Překvapení z Německa: VW Golf Variant (spy photos)

O variantě kombi oblíbeného Golfu páté generace se mluví již hodně dlouho. Golf plus a Cross Golf zamíchali kartami jak se patří, a tak vůbec nebylo jasné, zda něco podobného ve Wolfsburgu zamýšlejí. Nyní se ale objevily jasné zprávy. Zákazníci věrní Volkswagenu se při volbě kombíku museli podívat jinam a to přimělo VW k rozhodnutí zařadit klasické kombi zpátky do programu bestselleru.

Špionážním fotografům se podařilo zachytit Golf Variant při testování v extrémních podmínkách severských krajin. Obvyklé umělé maskování zde vystřídal sníh, a tak si na některé detaily budeme muset ještě chvíli počkat. Tvar zádě a část zadních světel ale připomíná Octavii Combi. Klasicky hranatý Golf Variant se tak zřejmě stane minulostí.

Ohlášenými motorizacemi jsou prozatím benzínové agregáty 1,6 MPI (75 kW /102 k) a 2,0 FSI (110 kW/150 k). Diesely budou zastupovat rovněž známé jednotky 1,9 TDI (77 kW/105 k) a 2,0 TDI (103 kW/140 k). Spekuluje se i o pozdějším nasazení základního turbodieselu 1,9 TDI s výkonem 66 kW/90 k.

Interiér vozu by se neměl od hatchbacku příliš lišit, jeho variabilita bude ale pochopitelně omnoho lepší. Přesné konfigurace ale nemáme prozatím k dispozici.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
VW Golf Variant při zimních testech                                                                                       Foto © Automedia

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků