Premiéra nové Škody Octavia na Nově už 28. února

32 komentářů

mfilip
25. února • 10:37

tak z toho jsem p..a. Nejdriv hafo upoutavek na Prime, ted zacaly upotavky na Nove. Nova zase vetri ve vzduchu prachy, ale jakmile se rezie chyti Adamec, je mi jasne, kam bych po pripadnem shlednuti porad ( novacka show ) poslal.

Jája
25. února • 3:54




20:00


Světová premiéra /P/
Mirka Čejková uvádí světovou premiéru nového vozu, který můžete vyhrát i vy. V přímém přenosu velkého zábavného pořadu vystoupí K. Gott, H. Zagorová, L. Mareš, P. Trávníček, Z. Belohorcová, Z. Podhůrský, P. Novotný, B. Matuš... Režie J. Adamec

MF
25. února • 8:34

A pamatate sa na uvadzanie S Favorit?  Ked tam borec v hospodarskom denniku odkryval reflektor spod plachty. To bolo predstavovanie. :)))) Teraz by mohli zacat deklom od nadrze. Pozor zmena! z okruhleho na stvorcovy :))))

Ace2
25. února • 9:05

óóóó no neke

pepi
26. února • 16:08

Tak to byla naprostá bomba, jak z pod plachtičky vyklouzl hranatý světlomet s integrovaným blikačem.. všichni stříkali blahem do textilu. Jen škoda, že už jim tam nemakají ti vězni, takhle mohla být oktávka II za 80.000,-  a kvalita?? no co, vždyť oni si to čecháčci stejně koupí, ne?? :)

PSE
24. února • 23:46

Je zajímavý, jak se firmy opičí. Začalo s tím AUDI, pak ALFA a nakonec i ŠKODA.

VIP
24. února • 23:24

Coze? Oni to auto vyherci jen pujci??? Tak to koukam, ze Skodovka je jeste ubozejsi nez jsem si kdy myslel.

Ace2
24. února • 23:57

No nechci být ironický, ale půjčení auta jako hlavní výhra mi přijde v roce 2004 poměrně komické  Ke všemu se vsadím, že jen za TV reklamy, které budou jistě tento pořad doprovázat zaplatí Škoda Auto minimálně cenu jedné nové Octávky. Mě nikdo nebude tvrdit, že si Škoda Auto nemůže dovolit, zvláště při takové příležitosti jako uvedení nového modelu na trh, darovat jedno auto v rámci hlavní výhry. Takhle bude výherce šaškovat rok s vypůjčeným autem a ještě k tomu pomalovaným nálepkama "Škoda Auto Official Team " (jistě jste ty auta už někdo na silnicích viděl), tedy nejenže to auto chudák výherce nedostane, ale ještě bude rok dělat reklamu Škodovce a ještě ke všemu hned každý pozná "že to není určitě jeho auto" takže ani kdyby chtěl tak ho nemůže na rok za své prezentovat. No uvidíme, sledovanost bude vysoká, zájemců o výhru také, výherce se jistě také nějaký najde, tak to bude z marketingového hlediska dozajistě úspěch

PJ
25. února • 19:41

Vite kolik stoji reklama v prime time na Nove? Kdepak jednu Octavii, za minutu se da dle sledovanosti koupit treba i vice nez deset Vasich W211  Pujcovat Octavii na rok mi prijde vylozene trapne, dat ji by bylo v ramci jiste mohutne marketingove kampane jiste kapicka v rybnice...

Mac
26. února • 18:30

Jim nejde o to auto, to je pro ně pakatel. Jde o to, že ten rok na tom autě budou ty trapný polepy a bude jim dělat reklamu. Většina zasvěcených tvrdí, že většina lidý, co používají auto jen jako přibližovadlo stejně od sebe nepoznají jednotlivé generace. Takže jen tak někomu darovat auto by přineslo efekt jen v tu chvíli v televizi, pak už ne.

Ace2
25. února • 20:10

Ne ne to zase přeháníš, protože kupujeme reklamní čas, tak ti sice neřeknu na desetikorunu přesnou částku, ale pokud jako my si objednáváme reklamní čas na čtvrt roku dopředu, tak ty ceny jsou v prime-time na úrovni té Octávky ne více. Vzhledem k tomu že Škodovka bude ehm asi někde jinde s reklamním časem tak ty ceny má také úplně někde jinde. Si myslíš že "Korunní-každý den" platí za každý den 20mil kč ?  Kde to žiješ, vysoké ceny platí jen když chceš jednu dvě reklamy, pro velkoodběratele reklamního času jsou ty ceny nižší než si myslíš. Taková Škodovka, nebo Danone to snad už musí mít snad i zadara

PJ
25. února • 21:58

Je jasne, ze velci zakaznici (skodovku nevyjimaje), maji ceny uplne jinde, ale take jsem v minulosti reklamu poptaval a v nekterych pripadech nebyl problem dostat se pres 10 milionu za minutu. Zadna reklama samozrejme minutu netrva, obvykle ani 10 sekund a ne kazdy cas je tak atraktivni, takze nakonec se na cenu te Octavie dostaneme , ale to uz je jina vec...

Nicmene to uz neni moc o autech, ze

Leonardo Cupranek
25. února • 9:15

A navic je to nesmysl. K cemu Skodovce bude rok zapujcene auto? Takovy clovek ho asi moc setrit nebude a i kdyby, co s rok starym autem? Prodaj ho v bazaru za 200000 a koupej si za to novou televizi do klubovny? Venuji to nejakemu detskemu domovu?

Fakt to nechapu. Kdyby to auto vyherce proste dostal, bude to marketingove pusobit daleko lip, za cenu rocni ojetiny to preci stoji!

alesvanek
25. února • 18:41

Nikdo te nenuti soutezit o rocni zapujceni Octavie!
Si ji kup, a neremcej jak zavistivy cech...

Ace2
25. února • 19:26

kdo jako, já ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
25. února • 19:40

Octavii II, tu jsem vždycky chtěl, jdu hodit do garáže A8 a beru Oktávku 1.4 FSI, hned, z fleku

Leonardo Cupranek
25. února • 23:05

FSI je zbytecne silnej stroj (66kW), 1.4 16v 55kW to jisti! Skoda, ze tam uz nebudou davat tu 1.4 44kW z Fabie  ;-((   To by byl trhak (asfaltu). Nejlepsi by to bylo v kombinaci se ctyrkvaltem )

Ace2
25. února • 23:21

Leonardo: Obávám se, že této motorizaci by bohatě stačila převodovka s režimem "vpřed a vzad"

Ace2
25. února • 20:11

hmm a nejsi moc rozežranej ? Nestačila by to třeba nějaký speciální akční model s 1.2HTP ? Víš co taky to pojede a stačí.... Hlavní je, že budeš mít Octávku.

Petr
25. února • 21:07

Do toho bych šel. Už dávno si říkám, že ten čtyřlitr moc žere, 1.2 HTP bohatě postačí.

Nechápu, proč ti kluci z VW nedávají do svých aut odpovídající motory. S jedna-čtyřkama to prostě nevytrhnou, základem by v této třídě měla být minimálně 1.8 s cca 90 kW.

Ale co, stejně si tu Oktávku zase všichni koupí, tak proč se čílit. Určitě to nebude špatný auto, ale ty motory...

Ace2
25. února • 21:19

Asi tak nějak, nejde mi do hlavy proč je 1.2HTP nejlevnější když taková 2.0MPI je tak stará, že byla už 100 a jednou zaplacena, tedy bych pochopil, že tyto dva bezesporu nezajímavé motory budou za základní cenu a pak ať si kupující vybere zda chce motor, který nepojede ani pod hrozbou prodeje do taxislužby, nebo motorem, který sice není taky žádný zázrak, ale auto s tím již důstojně pojede. Ne on je 2.0MPI jednou z nejdražších motorizací..... chápu, že marketing, ale zrovna u těhle motorů.... Něco jinýho jsou pochopitelně nejnovější TDIčka, tak pochopím, že se nejdřív musejí zaplatit a pak bohatě zúročit, ale zrovna 2.0MPI..... Ke všemu jsem nepochopil ten hlad zákazníků po extremně nizkých motorizací, které díky své nemohocnosti začínají mít spotřebu spodní hranice šestiválců - šepotu květin ....  Ne radši jezdit k smrti vytočeným motorem 0,nic a uspokojovat se nízkou spotřebou 8 litrů..... nicméně lidem se tohle nedá vysvětlit ty to berou tak, že čím nižší obsah tím pochopitelně nižší spotřeba, něco jako počet pracovních cyklů, výše otáček, průběh krouťáku a výkonu je pro většinu z nich moc složité.... škoda.

Petr
25. února • 22:45

Máš recht, 1.2 má v běžným provozu spotřebu 7,5 l, s 1.8 T se dá jezdit plus minus za stejně a to s lepší dynamikou. Člověk na to nešlape, auto jede "samo" a pak nežere.

S 4.2 V8 můžu jezdit za deset, když na to přijde a dynamika oproti 1.2 HTP je nebe a dudy, nehledě na to, že na neutrál mám vyšší výkon než ten tříválec

Pavel
25. února • 21:42

Pro Ace 2 Jedno nechápu-proč se vlastně zapojuješ do diskuzí o autech která Tě vlastně nezajímají,jsou tak hrozná,že by jsi je nikdy nekoupil,zkrátka
hluboce pod Tvou úroveň.Možná je to s Tvé dobroty,že se ostatní dle Tebe pitomce snažíš poučit?Zdráv buď Mesiáši a dlouze žij!
A doporučuji si před spánkem opakovat jsem KING.

Huhla
27. února • 9:18

Víš, to je prostě tak. Některý lidi maj prostě komplexy méněcennosti (je jedno jestli maj některý orgány menší, nebo vypadaj jako po nepovedený plastice) a nestačí jim, že si ty komplexy musej léčit jinak (koupě auta + agresivní a nebezpečná jízda, atd.). Oni to navíc musej ještě všem dát najevo, aby si i ostatní uvědomili, že oni jsou ty největší borci:

"jdu hodit do garáže A8", "ten čtyřlitr moc žere"

Takový lidi holt musíš ignorovat.

To ace (ke tvé poznámce): "jsem nepochopil ten hlad zákazníků po extremně nizkých motorizací". Tyhle auta maj dvě potencionální skupiny kupců. Starší lidi, co nepotřebujou jezdit po dálnici a na okresce jim na tu 70ku motor 1,2 stačí. A nedělejte ksichty - chce to toleranci - kdo ví, jak na tom budeme my, až nám bude 60. Duhá skupina jsou firemní auta. U firem co ma j rozsáhlej vozovej park může bejt rozdíl mezi motorem 1,2 a 1,8T obrovskej. Tím nemyslím jen v pořizovací ceně, ale především ve spotřebě. Oni totiž tyhle firemní (pozor - ne služební!!!) auta říděj "dynamičtí mladí muži a ženy, kteří musí "jet pilu" i když vezou sešívačky a toaleťáky z makra do centrály v karlíně. A zatímco pokud dostanou 1,2, je jejich spotřeba limitována hranicí 10 litrů, u 1,8T by to bylo podstatně více. O větší pravděpodobnosti rozstřelení vozidla ani nemluvě...

A ještě ke kupování reklamního času. Nezáleží na tom jak dlouho dopředu si reklamu objednáváš. Jen to musíš stihnout do určitýho termínu (ten bejvá cca 2-3 měsíce) před požadovaným termínem vysílání. A neplatí se vyloženě za délku reklamy, ale "jakési body", které vyjadřují kolik vaši reklamu vidělo lidí (kombinace sledovanosti, vysílacího času apod.) Jinak má Ace pravdu v tom, že reklama opravdu není "tak drahá" - zvlášť pokud je pravidelná. Pro ilustraci - pokud byste chtěli reklamu na čt v hlavním vysílacím čase (20-22) v rozsahu cca 10ti minut (20x30s), počítejte s cenou (bez výroby spotu) okolo 1mil kč (plus mínus autobus a provize agentuře).

Huhla

Ace2
27. února • 10:03

Já neopovruhu někým kdo chce jezdit pomalu a úsporně to je zcela relevantní požadavek na auto. Ale přijde mi řekněmě hodně divné, míst v autě motor - tříválec o obsahu 1.2, který nejenže neposkytuje žádnou aktivní bezpečnost, tedy důstojnou akceleraci na tom se asi shodnem, ale ke všemu má vysokou spořebu v poměru výkonu a své velikosti. Jako ideální základní motor pro fábii bych viděl 1.9TDI 66kw, jakožto motor s dostatečnou dynamikou pro nenáročné a hlavně odpovídající spotřebou, ke všemu je to motor již natolik dlouho implementovaný, že jeho cena by mohla patřit k tomu nejlevnějšímu, tedy základu. Ke všemu výběr zákazníku zrovna tedy u té Fabie se neřídí tím co chtějí, ale tím co je k dispozici a kolik to stojí, stačí si vzpoměnou na situaci, kdy se ohlásilo ukončení výroby motorů 1.4MPI, hned se po nich zaprášilo, tedy jasný důkaz že drtivá většina si radši volila motor zjevně vhodnější, než že by každý toužil po 3válcové motorizaci. Ke všemu jsem navozoval úvahu, proč je 1.2HTP levnější než 2.0MPI (tedy jedna z nejdražších motorizací) když 2.0MPI je motor, který se musel automobilce 100x zaplatit, tedy by jako výběhový motor mohl být lidově řečeno za babku...  teoreticky by bylo zajímavé strovnat cenu 2.0mpi, 1.2HTP a 66kw TDI, nevěřím, že by byla 1.2htp nejprodávanějším. Zvýtězila by 1.9TDI, pro svůj dostatečný výkon, a nízkou spotřebu, 1.2HTP nenabízí z tohoto hlediska nic, je to chápu jako zcela zbytečnou motorizaci, která tu jen jen z toho důvodu aby si automobilka mohla lépe zvýšit zisky na cenově odstupňovaných a téměř identických TDI motorech... s požadavky zákazníku to nemá pochopitelně zhola nic společnýho.

Huhla
27. února • 17:40

Naprostej souhlas... To co píšeš je logický.

Jenže s praxí to nemá nic společnýho. Tam hraje roli strategie firmy (koncernu), nabídka na trhu, poptávka, marketing...

A škodovka není jediná, kdo dělá věci vymykající se logice... Takovejch firem a záležitostí jsou stovky.

Huhla

 

JOE
27. února • 12:43

Souhlasím s tvojí úvahou o motorech a jejich cenách!

Ace2
25. února • 22:40

co to blafeš za nesmysl ? Zkus to ještě jednou a před tím si ale srovnej myšlenky.

P.F.
24. února • 20:42

Koukám, že firmy začínají šetřit i na výhrách. Dříve se výhry vyhrávaly, dneska se jenom zapůjčují. Putovní poháry se nám po letech vrací.

vita
24. února • 23:19

Hlavně musí poplatit naše celebrity a přispět chudince Čejkový.

Huhla
27. února • 8:36

Proc "chudince"?

Huhla

Pavel
24. února • 21:05

Asi nemají peníze

Doporučujeme

Články odjinud