Přeplňovaná Toyota Corolla T-Sport doplatila na emise

Nové, přísnější emisní normy Euro 4 donutily automobilku Toyota modifikovat motor ve svém vrcholném modelu Corolly. Corolla 1,8 16V VVTL-i T Sport Compressor dosahovala výkonu 165 kW (225 k), po modifikaci vedoucí k tomu, aby motor splňoval emisní normu Euro 4, došlo ke snížení výkonu na 160 KW (218 k). Snížení se nevyhnul ani točivý moment, který má nyní maximálně 215 Nm, což je o 15 Nm méně. Corolla s tímto motorem zvládne sprint na stovku za 6,9 s (zhoršení o 0,1 s) a dosáhne maximální rychlosti 230 km/h, což je o 5 km/h méně, než před úpravou.

Pokud máte o tento model zájem, připravte si částku přibližně 22 300 eur (přibližně 650 000 Kč) bez DPH.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků