojí za to!

Tvůrci z bulharské společnosti už dříve ukázali, že vylepšit dokáží i ten nejluxusnější interiér automobilu. Firma však nyní překonala sama sebe při úpravě sedanu Mercedes-AMG S63. Kabina vypadá přímo neskutečně a design by z fleku mohl strčit do kapsy i leckterý Maybach.

Mercedes třídy G se prodává lépe než kdy dřív 

Mercedes třídy G se prodává lépe než kdy dřív 

Podle studia Vilner jejich klient miloval svůj model S63 s 5,5litrovým osmiválcem a výkonem 430 kW, avšak nebyl spokojen s provedením interiéru. Právě proto se rozhodl společnost oslovit. Ta pro přestavbu použila prémiovou kůži a Alcantaru, materiály, které uspokojí toho nejnáročnějšího zákazníka. A umělci zvolili také příznačný název přestavby - Král.

Flotila Mercedesu projela Británii, aniž by využila veřejných cest 

Flotila Mercedesu projela Británii, aniž by využila veřejných cest 

Majiteli se zjevně líbí prošívání. Bíle švy nalezneme na koberečcích, sedadlech i dalších detailech. Volant je tvořen kombinací kůže a Alcantary a z luxusních materiálů je tvořen dokonce i zavazadlový prostor. Dřevěné obklady nahradila leskle černá a celkově je uvnitř hodně temno. Přesně to ale bylo přáním zákazníka.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků