Premiéra při Barum rally – shakedown

Po vzoru světových rally se při Barum rally ve čtvrtek 16.srpna premiérově uskuteční testovací rychlostní zkouška – tzv. shakedown.
Premiéra při Barum rally – shakedown
Tato zkouška je na světových soutěžích zcela běžnou věcí a slouží k představení jednotlivých týmů před danou rally.

Tato testovací rychlostní zkouška bude bude mít premiéru nejen při Barum rally, ale i v celé České republice. Jedná se o uzavřenou komunikaci, která má stejný charakter povrchu rychlostních zkoušek v dané soutěži. Tato zkouška se nejede při „ostrém“ průběhu soutěže.

Shakedown před Barum rally pod názvem Oldřichovice – Prohled je dlouhý 3,32 km a jeho povrch tvoří 100% sfalt. Dva dny před samotnou soutěží si tak mohou naposledy vyzkoušet připravenost svých vozů všichni jezdci. Od 12:00 – 15:00 budou moci příznivci automobilových soutěží shlédnout prioritní jezdce a od 15:00 – 18:00 přijdou na řadu zbývající posádky. Jednotlivé dvojice budou povinně vybaveny kombinézami a přilbami, jako při běžné soutěži. Pro diváky je tato testovací rychlostní zkouška přístupna pouze pěšky. Fanoušci soutěžního sportu mohou dále shlédnout i práci mechaniků v servisní zóně. Ta bude umístěna v prostorách parkoviště Carrefour, který se nachází ve Zlíně – Malenovicích. Zde se mohou diváci poprvé setkat s jednotlivými posádkami před soutěží.

Ještě jedna změna doprovází letošní XXXI.Barum rally. Centrum soutěže je po pěti letech, kdy toto centrum „sídlilo“ v fakultě zlínského VUT, přemístěno do prostor autosalonu v areálu Samohýl Motor ve Zlíně - Loukách. K tomuto kroku se ředitelství soutěže rozhodlo z důvodu probíhajících stavebních úprav na Academia centru. Nové centrum soutěže naleznete bez problémů přímo na hlavní trase Zlínem, směrem na Otrokovice – tj. třída Tomáše Bati.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků